OPONY |
Autor |
Wiadomość |
dawid9999
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 26 Maj 2015 Posty: 105 Skąd: Stw
|
Wysłany: Pon 09 Maj, 2016
|
|
|
Zacznijmy od tego jaka jest realna prędkość gs. Ostatnio jak jechałem 200 na blacie to na nawigacji pokazywało 175-180 |
|
|
|
|
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Pochwał: 236 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
Wysłany: Pon 09 Maj, 2016
|
|
|
dawid9999 napisał/a: | Zacznijmy od tego jaka jest realna prędkość gs | Jaka by nie była, zakładając nawet maksymalny dopuszczalny błąd wskazań licznika czyli 10% to chyba lepiej mieć oponą z parametrami w zapasie niż na styk |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________
Aprilia SR Kymco S9 GS500F K4 DL650A L2 |
|
|
|
|
dawid9999
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 26 Maj 2015 Posty: 105 Skąd: Stw
|
Wysłany: Pon 09 Maj, 2016
|
|
|
Dokładnie chodź rzadko kiedy lata się z takimi prędkościami, bynajmniej ja. Moto zrobione na cacy lecz stare, więc nie ma co ryzykować |
|
|
|
|
Semy
Model GSa: GS 500E
Wiek: 35 Dołączył: 29 Wrz 2013 Pochwał: 2 Posty: 268 Skąd: Stolarzowice
|
Wysłany: Pon 09 Maj, 2016
|
|
|
studi, hy! a m jej nie pokazało. czuje się oszukany przez ich wyszukiwarkę
dawid9999, ale tajka jak mówi kolega - lepiej miec w zapasie nawet jak ten zapas nigdy nie zostanie wykorzystany, a nie zostanie wykorzystany z powodów bezpieczeństwa. To to samo jak się projektuje windy, choć na tabliczce pisze że max 600kg, to jest ona zaprojektowana na 1200kg z względów bezpieczeństwa |
|
|
|
|
ryba93sr
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 29 Kwi 2015 Posty: 64 Skąd: TOS/TOP/LU
|
|
|
|
|
BociekPL
Model GSa: GS 500E
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2010 Pochwał: 46 Posty: 924 Skąd: Werchrata RLU
|
|
|
|
|
ryba93sr
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 29 Kwi 2015 Posty: 64 Skąd: TOS/TOP/LU
|
Wysłany: Wto 10 Maj, 2016
|
|
|
Jeden ciul bo na oponach24 wysylka gratis |
|
|
|
|
BociekPL
Model GSa: GS 500E
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2010 Pochwał: 46 Posty: 924 Skąd: Werchrata RLU
|
Wysłany: Wto 10 Maj, 2016
|
|
|
no racja, strony ogólnie podobne i działające na tym samym skrypcie |
_________________ GS 500 SF |
|
|
|
|
dymny
Model GSa: GS 500E
Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2012 Pochwał: 32 Posty: 546 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Wto 10 Maj, 2016
|
|
|
ryba93sr napisał/a: | http://www.24opony.pl/opony,0,32805/metzeler-sportec-m3-110-70-r17-54-w-tl-zr-front.html
Co myslicie? Podobno swietna opona, z tym, ze to 4 letni lezak |
Bardzo dobra sportowa opona w dobrej cenei. Używam na tyle M3 i polecam
Trzeba tylko przy tym miksowaniu pamiętać, że zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia:
Cytat: | 7. Pojazd nie może być wyposażony, z zastrzeżeniem ust. 5:
1) w opony różnej konstrukcji, w tym o różnej rzeźbie bieżnika, na kołach jednej osi, z zastrzeżeniem pkt 3;
2) w przypadku pojazdu samochodowego o dwóch osiach z kołami pojedynczymi:
a) w opony diagonalne lub diagonalne z opasaniem na kołach tylnej osi, jeżeli na kołach przedniej osi znajdują się
opony radialne,
b) w opony diagonalne na kołach tylnej osi, jeżeli na kołach przedniej osi znajdują się opony diagonalne z opasaniem;.... |
czyli dopuszczalne są tylko takie kombinacje:
Osobiście jestem zdania, że nowa, leżakowana opona bardzo wolno (wręcz w znikomym procencie) traci swoje właściwości, to nie jogurt.
Źródło: https://motogumy.pl/Opony_motocyklowe_wiek.aspx
Cytat: | Polska Norma PN-C94300-7 ”Ogumienie-pakowanie, przechowywanie i transport”, która nie jest obowiązkowa mówi że ”opony do 3 lat od daty ich produkcji mogą być swobodnie wprowadzone, magazynowane, dystrybuowane i sprzedawane, zachowując jednocześnie wszystkie swoje parametry w zakresie bezpieczeństwa eksploatacji”.
W polskim handlu przyjęło się że jako całkowicie nową i pełnowartościową można uznać oponę nie starszą niż 24 miesiące. Przed upływem 24 miesięcy nie podaje się informacji o dacie produkcji. W przypadku opon starszych niż 24 miesiące taka informacja zazwyczaj się pojawia i opony mają nieco obniżoną cenę. |
|
_________________
|
|
|
|
|
|
ryba93sr
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 29 Kwi 2015 Posty: 64 Skąd: TOS/TOP/LU
|
Wysłany: Wto 10 Maj, 2016
|
|
|
Dzieki za odpowiedź czyli moge na przodzie z metzelerem m3 dac na tył pilot streeta ? |
|
|
|
|
Jacgro92
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 24 Maj 2016 Posty: 19 Skąd: Łosice
|
Wysłany: Wto 24 Maj, 2016
|
|
|
Wejdzie 150/70 17? |
|
|
|
|
BociekPL
Model GSa: GS 500E
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2010 Pochwał: 46 Posty: 924 Skąd: Werchrata RLU
|
Wysłany: Wto 24 Maj, 2016
|
|
|
wejdzie ale na kolano nie zejdzie |
_________________ GS 500 SF |
|
|
|
|
Jacgro92
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 24 Maj 2016 Posty: 19 Skąd: Łosice
|
Wysłany: Wto 24 Maj, 2016
|
|
|
Zejdzie |
|
|
|
|
kempes
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 23 Wrz 2008 Pochwał: 30 Posty: 1746 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 31 Maj, 2016
|
|
|
Szybkie pytanie, szybka (mam nadzieję ) odpowiedź.
Metzeler'y Roadtec Z6 vs. Michelin Pilot Road 2? Ktoś jeździł? Jakieś opinie?
Styl jazdy - spokojny. Zależy mi żeby dobrze trzymały na mokrym i w niższych temperaturach. Żywotność przy moich rocznych przebiegach to sprawa drugorzędna.
Gumy raczej z tych tańszych, ale plącze mi się po głowie myśl zmiany moto więc nie widzę sensu kupna droższych. |
_________________ Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E. |
|
|
|
|
yaszczi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lis 2009 Pochwał: 46 Posty: 3289 Skąd: Dopiewiec
|
Wysłany: Wto 31 Maj, 2016
|
|
|
kempes napisał/a: | żeby dobrze trzymały na mokrym i w niższych temperaturach |
micheliny pilot roady 2 nadają się do tego idealnie, mialem w Fazerze. |
_________________ szatan, zło i patologia... |
|
|
|
|
|