WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Cisnienie oleju, motocykl dymi.
Autor Wiadomość
hertz 

Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 19
Skąd: białystok
Wysłany: Czw 27 Maj, 2010   Ciśnienie oleju, motocykl dymi.

Witam, nie znalazłem podobnego tematu w wyszukiwarce. Mianowicie jestem właśnie po złożeniu silnika (wymieniałem panewkę, ślizgacz, głowice do remontu). Zalałem paliwa, olej Motul 5100 10w40. Na początku pokręciłem trochę rozrusznikiem na ,,sucho'', przykręciłem świece, ssanie odpalam i odpalił.
Więc myślę że jest fest :D , no ale
1 po pierwsze kontrolka od ciśnienia nie gaśnie, (bo jak szybko powinna zgasnąć ?) silnik zgasiłem po ok 30s. Ponieważ zaczął strasznie dymić, znaczy się dymił od początku, ale dymu się nazbierało w garażu to wyłączyłem. Przyczyną może być za mało gęsty olej ? czy MOTOCYKL powinien trochę popracować dodam ze chodził na ssaniu przez ten czas. Boję się trochę o tą kontrolkę, jak długo może pracować silnik bez ciśnienia ?
 
 
hertz 

Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 19
Skąd: białystok
  Wysłany: Czw 27 Maj, 2010   

Poczytałem jeszcze trochę, i pytanie , tam gdzie jest impulsator, to kabelek z taka wsuwką gdzie powinien być przykręcony ? Tam troszkę niżej jest taka śrubeczka to jest czujnik ciśnienia i tam trzeba przykręcić ?
A i jeszcze dla pewności, wykręcę świece to na samym starterze kontrolka powinna zgasnąć ? Bo nie chcę odpalać jak ciśnienia nie ma. Długo trzeba kręcić, bo akumulator słaby . :mad:
 
 
Kubunia
[Usunięty]

Wysłany: Czw 27 Maj, 2010   

W tym wątku Breżniew opisał jak odpowietrzyć układ smarowania.
http://www.forum.gs500.pl...%B6nienie+oleju
 
 
jacek 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 42
Dołączył: 14 Wrz 2008
Pochwał: 1
Posty: 723
Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 27 Maj, 2010   

A może pompa oleju sie uszkodziła i dlatego silnik wymagał remontu...
 
 
 
hertz 

Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 19
Skąd: białystok
Wysłany: Czw 27 Maj, 2010   

Wcześniej się nie paliła. I teraz
1. Można sprawdzić bez odpalania silnika czy czujnik nie jest zepsuty?
2. Długo trzeba kręcić samym rozrusznikiem aby kontrolka zgasła ?
3. Po odkręceniu korka tego pod impulsatorem, olej cieknie tak minimalnie ciurkiem, tak powinien ?
4. Po rozłożeniu silnika na co zwrócić szczególną uwagę ?

Prosiłbym o szybka odpowiedz, sezon w pełni, a ja w kropce jestem, pierwszy raz spotkałem się z takim problemem.
 
 
Feynman
[Usunięty]

Wysłany: Nie 24 Sie, 2014   

Odkopuję temat, ale mam tym momencie identyczny problem. Mógłby ktoś pomóc? Czy można wykręcić pompę oleju i wizualnie ocenić czy jest w porządku? w jaki sposób sprawdzić czy czujnik dobrze działa bez palenia silnika?
 
 
KATANA 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39
Dołączył: 06 Gru 2009
Pochwał: 58
Posty: 963
Skąd: KĘTRZYN
Wysłany: Nie 24 Sie, 2014   

Feynman napisał/a:
Czy można wykręcić pompę oleju i wizualnie ocenić czy jest w porządku?


Oceniać wizualnie to sobie można dziewczyny na padoku..... :D

Feynman napisał/a:
w jaki sposób sprawdzić czy czujnik dobrze działa bez palenia silnika?


Odłącz moduł zapłonowy, wykręć świece zapłonowe i pokręć silnikiem. Jeżeli kontrolka ciśnienia oleju zgaśnie oznacza to, że czujnik jest ok... z pompą oleju włącznie.

Jednak żeby być dokładniejszym, możesz precyzyjnie zdiagnozować pierwszy i drugi przypadek, bez potrzeby rozbierania motocykla. Wystarczy przeprowadzić badanie magistrali olejowej manometrem, i będziesz wiedział czy pompa pracuje właściwie, i czy czujnik ciśnienia czasem nie oszukuje.
 
 
4quest
[Usunięty]

Wysłany: Pią 23 Paź, 2015   

Witam. Chciałbym lekko odświeżyć temat . Motocykl dymił tak jak by spalał olej , wymieniłem uszczelniacze zaworowe , uszczelki cylindra i głowicy i olej ( nie wiem jaki olej był zalany poprzednio ale zalałem motula 7100 10w40) . Nic nie pomogło , dodam że założyłem nowe świece i lewy cylinder kawa z mlekiem , prawy olepiona jak by smolą nagarem. Dodam że byłem na pomiarze ciśnienia sprężania i co mnie dziwi lewy cylinder ma 9.5 ten w którym jest wszystko dobrze, natomiast prawy ten co smoli świece ma 10. Dodam jeszcze że motocykl trzyma obroty i pracuje równo lecz iskra na prawym cylindrze jest jakaś taka kiepska zanikająca, czy mógłby ktoś podpowiedzieć czy przyczynę nalezy szukać w gaźniku silniku czy elektryce?
 
 
krzycho150 

Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 4
Skąd: Tarchalice
Wysłany: Sro 04 Maj, 2016   

Właśnie mam to samo tylko na lewym. Tylko umnie po 20 km świeca jakby sie kończy i wymaga czyszczenia. Z prawym garem nie ma klopotów świeca kawa z mlekiem. Jeszcze nic nie wymieniałem i noe wiem czy jest sens wymieniać uszczelniacze zaworowe bo jak kolega wyzej napisal ze po wymianie ma to samo. Moze to wina pierscieni?
_________________
MYRDEK
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.