Miska olejowa |
Autor |
Wiadomość |
Noelle [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 10 Maj, 2010 Miska olejowa
|
|
|
Mąż poprosił mnie, żebym zapytała się na forum odnośnie uszczelki wymienionej w temacie. Przeszukaliśmy allegro, katalog larssona i takowej uszczelki nie ma. Stąd rodzi się pytanie gdzie taką uszczelkę można nabyć? Mile widziane będą namiary sklepów. Może ktoś z was kupował taką uszczelkę i w jakiej cenie?
Dodam tylko, że chodzi o uszczelkę do GS'a z 1990 roku o oznaczeniu ramy GM51B.
Z góry dziękuję za pomoc. |
|
|
|
|
Entruz [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 10 Maj, 2010
|
|
|
Koleżanko jeżeli nie można zdobyć przez Allegro i innych to należy zgłosić się do Serwisu Suzuki, możesz zadzwonić do Serwisu:
Muszą tu mieć na pewno na zamówienie
Salon motocyklowy SUZUKI
Premium Cars Lubin Sp. z o. o.
59-300 Lubin
ul. Legnicka 67
tel: (76) 7 466 428
lub Salon Samochodowy czy dadzą radę ściągnąć
MASA
Zielona Góra
Sulechowska 32
324-82-02 |
|
|
|
|
Noelle [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 10 Maj, 2010
|
|
|
W Salonie suzuki na pewno skroją jak za zborze. Chodzi o dostęp no rozsądnej cenie. Salon Suzuki to ostateczność. |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Pon 10 Maj, 2010
|
|
|
Kupujesz arkusz czegoś takiego http://klingieryt.pl/klingieryt_olejoodporny/
i wycinasz dowolną uszczelkę na wzór starej.
Materiał taki dostaniesz w sklepach z częściami do samochodów , motocykli , czy maszyn rolniczych. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
pozdro500
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 14 Cze 2010 Posty: 17 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: Czw 15 Lip, 2010 Czy konieczna jest wymiana uszczelki z pod miski?
|
|
|
Witam!
Uszkodził mi się gwint od korka spustu oleju i muszę zawieźć miskę oleju do mechanika, który zaspawa mi ten otwór, następnie nagwintuje na nowo pod wymiar oryginalnego korka.
I tutaj pytanie - z pod uszczelki od głowicy nic mi nie cieknie. Czy koniecznie muszę wymienić tą uszczelkę, czy po zaspawaniu mogę włożyć tą starą? Pytam, bo ta uszczelka jest ogólnie dość trudno dostępna, można dostać ją w ASO, ale jeśli to nie konieczne, to nie chciałbym bawić się w kupowanie nowej.
Drugie pytanie - jak już zdejmę tą miskę olejową i dajmy na to motocykl będzie stał 2 dni bez miski, to w jaki sposób mogę go zabezpieczyć, żeby nic tam do silnika się nie dostało? Jakąś czystą szmatką tam od dołu dać? Czy może jakoś inaczej?
Dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam.
Jacek! |
_________________ - Nie boisz się jeździć takim szybkim motocyklem?
- Gdybym się nie bał, to bym nawet na niego nie wsiadał. |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Czw 15 Lip, 2010
|
|
|
Odpowiedź masz w tym temacie, odpowiedział Breżniew, to najtańszy sposób na zrobienie uszczelki. Więc nie widzę tutaj żadnego problemu.
I daj nową miedzianą podkładkę pod "korek". |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
paavo91 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 31 Gru, 2010
|
|
|
Również potrzebuję uszczelki. Czy można zamiast niej osadzić to na jakimś kleju? |
|
|
|
|
SERWIS_MOTOWIT [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 01 Sty, 2011 Re: Czy konieczna jest wymiana uszczelki z pod miski?
|
|
|
pozdro500 napisał/a: | Witam!
Uszkodził mi się gwint od korka spustu oleju i muszę zawieźć miskę oleju do mechanika, który zaspawa mi ten otwór, następnie nagwintuje na nowo pod wymiar oryginalnego korka.
I tutaj pytanie - z pod uszczelki od głowicy nic mi nie cieknie. Czy koniecznie muszę wymienić tą uszczelkę, czy po zaspawaniu mogę włożyć tą starą? Pytam, bo ta uszczelka jest ogólnie dość trudno dostępna, można dostać ją w ASO, ale jeśli to nie konieczne, to nie chciałbym bawić się w kupowanie nowej.
Drugie pytanie - jak już zdejmę tą miskę olejową i dajmy na to motocykl będzie stał 2 dni bez miski, to w jaki sposób mogę go zabezpieczyć, żeby nic tam do silnika się nie dostało? Jakąś czystą szmatką tam od dołu dać? Czy może jakoś inaczej?
raczej z pod uszczelki miski olejowej.
Napraw zerwany gwint w inny sposób. A mianowicie rozwiercasz aktualny gwint i gwintujesz na większy rozmiar i dajesz nowy korek. Przed rozpoczęciem tej operacji zmierz wszystko i zaopatrz sie w nowy korek o większym rozmiarze.
Mozna jeszcze wstawić nowy gwint za pomocą Helicoila ale nowa wkładka z gwintem nie pozwoli zlecieć olejowy przez kanałek w misce, przy wymianie.
Dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam.
Jacek! |
|
|
|
|
|
Endriu21
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 05 Kwi 2012 Posty: 159 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 07 Cze, 2014
|
|
|
Zauważyłem wyciek z lewej strony silnika. Najpierw było symboliczne zapocenie, więc szczególnie nie interweniowałem, ale teraz objawy się nasiliły i trzeba coś z tym zrobić. Doprecyzować muszę jeszcze miejsce wycieku. Jest to albo uszczelka miski olejowej albo śruba (druga od lewej na zdjęciu).
http://www.sendspace.pl/f...67b8fd9275/view
Dostać uszczelkę ciężko (no chyba, że ktoś jest gotowy na duże koszta). Jak wygląda dorabianie uszczelki z tego klingierytu, o którym wspomniał Breżniew? Wyciągam starą, odrysowuję, wycinam i gotowe? I działa? Czy jeszcze taką uszczelkę dobrze byłoby dopełnić jakimś silikonem?
Jeśli to śruba to w serwisie coś wspominali, że te śruby są na jakimś kleju(?). Czy w takim razie będę w stanie tą śrubę odkręcić? Jak rozumiem, jest to jakiś klej uszczelniający, tak? Czyli w takim przypadku jak wyglądała by naprawa? Wykręcić, wyczyścić śrubę, przesmarować na nowo, dokręcić i w drogę? |
|
|
|
|
wloch7 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 07 Cze, 2014
|
|
|
Ja to robię tak - biorę dekiel miski, na powierzchni styku maluję np. jakąś farbą, potem oddbijam wzór na przyszłej uszczelce. Następnie wycinam po obrysie, a otwory na śruby robię punktakiem. |
|
|
|
|
Endriu21
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 05 Kwi 2012 Posty: 159 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sro 11 Cze, 2014
|
|
|
wloch7, dzięki.
Są jeszcze jakieś inne opinie odnośnie mojego posta? |
|
|
|
|
wloch7 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 13 Cze, 2014
|
|
|
Sylikonem można pomaznac, niektórzy zamiast silikonu używają farby. Jest też specjalna masa dedykowana do misek aluminiowych, wtedy uszczelka nie jest potrzebna.
Śruby są pewnie na kleju loctite, który uniemożliwia samoczynnie dokręcenie śrub. Spokojnie kluczem odkręcisz.
Jeśli cieknie z tej śruby o której napisałeś to zmień podkładkę miedziana. |
|
|
|
|
xalor
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 32 Dołączył: 14 Lut 2016 Pochwał: 6 Posty: 258 Skąd: Krk
|
Wysłany: Pią 19 Sie, 2016
|
|
|
Przy montażu nowej uszczelki miski olejowej koniecznie jest zastosowanie jakiegoś sylikonu czy wystarczy przeczyścić brzegi dekla benzyną ekstrakcyjną, położyć nową uszczelkę i zakręcic? |
|
|
|
|
AdrianOstr
Model GSa: GS 500E
Wiek: 35 Dołączył: 22 Sie 2016 Posty: 88 Skąd: Ostrowiec/Warszawa
|
Wysłany: Pon 22 Sie, 2016
|
|
|
Dajcie spokój z tym silikonem w każdą szparkę, nie było niema i nie będzie. Zaszkodzić nie zaszkodzi ale i pomoc to raczej placebo a jak przyjdzie kiedyś Ci to zdjąć to i ch*** poślesz. Osobiście unikam i odradzam . Zdecydowanie ważniejsze jest dobre oczyszczenie i spasowanie uszczelki. |
|
|
|
|
xalor
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 32 Dołączył: 14 Lut 2016 Pochwał: 6 Posty: 258 Skąd: Krk
|
Wysłany: Pon 22 Sie, 2016
|
|
|
Skręciłem bez silikonu no i pięknie, nic nie cieknie. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|