Ssanie sie nie cofa |
Autor |
Wiadomość |
tomasz0063 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010 Ssanie się nie cofa
|
|
|
witam.problem tego typu załączam ssanie w gs-ie normalnie tak jak sie to robi pociągając wajche przy manetce w dół normalnie działa jest dobrze ale jak cofam spowrotem wajche do góry zeby cofnąc ssanie to wajcha sie wraca a ssanie przy gaźniku nadal jest w pozycji ssania i musze palcem odpychać. co jest nie tak zmieniałem spręzynke na silniejsz tą przy gaznikach co odciąga linke i nadal to samo sie dzieje. Moze miał ktoś juz taki problem |
|
|
|
|
MacGyver
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 01 Sty 2010 Pochwał: 6 Posty: 782 Skąd: Otwock
|
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010
|
|
|
Prawdopodobnie musiała ci się skrzywić trochę blaszka która otwiera zaworki ssania albo same zaworki się zabrudziły i ciężko działają, ja akurat miałem lekko skrzywioną blaszkę i też nie działały poprawnie ale jak wyczyściłem gaźniki i wyprostowałem blaszkę to problem ustąpił działa nawet bez sprężynki a też kombinowałem z mocniejsza sprężyną i nic nie pomagało |
_________________ Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
|
|
|
|
|
MacGyver
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 01 Sty 2010 Pochwał: 6 Posty: 782 Skąd: Otwock
|
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010
|
|
|
Po wyjęciu takich małych plastików to się łatwo demontuję |
_________________ Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
|
|
|
|
|
tomasz0063 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010
|
|
|
to mam rozebrać całe gaźniki czy jak bo mam od niedawna tego gsa i nie mam pojęcia co mam robić ! jak sie patrzy z góry to widąc takie dwa czarne okrągłe plastiki na gaźnikach to mam ro rozebrać całe czy jak |
|
|
|
|
MacGyver
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 01 Sty 2010 Pochwał: 6 Posty: 782 Skąd: Otwock
|
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010
|
|
|
najlepiej jak zdejmiesz sam zbiornik to w ten sposób będziesz miał wygodniej, tak chodzi o te plastiki na tej blaszce delikatnie wypychasz je wkrętakiem i blaszka wychodzi bez problemu, wtedy też możesz wyciągnąć zaworki w podobny sposób tylko uważaj bo w środku zaworków są sprężynki żeby ci nie wystrzeliły. Całych gaźników nie ma potrzeby rozbierać |
_________________ Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
|
|
|
|
|
tomasz0063 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010
|
|
|
jak mozesz to podaj nr gg to mi wytłumaczysz bo jakoś sie troche boje wkładac w to ręce bez zadnej wiedzy i jak nigdy tego nie robiłem |
|
|
|
|
MacGyver
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 01 Sty 2010 Pochwał: 6 Posty: 782 Skąd: Otwock
|
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010
|
|
|
To są te plastiki w czerwonych kołach
piezas45.JPG
|
|
Plik ściągnięto 208 raz(y) 42,14 KB |
|
|
|
|
|
tomasz0063 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010
|
|
|
bo jezeli nie zaciągne ssania a ruszam ssaniem przy gaźniku to ladnie sie rusza i wraca tylko jak caciągne linka to nie wraca |
|
|
|
|
MacGyver
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 01 Sty 2010 Pochwał: 6 Posty: 782 Skąd: Otwock
|
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010
|
|
|
To może masz po prostu linkę uszkodzoną i ciężko chodzi?
Jednak lepiej zacznij od sprawdzenia samej linki czy lekko działa i czy prawidłowo jest włożona nie poskręcana gdzieś |
_________________ Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
|
|
|
|
|
tomasz0063 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010
|
|
|
no moze masz racje a wiesz jak ją sie wyciąga z manetki bo bym z chęcią w nią wlał olej do. ale linka nie jest poskręcana to patrzyłem |
|
|
|
|
MacGyver
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 01 Sty 2010 Pochwał: 6 Posty: 782 Skąd: Otwock
|
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010
|
|
|
musisz rozkręcić kopułkę i najzwyczajniej ją wyjąć.
Atak na marginesie to powiem ci że pasuje niemal że idealnie linka od wsk-i 125 od gazu.
akurat nigdzie nie mogłem kupić oryginalnej od ssania a miałem os wsk- i przymierzyłem i zdziwienie bo pasowało bez żadnej przeróbki |
_________________ Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
|
|
|
|
|
tomasz0063 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010
|
|
|
to fajnie bo akurat chyba taką mam. po świętach zajrze i zobacze co sie da tam zrobić |
|
|
|
|
Vatzeque
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 22 Mar 2009 Pochwał: 2 Posty: 54 Skąd: Żory
|
Wysłany: Pon 05 Kwi, 2010
|
|
|
Nie rozkręcaj na razie gaźników.
Zdejmij linkę przy gaźnikach i poruszaj ją kombinerkami. Musi ruszać się bez oporów.
U mnie była zardzewiała w środku i poszarpana; haczyła o pancerz i się blokowało tak samo jak u Ciebie. |
_________________ Szkolenia motocyklowe |
|
|
|
|
tomasz0063 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 06 Kwi, 2010
|
|
|
juz wszystko opanowane wina tkwiła w lince wymontowałem ja sprawidziłem i trudno sie poruszała w pancerzu. za pomocą strzykawki wstrzyknołem do środka pancerza olej i rozruszałem i teraz ładnie odbija dzięki chłopaki |
|
|
|
|
Vatzeque
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 22 Mar 2009 Pochwał: 2 Posty: 54 Skąd: Żory
|
Wysłany: Wto 06 Kwi, 2010
|
|
|
Brawo. Olej do linek conajmniej raz na rok |
_________________ Szkolenia motocyklowe |
|
|
|
|
|