Po remoncie nie pali :(
Odpowiedz do tematu

hlukasz15
[Usunięty]
: Po remoncie nie pali :(
Witam. Mam nastepujący problem.
Przez zime zabrałem sie za naprawe silnika.
po kolei wymieniałem pierscienie zplanowałem głowice dotarłem zawory załżyłem nowe uszczlniacze nowe swiece i wszystkie uszczelki .
Po złożeniu silnika zachowuje sie nastepująco: odpale go po długim "męczeniu" po czym chwile chodzi i gasnie nasrępnie nie mozna go juz odpalić chyba ze chwile odpocznie i znów pali "na dotyk" i teraz kieruje pytania i prośbe o pomoc.
Co moze być powodem:
- źle ustawiony rozrzad
- tzw "puchniecie"
-uszkodzona elektryka (moduł, cewka)
- gaźniki

dodam ze jak sie odpali jedzie normalnie dojde do 3 biegu i zaczyna spadac z obrotów i gaśnie potem juz o odpaleni mozna pomarzyc.


Prosze o każda wskazówke będę je wykonywał aż w końcu bedzie działał poprawnie.

:
Sprawdź luz na zaworach czy nie masz za ciasnych.

VTR1000F
:
Ja stawiał bym na źle ustawiony rozrząd o ząbek lub dwa w przód lub tył, ale przyczyn może być masa

Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
hlukasz15
[Usunięty]
:
Zawory były ustawione i na pewno nie sa za ciasno ustawiałem według serwisówki
a rozrzad ustawie jeszcze raz i zobacze i odpisze

Kubunia
[Usunięty]
:
hlukasz15 napisał/a:
dodam ze jak sie odpali jedzie normalnie dojde do 3 biegu i zaczyna spadac z obrotów i gaśnie potem juz o odpaleni mozna pomarzyc.

Jeśli odpala i jakiś czas jest normalnie a później zaczyna się dusić to na Twoim miejscu sprawdziłbym kranik i gaźniki. Może kranik jest przybrudzony, albo pozamieniałeś przewody. Sprawdź też poziom paliwa w gaźnikach i czy ssanie się zamyka do końca po wyłączeniu.

hlukasz15
[Usunięty]
:
Za gaźniki już sie zabrałem i zaczynam czyścić mam nadzieje ze pomorze jeśli sa pozamieniane przewody do zapali?? i wypali to co naleciało do filtra i gaśniedobrze to zrozumiałem ??
Zapytanie do rozrządu jeśli jest przeuniety o jeden ząbek to czy silnik bedzie prawidłowo palił czy wcale??

Dziękuje za porady jeśli macie jakiekolwiek pomysły wskazówki piszcie. Każda sie przyda.

:
Podsunę ci fotkę jak to z tymi przewodami do gaźników

hlukasz15
[Usunięty]
:
Dzięki za fote przyda sie zeby błędów nie popełnić. Co do gaźników to juz je wyczysciłem nie wiem jednak gdzie sie ustawia poziom benzyny. Przeszukam forum a napewno to znajde ;) został mi jeszcze ten kranik. Potem zostaje tylko próba.

Jeśli można odpiszcie mi na to pytanie o rozrzadzie czy jest mozliwe by był źle ustawiony a palił i jeździł??

:
Jest to możliwe jeśli jest przestawiony niewiele, objawy mogą być różne nierówna praca, trudności z odpaleniem aż po uszkodzenie głowicy

Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
Kubunia
[Usunięty]
:
Poziom paliwa ustawia się pływakami w gaźnikach. W manualu Haynesa masz wszystko ładnie opisane. O ile pamiętam to poziom powinien być ustawiony na 14,6mm od podstawy gaźnika. Śruby regulacji składu mieszanki daj na fabryczne ustawienia. Co do przestawionego rozrządu to gchodkiewicz, już to wyjaśnił.

:
Zanim zaczniesz zmieniać ustawienia pływaków zacznij od sprawdzenia wielkości przepływu paliwa do gaźników. Potem sprawdź w gaźnikach czy przy ich przewracaniu nie wysunęły się iglice przepustnic z rozpylaczy. Nie są one niczym przyciskane i maja tendencje do wysunięcia gdy gaźniki odwrócimy do góry nogami lub potrząsamy.
Gaźniki, które długo stały z paliwem wewnątrz mogą być zanieczyszczone mułem z paliwa i wody. Dla tego koniecznie je dokładnie wyczyść i przedmuchaj kompresorem.
Pamiętaj o założeniu małych oringów pod pokrywki przepustnic bo bedą duże problemy z odpaleniem silnika i jego pracą.

Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
hlukasz15
[Usunięty]
:
Dzięki za odpowiedzi :) gchodkiewicz problem z odpaleniem mam (jak dotychczas) jeszcze nie włożyłem gaźników do motocykla i nie wiem czy czyszczenie coś dało (włożymy zobaczymy) jeśli nadal będzie zachowywał się tak samo to pozostaje przesunąć rozrząd być może w nim tkwi problem :oczami:

:
Takie przyczyny przyszły mi na myśl a jest to tylko moja sugestia, zawsze trzeba usuwać najprostsze usterki a nie zabierać się za rzeczy skomplikowane :)

Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
hlukasz15
[Usunięty]
:
I od tych najprostszych zacznę :) jak już pisałem każda wskazówka jest przydatna.



Wesołych Świąt Życzę.



(już poprawiłem błąd w poprzednim poście)

hlukasz15
[Usunięty]
:
Witam po dłuższej przerwie.
Wyczyściłem gaźniki oraz kranik. Ustawiłem gaźniki narazie tak "po swojemu".
Silnik nie chciał zapalić po długim kręceniu trzymając w reku kranik czułem ze podciśnienie działa. Dziwną sprawą jest to że kiedy przewód podciśnienia jest podłączony do gaźnika silnik nie odpala a kiedy jest odłączone pali bez problemu wbija się na obroty pięknie jedzie. Membrana w kraniku jest ok w gaźnikach też nie zauważyłem żadnych usterek ssanie się domyka. Jak silnik jest zimny trzeba długo kręcić na ssaniu zanim odpali być może jest to wina niedokładnego wyregulowania gaźników.

Czy brak podłączonego podciśnienia świadczy o czymś?? jakim problemie??

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.