WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Po remoncie nie pali :(
Autor Wiadomość
hlukasz15
[Usunięty]

Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010   Po remoncie nie pali :(

Witam. Mam nastepujący problem.
Przez zime zabrałem sie za naprawe silnika.
po kolei wymieniałem pierscienie zplanowałem głowice dotarłem zawory załżyłem nowe uszczlniacze nowe swiece i wszystkie uszczelki .
Po złożeniu silnika zachowuje sie nastepująco: odpale go po długim "męczeniu" po czym chwile chodzi i gasnie nasrępnie nie mozna go juz odpalić chyba ze chwile odpocznie i znów pali "na dotyk" i teraz kieruje pytania i prośbe o pomoc.
Co moze być powodem:
- źle ustawiony rozrzad
- tzw "puchniecie"
-uszkodzona elektryka (moduł, cewka)
- gaźniki

dodam ze jak sie odpali jedzie normalnie dojde do 3 biegu i zaczyna spadac z obrotów i gaśnie potem juz o odpaleni mozna pomarzyc.


Prosze o każda wskazówke będę je wykonywał aż w końcu bedzie działał poprawnie.
 
 
kysa275 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 43
Dołączył: 28 Cze 2009
Pochwał: 3
Posty: 349
Skąd: K-Kozle
Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010   

Sprawdź luz na zaworach czy nie masz za ciasnych.
_________________
VTR1000F
 
 
 
MacGyver 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sty 2010
Pochwał: 6
Posty: 781
Skąd: Otwock
Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010   

Ja stawiał bym na źle ustawiony rozrząd o ząbek lub dwa w przód lub tył, ale przyczyn może być masa
_________________
Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
 
 
hlukasz15
[Usunięty]

Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010   

Zawory były ustawione i na pewno nie sa za ciasno ustawiałem według serwisówki
a rozrzad ustawie jeszcze raz i zobacze i odpisze
 
 
Kubunia
[Usunięty]

Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010   

hlukasz15 napisał/a:
dodam ze jak sie odpali jedzie normalnie dojde do 3 biegu i zaczyna spadac z obrotów i gaśnie potem juz o odpaleni mozna pomarzyc.

Jeśli odpala i jakiś czas jest normalnie a później zaczyna się dusić to na Twoim miejscu sprawdziłbym kranik i gaźniki. Może kranik jest przybrudzony, albo pozamieniałeś przewody. Sprawdź też poziom paliwa w gaźnikach i czy ssanie się zamyka do końca po wyłączeniu.
 
 
hlukasz15
[Usunięty]

Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010   

Za gaźniki już sie zabrałem i zaczynam czyścić mam nadzieje ze pomorze jeśli sa pozamieniane przewody do zapali?? i wypali to co naleciało do filtra i gaśniedobrze to zrozumiałem ??
Zapytanie do rozrządu jeśli jest przeuniety o jeden ząbek to czy silnik bedzie prawidłowo palił czy wcale??

Dziękuje za porady jeśli macie jakiekolwiek pomysły wskazówki piszcie. Każda sie przyda.
 
 
MacGyver 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sty 2010
Pochwał: 6
Posty: 781
Skąd: Otwock
Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010   

Podsunę ci fotkę jak to z tymi przewodami do gaźników

piezas35.jpg
Plik ściągnięto 119 raz(y) 25,48 KB

 
 
hlukasz15
[Usunięty]

Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010   

Dzięki za fote przyda sie zeby błędów nie popełnić. Co do gaźników to juz je wyczysciłem nie wiem jednak gdzie sie ustawia poziom benzyny. Przeszukam forum a napewno to znajde ;) został mi jeszcze ten kranik. Potem zostaje tylko próba.

Jeśli można odpiszcie mi na to pytanie o rozrzadzie czy jest mozliwe by był źle ustawiony a palił i jeździł??
 
 
MacGyver 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sty 2010
Pochwał: 6
Posty: 781
Skąd: Otwock
Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010   

Jest to możliwe jeśli jest przestawiony niewiele, objawy mogą być różne nierówna praca, trudności z odpaleniem aż po uszkodzenie głowicy
_________________
Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
 
 
Kubunia
[Usunięty]

Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010   

Poziom paliwa ustawia się pływakami w gaźnikach. W manualu Haynesa masz wszystko ładnie opisane. O ile pamiętam to poziom powinien być ustawiony na 14,6mm od podstawy gaźnika. Śruby regulacji składu mieszanki daj na fabryczne ustawienia. Co do przestawionego rozrządu to gchodkiewicz, już to wyjaśnił.
 
 
Breżniew 



Wiek: 51
Dołączył: 30 Lip 2007
Pochwał: 1
Posty: 1268
Skąd: Olecko
Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010   

Zanim zaczniesz zmieniać ustawienia pływaków zacznij od sprawdzenia wielkości przepływu paliwa do gaźników. Potem sprawdź w gaźnikach czy przy ich przewracaniu nie wysunęły się iglice przepustnic z rozpylaczy. Nie są one niczym przyciskane i maja tendencje do wysunięcia gdy gaźniki odwrócimy do góry nogami lub potrząsamy.
Gaźniki, które długo stały z paliwem wewnątrz mogą być zanieczyszczone mułem z paliwa i wody. Dla tego koniecznie je dokładnie wyczyść i przedmuchaj kompresorem.
Pamiętaj o założeniu małych oringów pod pokrywki przepustnic bo bedą duże problemy z odpaleniem silnika i jego pracą.
_________________
Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
 
 
 
hlukasz15
[Usunięty]

Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010   

Dzięki za odpowiedzi :) gchodkiewicz problem z odpaleniem mam (jak dotychczas) jeszcze nie włożyłem gaźników do motocykla i nie wiem czy czyszczenie coś dało (włożymy zobaczymy) jeśli nadal będzie zachowywał się tak samo to pozostaje przesunąć rozrząd być może w nim tkwi problem :oczami:
 
 
MacGyver 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sty 2010
Pochwał: 6
Posty: 781
Skąd: Otwock
Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010   

Takie przyczyny przyszły mi na myśl a jest to tylko moja sugestia, zawsze trzeba usuwać najprostsze usterki a nie zabierać się za rzeczy skomplikowane :)
_________________
Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
 
 
hlukasz15
[Usunięty]

Wysłany: Nie 04 Kwi, 2010   

I od tych najprostszych zacznę :) jak już pisałem każda wskazówka jest przydatna.



Wesołych Świąt Życzę.



(już poprawiłem błąd w poprzednim poście)
 
 
hlukasz15
[Usunięty]

Wysłany: Pią 09 Kwi, 2010   

Witam po dłuższej przerwie.
Wyczyściłem gaźniki oraz kranik. Ustawiłem gaźniki narazie tak "po swojemu".
Silnik nie chciał zapalić po długim kręceniu trzymając w reku kranik czułem ze podciśnienie działa. Dziwną sprawą jest to że kiedy przewód podciśnienia jest podłączony do gaźnika silnik nie odpala a kiedy jest odłączone pali bez problemu wbija się na obroty pięknie jedzie. Membrana w kraniku jest ok w gaźnikach też nie zauważyłem żadnych usterek ssanie się domyka. Jak silnik jest zimny trzeba długo kręcić na ssaniu zanim odpali być może jest to wina niedokładnego wyregulowania gaźników.

Czy brak podłączonego podciśnienia świadczy o czymś?? jakim problemie??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.