WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: studi
Nie 21 Cze, 2015
Place do cwiczen w Warszawie/ okolicach
Autor Wiadomość
Peterek
[Usunięty]

Wysłany: Wto 13 Kwi, 2010   

-evil- napisał/a:
a jaka filozofia jest w skręceniu kierownicy w drugą stronę coby się bardziej pochylić?

co za podejscie. jakas tam chyba jest bo ludzie cwicza to latami. nie chodzi o samo zaciesnianie luku.
-evil- napisał/a:
miszcz ja przekazał wam wiedzę

hehe...teorie wypadaloby jakos podeprzec ;)
 
 
pubuss
[Usunięty]

Wysłany: Sro 14 Kwi, 2010   

Irys, chętnie Wam pokaże (wpierw jednak odebrać muszę motocykl :zdegustowany: ), chociaż myślę ze na szkole Suzuki na którą idziecie w maju wyłożą wam to bardzo dobrze ;)
Nie jest to wcale a wcale trudne, wymaga jedynie połączenia hamowania z przeciwskrętem i znania limitu własnej klamki hamulca.

Chociaż zapewne w sytuacji awaryjnej ścisnę klamkę zbyt mocno i wyląduje dupskiem na asfalcie :D

Ja jednak obstawiam przy ćwiczeniu hamowania, pod każdą postacią. I przeciwskręt. Reszta jest mało istotna :P
 
 
Semai
[Usunięty]

Wysłany: Sro 14 Kwi, 2010   

pubuss napisał/a:
...
Ja jednak obstawiam przy ćwiczeniu hamowania, pod każdą postacią. I przeciwskręt. Reszta jest mało istotna :P

Coś kręcisz... widziałem wielu motocyklistów i wiem, że podstawa to żeby jak najmocniej odkręcić na prostej

:D :hyhy:

PS
A prawdziwe cohones pokażesz jak robisz to w adidaskach
 
 
K0.oRNI 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 28 Kwi 2009
Pochwał: 1
Posty: 73
Skąd: Ursynów Północny ;)
Wysłany: Sro 14 Kwi, 2010   

...bo najważniejsze jest pierdol***cie... :rotfl:
_________________
Yes, you can die on a motorbike,
but believe me, there's no better way to live the short time we've been given.
And if you couldn't understand it so far... don't bother, you never will.
 
 
pubuss
[Usunięty]

Wysłany: Sro 14 Kwi, 2010   

Podstawa to na pytanie "Ile pali Twój erłan?" usłyszeć "15L, ale to wiesz, puławską 200-220 i co światła na koło!" elo!

:D


K0.oRNI napisał/a:
...bo najważniejsze jest pierdol***cie... :rotfl:

JEA!!!
 
 
Irys 



Model GSa: Brak moto
Wiek: 36
Dołączyła: 01 Wrz 2009
Pochwał: 12
Posty: 1105
Skąd: Szkocja
Wysłany: Sro 14 Kwi, 2010   

Ej, to po co w ogóle nam jakieś place i ósemki do ćwiczeń?! :wstyd: Od razu lepiej obstawić Siekierkowski i do odcięcia :rotfl: :rotfl:
_________________
 
 
pubuss
[Usunięty]

Wysłany: Sro 14 Kwi, 2010   

Irys napisał/a:
do odcięcia :rotfl: :rotfl:

Swoją drogą, ciekawe do ilu, przed wielkim BOOOM, silnik naszych GSów byłby w stanie się dokręcić :D
 
 
Irys 



Model GSa: Brak moto
Wiek: 36
Dołączyła: 01 Wrz 2009
Pochwał: 12
Posty: 1105
Skąd: Szkocja
Wysłany: Sro 14 Kwi, 2010   

Tego nie widzą nawet najstarsi górale :rotfl: I o to tu chodzi
_________________
 
 
arcadiush
[Usunięty]

Wysłany: Sro 14 Kwi, 2010   

chyba już lepiej te ósemki :P choćby na czas, a nawet nie dość, że na czas to jeszcze tyłem :hyhy:


A z takich ćwiczeń na plac to można przećwiczyć hamowanie tylko z jedną ręką na kierownicy (nie lewą)
 
 
Irys 



Model GSa: Brak moto
Wiek: 36
Dołączyła: 01 Wrz 2009
Pochwał: 12
Posty: 1105
Skąd: Szkocja
Wysłany: Sro 14 Kwi, 2010   

arcadiush napisał/a:
na czas to jeszcze tyłem
Ja proponuje jeszcze nauczyć się schodzić na kolano na wstecznym i nauczyć się hamowania w zakręcie, również jadąc do tyłu. Przytrzemy oryginalnie slidery (specjalnie na tą okazję zakupmy sobie takie co to będą iskry rzucały!) :P
_________________
 
 
arcadiush
[Usunięty]

Wysłany: Sro 14 Kwi, 2010   

Z tym schodzeniem na kolana przy wstecznym może być całkiem łatwo, tylko że zamiast iskier będą wgnioty i nie w sliderach, a w plastikach przy moto i tłumikach :rotfl:
 
 
pepek
[Usunięty]

Wysłany: Czw 15 Kwi, 2010   

Na wstecznym to trzeba manetką w driga stronę kręcić? :D
 
 
K0.oRNI 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 28 Kwi 2009
Pochwał: 1
Posty: 73
Skąd: Ursynów Północny ;)
Wysłany: Czw 15 Kwi, 2010   

A tam jazda do tyłu.

Kto się chcę dołączyć do mojego projektu - jazda na podwójnym gazie?
Na razie są plany... ale już niedługo, jak tylko znajdę sponsora zaczną się testy.

Pomyślcie... gdyby tak zamontować drugą manetkę gazu po lewej stronie kierownicy, można by zwiększyć moc silnika o 100% :przestraszony:
_________________
Yes, you can die on a motorbike,
but believe me, there's no better way to live the short time we've been given.
And if you couldn't understand it so far... don't bother, you never will.
 
 
Irys 



Model GSa: Brak moto
Wiek: 36
Dołączyła: 01 Wrz 2009
Pochwał: 12
Posty: 1105
Skąd: Szkocja
Wysłany: Czw 15 Kwi, 2010   

K0.oRNI napisał/a:
Kto się chcę dołączyć do mojego projektu - jazda na podwójnym gazie
Uważam, że to genialny pomysł. Szatański wręcz!
GS na podwójnym gazie... Marzenie! W końcu nie będę miała problemu z lytrami :P

Jestem za! Dołączam się do Twojego projektu :hyhy:
_________________
 
 
misfit
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Lip, 2011   

Odkopię. Macie jeszcze jakieś miejscówki godne uwagi? Ja ostatnio bawiłem się na parkingu obok cmentarza komunalnego, ale nie nazwałbym tego dobrą miejscówką do ćwiczenia manewrów ;D

Ten placyk przy Stegnach to jest dostępny normalnie dla wszystkich śmiertelników?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.