Uszczelka pod deklem od zaworow |
Autor |
Wiadomość |
Kwaku [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 13 Lip, 2010
|
|
|
dzieki za info ... bede szukal w okolicach
pozdrawiam |
|
|
|
|
wolf
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 25 Maj 2010 Pochwał: 11 Posty: 536 Skąd: Świdwin
|
Wysłany: Sro 14 Lip, 2010
|
|
|
Wtam!
Nie będę śmiecił nowym tematem tylko zapytam tu. Mam problem z uszczelką pod deklem. Poprzedni właściciel założył nową za 86 PLN ale dość szybko zaczęło mi się coś tam pocić - pomyślałem, że nie dał sylikonu we wgłębieniach wałków więc rozebrałem i taka mniej więcej minę miałem - nowa uszczelka wyglądała jakby ją pies dorwał - dziura na dziurze. Na szczęście dostałem w spadku te starą - skręciłem na sylikon i jakiś czas było ok ale znowu mi się poci. Zauważyłem że próba mocniejszego dokręcenia dekla powoduje wypychanie uszczelki, zwłaszcza przy wałkach, czy taką popierdułkę muszę kluczem dynamometrycznym skręcać żeby było ok? Odma drożna. |
_________________ Motocykle wciągają jak woźny ćwiartkę... |
|
|
|
|
wolf
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 25 Maj 2010 Pochwał: 11 Posty: 536 Skąd: Świdwin
|
Wysłany: Pią 18 Lut, 2011
|
|
|
Nie doczekałem się odpowiedzi ostatnio więc powtarzam moje pytanie. Sezon się zbliża, części już zgromadzone, jak tylko zrobi się ciut cieplej zabieram się za szykowanie Suzi do jazdy i nie chciałbym żeby moja nowa uszczelka skończyła jak poprzednia. |
_________________ Motocykle wciągają jak woźny ćwiartkę... |
|
|
|
|
Damianu [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 18 Lut, 2011
|
|
|
wolfcbr napisał/a: | czy taką popierdułkę muszę kluczem dynamometrycznym skręcać żeby było ok? | Jasne że trzeba dokręcać kluczem dynamometrycznym, no chyba że masz takie wyczucie że potrafisz ręcznie zwykłym kluczem dociągnąć śrubę z dokładnością do kilku Nm |
|
|
|
|
swistaq [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 19 Lut, 2011
|
|
|
Nowa uszczelka była zniszczona prawdopodobnie z powodu złego ułożenia przed przykręceniem dekla. Stara Ci się poci najprawdopodobniej dlatego że jest stara i zużyta. Kup nową przesmaruj lekko silikonem RTV albo preparatem takim jak Curil T zwłaszcza miejsca w okolicy wałków i całość skręć kluczem dynamometrycznym zgodnie z zaleceniami serwisówki. Generalnie jak nie masz klucza dynamometrycznego to się nie zbliżaj do sprzęta bo kupno nowych części albo ich naprawa sporo przewyższy koszt dobrego klucza jak coś spierniczysz |
|
|
|
|
KATANA
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 06 Gru 2009 Pochwał: 58 Posty: 963 Skąd: KĘTRZYN
|
Wysłany: Pią 25 Lut, 2011
|
|
|
Ja cały silnik składałem na HYLOMAR, i jest git malina, jak ta lala. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|