Cenne rady od "Motocykla" |
Autor |
Wiadomość |
marcin3miasto [Usunięty]
|
|
|
|
|
pubuss [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 18 Mar, 2010
|
|
|
Jak czytam takie artykuły co nalezy przed sezonem zrobić to mi się wydaje, że dla niektórych motocykl to jajko w bardzo cieniutkiej skorupce Albo, że jego silnik jest zrobiony z tektury i żeby go nie uszkodzić, to najlepiej nie jeździć
A co do opisanych zakrętów, to czytałem to w jakimś czasopiśmie z lat 90-tych, podobna treść i te same rysunki, zdjęcia inne Dobry tekst. |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Czw 18 Mar, 2010
|
|
|
Regularnie dbasz i nie ma problemu z tym że "coś" nagłe padło, albo że do wymiany masz: tarcze, klocki, przewody hamulcowe, płyn hamulcowy, olej, filtr oleju i powietrza, rozrząd, sprzęgło, uszczelniacze itd i to wszystko na raz. |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
grzesiu [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 18 Mar, 2010
|
|
|
pubuss, przezorny zawsze ubezpieczony, jak glosi staropolskie przyslowie Niektorzy niestety nie wiedza, ze cos trzeba robic przy motocyklu np. przed kazda jazda wypadaloby sprawdzic olej czy lancuch. Jezdza ile sie da, a pozniej zdziwieni, ze cos w silniku stuka itp.
Druga sprawa to wydaje mi sie, ze ludzie cofaja sie w rozwoju, przyklad: napis na kawie z Maca ze kubek jest goracy |
|
|
|
|
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Pochwał: 236 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
Wysłany: Czw 18 Mar, 2010
|
|
|
grzesiu napisał/a: | napis na kawie z Maca ze kubek jest goracy |
Jak już tak offtopujemy, to to akurat nie jest cofanie się w rozwoju, zauważ że to korporacja amerykańska więc wszędzie stosuje takie same standardy i jest to typowy dupochron, bo jak by nie było takiego napisu i byś się oblał i poparzył to pozwał bys w każdym normalnym kraju Mac'a i dostał bys odszkodowanie, a tak to oni ostrzegali i robisz to na własną odpowiedzialność.
A to że w narodzie panuje analfabetyzm wtórny jak ja to nazywam to już inna sprawa |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________
Aprilia SR Kymco S9 GS500F K4 DL650A L2 |
|
|
|
|
pubuss [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 18 Mar, 2010
|
|
|
studi napisał/a: | jest to typowy dupochron |
Ja jako osoba posiadająca wyższy iloraz inteligencji niż przeciętny Kowalaski (bez urazy, jak któryś z Was to Kowalski ) czuję się obrażany intelektualnie przez takie "dupochrony".
A to, że niektórzy faktycznie nie robią nic przy moto, to racja.
Jak to mawia mój kolega anglista "bo ja jak i niektórzy to jestem z tych co uważają, że samochody na ziemię zesłał Bóg"
Jak się nie ma zmysłu technicznego to istotnie może pojawić się taki problem. |
|
|
|
|
mr0zd [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 18 Mar, 2010
|
|
|
Akurat ładnych parę lat temu w juesej jakaś baba poparzyła się kawą i wywalczyła od Maca sporą sumkę za odszkodowanie. Ot taka mała ciekawostka |
|
|
|
|
Majic
Model GSa: GS 500E
Wiek: 41 Dołączył: 11 Lut 2008 Pochwał: 1 Posty: 589 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 18 Mar, 2010
|
|
|
mr0zd napisał/a: | Akurat ładnych parę lat temu w juesej jakaś baba poparzyła się kawą i wywalczyła od Maca sporą sumkę za odszkodowanie. Ot taka mała ciekawostka |
http://prawo.money.pl/akt...7,0,363893.html |
_________________ Prowadzący G.G.G. (Gieesową Grupę Geriatryczną). |
|
|
|
|
Semai [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 19 Mar, 2010
|
|
|
pubuss napisał/a: | studi napisał/a: | jest to typowy dupochron |
Ja jako osoba posiadająca wyższy iloraz inteligencji niż przeciętny Kowalaski (bez urazy, jak któryś z Was to Kowalski ) czuję się obrażany intelektualnie przez takie "dupochrony".
... |
Ja co prawda nie wiem czy mam wyższy niż przeciętny, ale pozwolę sobie wyjaśnić że to nie jest dupochron od debili co to się kawą zaleją tylko od tych inteligentnych co to się kawą zalewają...
|
|
|
|
|
callum [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 20 Mar, 2010
|
|
|
Semai napisał/a: | inteligentnych co to się kawą zalewają. |
Albo nawet od tych mało inteligentnych, którzy wezmą sobie cwanego prawnika |
|
|
|
|
RedShadow
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 32 Dołączył: 10 Sty 2009 Pochwał: 10 Posty: 1383 Skąd: Wrocław/Opoczno
|
Wysłany: Sob 20 Mar, 2010
|
|
|
pubuss napisał/a: | Jak czytam takie artykuły co nalezy przed sezonem zrobić to mi się wydaje, że dla niektórych motocykl to jajko w bardzo cieniutkiej skorupce Albo, że jego silnik jest zrobiony z tektury i żeby go nie uszkodzić, to najlepiej nie jeździć |
Myślę że pubussowi chodziło o przesadne przejmowanie się wszystkim, jak mój kumpel który w listopadzie wymieniał olej bo właśnie zrobił 6tys. km, zrobił na nim 400km, odstawił moto na zimę i teraz zmienił znowu bo olej długo stał. |
_________________ "– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! " |
|
|
|
|
pubuss [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 20 Mar, 2010
|
|
|
RedShadow napisał/a: | mój kumpel który w listopadzie wymieniał olej bo właśnie zrobił 6tys. km, zrobił na nim 400km, odstawił moto na zimę i teraz zmienił znowu bo olej długo st |
Właśnie o tym pisałem!
A co do dupochronu od ludzi, którzy wiedzą, że jak na opakowaniu pralki nie jest napisane, żeby nie wkłądać tam swoich kilku miesięcznych dzieci, to jak je włożą, włączą pralke i nastąpi co nieuniknione, to później od producenta pralki będą mogli wyciągać hajs? To tak, to jest fakt.
Ludzie są jacy są, przejeżdzając na czerwonym, wyprzedzając na podwójnej ciągłej, podstawiając komuś nogę, czy po prostu oszukując innych celem osiągnięcia korzyści personalnej uważają się po prostu za cwanych i lepszych od tej uczciwej reszty.
Niemniej, mnie takie instrukcje obrażają. Ale to offtop i można go skończyc |
|
|
|
|
adasadas2 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 11 Sty, 2013 Re: Cenne rady od "Motocykla"
|
|
|
Heh:/ i teraz mam mentlik jestem początkujący..
W "Motocykliście doskonałym" wyczytałem żeby dodawać gazu na całej długości pokonywanego zakrętu. A w tych artykułach, że dopiero po minięciu szczytu winka..
I gdzie jest prawda?:) |
|
|
|
|
sziwu
Model GSa: Planuję GSa
Wiek: 29 Dołączył: 14 Paź 2011 Pochwał: 7 Posty: 339 Skąd: Skarżysko-Kamienna
|
Wysłany: Pią 11 Sty, 2013
|
|
|
Nie jestem pewny czy dobrze rozumiem ale "szczyt winkla" kojarzy mi się z winklem na wzniesieniu lub zaraz za nim, więc jeśli w takich warunkach jadąc z dość dużą prędkością będziesz dawał gaz na całej długości zakrętu, to w miejscu szczytu możesz stracić przyczepność na tylnym kole i wpaść w poślizg. To o czym mowa w "Motocykliście doskonałym" ma moim zdaniem zastosowanie przy normalnym zakręcie na płaskim terenie
Chyba że "szczyt winkla" to punkt krytyczny zakrętu i do tego momentu powinno się z wyczuciem dawać gaz a dopiero po jego minięciu w chwili prostowania motocykla zwiększać go.
Reasumując książki nie kłamią |
_________________ |
|
|
|
|
adasadas2 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 11 Sty, 2013
|
|
|
Dokładnie jest napisane "dodawać gazu przez całą długość zakrętu".. bez wyróżniania czy to zakręt płaski czy też na wzniesieniu..
Czyli bardziej wierzyć "Motocykliście doskonałemu" niż internetowi ?:) |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|