WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Nie schodzi z obrotow
Autor Wiadomość
popsonator 

Model GSa: GS 500E
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 4
Skąd: Ols
Wysłany: Nie 25 Wrz, 2016   Nie schodzi z obrotów

Witam się z Państwem i od razu jestem zmuszony prosić o podzielenie się waszą wiedzą na temat GSa . Przewertowałem forum jednak nie znalazłem rozwiązania mojego problemu. Otóż kupiłem GSE , który dość długo stał. Wyczyściłem gaźniki , powymieniałem filtry , przejechałem może kilka kilometrów po czym zaczął się problem. Moto zgasło , a po odpaleniu wkręca się od razu na 6-7 tysięcy obrotów i nie spada. Dzieje się tak teraz za każdym razem. Co sprawdziłem :

-linka gazu jest okej , cofa się prawidłowo
-ssanie jest okej , również odbija prawidłowo
-regulacja wolnych obrotów , nawet na śrubce zakręconej do oporu problem występuje
-rozebrałem jeszcze raz gaźniki , iglice okej . Wygląda , że wszystko na swoim miejscu.
-zakręciem mu kranik , wyzerowałem gaźniki , odkręciłem i to samo

Jeśli ktoś ma jakiś pomysł gdzie szukać to proszę o pomoc. Moto w tym sezonie jeszcze nie jeździło i stoi taki smutny w garażu. Pozdrawiam.
 
 
KATANA 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40
Dołączył: 06 Gru 2009
Pochwał: 58
Posty: 963
Skąd: KĘTRZYN
Wysłany: Nie 25 Wrz, 2016   

Sprawdź szczelność pomiędzy gaźnikami a głowicą, chodzi o króćce ssące.
 
 
popsonator 

Model GSa: GS 500E
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 4
Skąd: Ols
Wysłany: Nie 25 Wrz, 2016   

Sprawdzone , wszystko szczelne.
 
 
PePeMotoryzacja 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 44
Dołączył: 25 Maj 2015
Pochwał: 32
Posty: 212
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 26 Wrz, 2016   

popsonator napisał/a:
a po odpaleniu wkręca się od razu na 6-7 tysięcy obrotów i nie spada

Do sprawdzenia cały układ podciśnienia.
Trzeba sprawdzić /w zależności jakie masz gaźniki/ przewód podciśnienia z gaźnika do kranika, zatyczkę na lewym gaźniku/jeśli gaźniki są poliftowe/ lub zatyczki na membranach/jeśli gaźniki przedliftowe/. Do sprawdzenia również membrany i czy przepustnice nie zacinają się w korpusach.
_________________
obecnie dżiksa:)
 
 
popsonator 

Model GSa: GS 500E
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 4
Skąd: Ols
Wysłany: Pon 26 Wrz, 2016   

Możesz napisać konkretnie o które zatyczki przy membranach chodzi ? Moto z 97r. Membrany wyglądają okej. Przewody całe. Może to nie gaźnik ? Moto po odpaleniu od razu bez zastanowienia wskakuje na 5-6 tys i są to obroty stałe , nie wzrastają ani nie spadają w większym zakresie. Gdyby łapał coś na lewo to chyba nie byłby tak regularny w obrotach. Gaźnik mam właśnie na stole i przepustnice chodzą okej. Pływaki mają tu jakieś znaczenie ?
  
 
 
PePeMotoryzacja 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 44
Dołączył: 25 Maj 2015
Pochwał: 32
Posty: 212
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 27 Wrz, 2016   

popsonator napisał/a:
o które zatyczki przy membranach chodzi ? Moto z 97r.

Jeśli moto z 97 r to masz plastikowe pokrywy membran a na nich wyprowadzenia które powinny być zamknięte zatyczkami z opaską sprężynową. Dobrze jest też sprawdzić stan samych zatyczek, czasami guma pęka od środka. Pod pokrywami masz jeszcze dwa małe oringi, też można sprawdzić ich stan.
popsonator napisał/a:
Pływaki mają tu jakieś znaczenie ?

Nie spotkałem się że poziom pływaków może mieć wpływ na tak wysokie obroty, ale swoją droga sprawdź w serwisówce jaka jest wysokość pływaków, a i jeszcze ilość obrotów na dyszach składu mieszanki paliwa.
_________________
obecnie dżiksa:)
 
 
popsonator 

Model GSa: GS 500E
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 4
Skąd: Ols
Wysłany: Czw 29 Wrz, 2016   

Oringi na swoim miejscu , membrany okej , sprężyny w porządku. Wygląda na to jakby wszystko było na swoim miejscu, a jednak nadal ten sam problem. Zauważyłem , że jedna dysza była przytkana ale przeczyszczenie też nic nie zmieniło. Zgłupiałem już całkowicie. Ktoś ma jeszcze jakiś pomysł skąd tyle tego paliwa tam się leje , że tak się kręci ?
 
 
AdrianOstr 

Model GSa: GS 500E
Wiek: 35
Dołączył: 22 Sie 2016
Posty: 88
Skąd: Ostrowiec/Warszawa
Wysłany: Czw 29 Wrz, 2016   

A sprawdzałeś to na wakuometrach ? Jeśli będzie równe podciśnienie to znaczy że lewego powietrza nie ma. Można to zrobić też świecą color tune jeśli jest lewe powietrze to nie reaguje na regulację składu a płomień jest biały ( chociaż podobno to mało precyzyjna metoda ).

Jeśli zaś wszystkie gaziory uszczelki itd są " napewno ok " to może Ci się śruba regulacji wykręciła i zgubiła :rotfl:

Osobiście uważam że gdzieś zaciąga dużo lewego powietrza. Opisz proszę jak sprawdziłeś czy go nie ma ?

I dla mnie sprawa istotna chcesz to zrobić raz i dobrze, czy żeby udowodnić sobie że w domu się da ? :hyhy: pytam bo są takie średnio profesjonalne patenty ale czasem da się coś znaleźć ;)
  
 
 
dymny 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2012
Pochwał: 32
Posty: 546
Skąd: Tarnów
Wysłany: Pią 30 Wrz, 2016   

Z którego roku GS? Może kupiłeś niewłaściwy filtr powietrza.
Wg katalogu Larssona do niektórych GSów (rocznik 97-03) szedł ze zwężką. :niepewny:

Ciężko znaleźć sprawdzone informacje internecie w tym temacie, bo z tego co wiem (jesli się mylę to proszę o sprostowanie) Suzuki nie ma wyszukiwarki online części zamiennych po numerze VIN. :dobani: :looka:
_________________

  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.