Nie schodzi z obrotow |
Autor |
Wiadomość |
popsonator
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 4 Skąd: Ols
|
Wysłany: Nie 25 Wrz, 2016 Nie schodzi z obrotów
|
|
|
Witam się z Państwem i od razu jestem zmuszony prosić o podzielenie się waszą wiedzą na temat GSa . Przewertowałem forum jednak nie znalazłem rozwiązania mojego problemu. Otóż kupiłem GSE , który dość długo stał. Wyczyściłem gaźniki , powymieniałem filtry , przejechałem może kilka kilometrów po czym zaczął się problem. Moto zgasło , a po odpaleniu wkręca się od razu na 6-7 tysięcy obrotów i nie spada. Dzieje się tak teraz za każdym razem. Co sprawdziłem :
-linka gazu jest okej , cofa się prawidłowo
-ssanie jest okej , również odbija prawidłowo
-regulacja wolnych obrotów , nawet na śrubce zakręconej do oporu problem występuje
-rozebrałem jeszcze raz gaźniki , iglice okej . Wygląda , że wszystko na swoim miejscu.
-zakręciem mu kranik , wyzerowałem gaźniki , odkręciłem i to samo
Jeśli ktoś ma jakiś pomysł gdzie szukać to proszę o pomoc. Moto w tym sezonie jeszcze nie jeździło i stoi taki smutny w garażu. Pozdrawiam. |
|
|
|
|
KATANA
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 06 Gru 2009 Pochwał: 58 Posty: 963 Skąd: KĘTRZYN
|
Wysłany: Nie 25 Wrz, 2016
|
|
|
Sprawdź szczelność pomiędzy gaźnikami a głowicą, chodzi o króćce ssące. |
|
|
|
|
popsonator
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 4 Skąd: Ols
|
Wysłany: Nie 25 Wrz, 2016
|
|
|
Sprawdzone , wszystko szczelne. |
|
|
|
|
PePeMotoryzacja
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 44 Dołączył: 25 Maj 2015 Pochwał: 32 Posty: 212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 26 Wrz, 2016
|
|
|
popsonator napisał/a: | a po odpaleniu wkręca się od razu na 6-7 tysięcy obrotów i nie spada |
Do sprawdzenia cały układ podciśnienia.
Trzeba sprawdzić /w zależności jakie masz gaźniki/ przewód podciśnienia z gaźnika do kranika, zatyczkę na lewym gaźniku/jeśli gaźniki są poliftowe/ lub zatyczki na membranach/jeśli gaźniki przedliftowe/. Do sprawdzenia również membrany i czy przepustnice nie zacinają się w korpusach. |
_________________ obecnie dżiksa:) |
|
|
|
|
popsonator
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 4 Skąd: Ols
|
Wysłany: Pon 26 Wrz, 2016
|
|
|
Możesz napisać konkretnie o które zatyczki przy membranach chodzi ? Moto z 97r. Membrany wyglądają okej. Przewody całe. Może to nie gaźnik ? Moto po odpaleniu od razu bez zastanowienia wskakuje na 5-6 tys i są to obroty stałe , nie wzrastają ani nie spadają w większym zakresie. Gdyby łapał coś na lewo to chyba nie byłby tak regularny w obrotach. Gaźnik mam właśnie na stole i przepustnice chodzą okej. Pływaki mają tu jakieś znaczenie ? |
|
|
|
|
|
PePeMotoryzacja
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 44 Dołączył: 25 Maj 2015 Pochwał: 32 Posty: 212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 27 Wrz, 2016
|
|
|
popsonator napisał/a: | o które zatyczki przy membranach chodzi ? Moto z 97r. |
Jeśli moto z 97 r to masz plastikowe pokrywy membran a na nich wyprowadzenia które powinny być zamknięte zatyczkami z opaską sprężynową. Dobrze jest też sprawdzić stan samych zatyczek, czasami guma pęka od środka. Pod pokrywami masz jeszcze dwa małe oringi, też można sprawdzić ich stan.
popsonator napisał/a: | Pływaki mają tu jakieś znaczenie ? |
Nie spotkałem się że poziom pływaków może mieć wpływ na tak wysokie obroty, ale swoją droga sprawdź w serwisówce jaka jest wysokość pływaków, a i jeszcze ilość obrotów na dyszach składu mieszanki paliwa. |
_________________ obecnie dżiksa:) |
|
|
|
|
popsonator
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 25 Wrz 2016 Posty: 4 Skąd: Ols
|
Wysłany: Czw 29 Wrz, 2016
|
|
|
Oringi na swoim miejscu , membrany okej , sprężyny w porządku. Wygląda na to jakby wszystko było na swoim miejscu, a jednak nadal ten sam problem. Zauważyłem , że jedna dysza była przytkana ale przeczyszczenie też nic nie zmieniło. Zgłupiałem już całkowicie. Ktoś ma jeszcze jakiś pomysł skąd tyle tego paliwa tam się leje , że tak się kręci ? |
|
|
|
|
AdrianOstr
Model GSa: GS 500E
Wiek: 35 Dołączył: 22 Sie 2016 Posty: 88 Skąd: Ostrowiec/Warszawa
|
Wysłany: Czw 29 Wrz, 2016
|
|
|
A sprawdzałeś to na wakuometrach ? Jeśli będzie równe podciśnienie to znaczy że lewego powietrza nie ma. Można to zrobić też świecą color tune jeśli jest lewe powietrze to nie reaguje na regulację składu a płomień jest biały ( chociaż podobno to mało precyzyjna metoda ).
Jeśli zaś wszystkie gaziory uszczelki itd są " napewno ok " to może Ci się śruba regulacji wykręciła i zgubiła
Osobiście uważam że gdzieś zaciąga dużo lewego powietrza. Opisz proszę jak sprawdziłeś czy go nie ma ?
I dla mnie sprawa istotna chcesz to zrobić raz i dobrze, czy żeby udowodnić sobie że w domu się da ? pytam bo są takie średnio profesjonalne patenty ale czasem da się coś znaleźć |
|
|
|
|
|
dymny
Model GSa: GS 500E
Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2012 Pochwał: 32 Posty: 546 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Pią 30 Wrz, 2016
|
|
|
Z którego roku GS? Może kupiłeś niewłaściwy filtr powietrza.
Wg katalogu Larssona do niektórych GSów (rocznik 97-03) szedł ze zwężką.
Ciężko znaleźć sprawdzone informacje internecie w tym temacie, bo z tego co wiem (jesli się mylę to proszę o sprostowanie) Suzuki nie ma wyszukiwarki online części zamiennych po numerze VIN.
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|