Predkosciomierz i obrotomierz (zegary) |
Autor |
Wiadomość |
Rieger [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 04 Mar, 2008
|
|
|
Dokładnie, żeby dostać się do środka to ten chromowany pierścień trzeba delikatnie porozginać dookoła od dołu np małym srubokręcikiem. Ślad zostaje ale tak jak scout pisze widać to dopiero po wyciągnięciu zegarów na wierzch, bo tak to jest przykryte tą gumową uszczelką i nic nie widać. Od razu mówię, że rączki będą boleć |
|
|
|
|
pootietang [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 04 Mar, 2008
|
|
|
no przecież wiem że od dołu ale wyciągnąć zegar to chwila i jakby klient się uparł że chce go zobaczyć to nie miałbym nic do ukrycia |
|
|
|
|
michal_elwuo [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 04 Mar, 2008
|
|
|
miałem na myśli ten pierścień ale źle się wysłowiłem... ten co jest na górze, ale rozginasz od dołu xD sorki za wprowadzenie w błąd |
|
|
|
|
groszek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 131 Skąd: Kwidzyn/Gdańsk
|
Wysłany: Wto 04 Mar, 2008
|
|
|
pootietang napisał/a: | no przecież wiem że od dołu ale wyciągnąć zegar to chwila i jakby klient się uparł że chce go zobaczyć to nie miałbym nic do ukrycia |
Kwestia podejścia obu stron do sprawy, bo jak będziesz chciał to chyba można cofnąć licznik bez rozginania tego pierścienia? tak czy siak ja już go rozgiąłem i przetarłem szybki od środka |
_________________ Serce bije w tempie obrotów maszyny,
treningu godziny,
zamienione plany w czyny...
http://www.polskajazda.pl...ki/GS,500/47771
|
|
|
|
|
pootietang [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 04 Mar, 2008
|
|
|
pewnie że można, wystarczy "przekręcić" licznik, po 9999... będzie nabijał od zera, tylko jakiś silniczek podłączyć pod licznik żeby nabijał i można ustawić w 10-letnim sprzęcie "standartowe 30 tyś" |
|
|
|
|
groszek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 131 Skąd: Kwidzyn/Gdańsk
|
Wysłany: Wto 04 Mar, 2008
|
|
|
pootietang napisał/a: | pewnie że można, wystarczy "przekręcić" licznik, po 9999... będzie nabijał od zera, tylko jakiś silniczek podłączyć pod licznik żeby nabijał i można ustawić w 10-letnim sprzęcie "standartowe 30 tyś" |
No to wydaje mi się że sam sobie odpowiedziałeś na wcześniejsze pytanie jak wytłumaczyć przyszłemu nabywcy dlaczego rozginałeś pierścień, jak będziesz chciał to i tak cofniesz niedotykając się do niego |
_________________ Serce bije w tempie obrotów maszyny,
treningu godziny,
zamienione plany w czyny...
http://www.polskajazda.pl...ki/GS,500/47771
|
|
|
|
|
eve500 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 08 Cze, 2008 podświetlanie wyświetlaczy
|
|
|
A propos wyświetlaczy bo nie wiem gdzie mam to napisać
Nie działa mi podświetlanie wyświetlaczy w ogóle.
Co może być przyczyną i czy ja sama sobie z tym poradzę |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Nie 08 Cze, 2008
|
|
|
O jakie wyświetlacze ci chodzi? Zegary , czy kontrolki?
Wymiana żarówek w zegarach wymaga odkręcenia linki przy zegarze i 2 srub kluczem 8. wyjmujesz zegar z ramki i od dołu w gumowej oprawce jest zarowka. gumę trzeba wyciągnąć z obudowy zegara. Żarówkę wstaw 5W , może być polakierowana np na czerwono. Lepszy efekt. Oryginalnie na żarówce sa kondomiki z silikonu dajace światło zielone.
Kontrolki - tu musisz odkręcic/ pluzować przedni reflektor. Pod ramka w gumowych oprawkach wcisnietych w plastykowa obudowę są zarówki. Po wyjęciu gumy wstawiasz drugie.
Żarówki takie same jak w zegarach 5W. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
Majic
Model GSa: GS 500E
Wiek: 41 Dołączył: 11 Lut 2008 Pochwał: 1 Posty: 589 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 08 Cze, 2008
|
|
|
eve500 napisał/a: | ...czy ja sama sobie z tym poradzę |
To co napisał Breżniew i sobie na pewno poradzisz |
|
|
|
|
eve500 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 08 Cze, 2008
|
|
|
no myślę że dam radę
chodzi o zegary, chyba nie będzie źle
jutro pokombinuje kupie żarówki i będę montować
dzięki serdeczne |
|
|
|
|
Yarccom
Wiek: 44 Dołączył: 24 Wrz 2007 Pochwał: 5 Posty: 1934 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 08 Cze, 2008
|
|
|
skrajne kontrolki moz\na wymienic nawet bez rozkrecania
kwestia gibkości palców |
_________________ Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany |
|
|
|
|
Andrz [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 09 Cze, 2008 Trzęsąca się wskazówka obrotomierza???
|
|
|
Wskazówka nie wskazuje dokładnie obrotów tylko wychyla się od nich o jakiś zakres. Czy można coś zrobić, aby wskazówka "liniowo" się wznosiła, bez chybotania? Może wystarczy wymienić linkę obrotomierza??? |
|
|
|
|
Yarccom
Wiek: 44 Dołączył: 24 Wrz 2007 Pochwał: 5 Posty: 1934 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 09 Cze, 2008
|
|
|
albo na poczatek porzadnie nasmarowąc |
_________________ Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany |
|
|
|
|
Andrz [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 09 Cze, 2008
|
|
|
Czyli wykręcić linkę i spsikać ją czymś pokroju wd40?? |
|
|
|
|
Yarccom
Wiek: 44 Dołączył: 24 Wrz 2007 Pochwał: 5 Posty: 1934 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 09 Cze, 2008
|
|
|
albo wlac olej np silnikowy do pancerza |
_________________ Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany |
|
|
|
|
|