Predkosciomierz i obrotomierz (zegary) |
Autor |
Wiadomość |
kempes
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 23 Wrz 2008 Pochwał: 30 Posty: 1747 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 12 Mar, 2012
|
|
|
Mam podobnie. Jeśli masz starszego GS'a z obrotomierzem napędzanym linką to ją przesmaruj, ale nie spodziewaj się reakcji tak szybkiej jak w przypadku obrotomierza elektronicznego. |
_________________ Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E. |
|
|
|
|
ziomek4000
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 09 Maj 2011 Pochwał: 13 Posty: 860 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 12 Mar, 2012
|
|
|
ja mam u siebie tak że po odpaleniu moto przez krótką chwilę (około 20sekund) obrotomierz w ogóle stoi w miejscu. później reaguje już normalnie. natomiast mam problem z tym że strasznie poci się na wyjściu z silnika. jest tam jakaś uszczelka czy coś innego co mogło się uszkodzić i wymaga wymiany? |
_________________ Powyższy post przedstawia pogląd użytkownika w danej chwili i nie może byś wykorzystany przeciwko niemu w innym terminie oraz w innej sprawie. |
|
|
|
|
keise91 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 12 Mar, 2012
|
|
|
mam GSa po lifcie, nie spodziewam się reakcji z prędkością światła, ale teraz czas reakcji wskazówki nadaje się do komara spróbuje przesmarować linkę zgodnie z waszymi zaleceniami. Zobaczymy czy pomoże |
|
|
|
|
dembis [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 12 Mar, 2012
|
|
|
Ja mam z kolei inny problem! Wczoraj odpaliłem mojego GS'a i prócz tego że gaźniki do regulacji bo strzela z wydechu to zaczął dymić! Zauważyłem ze to z powodu oleju na silniku który kapie z mocowania linki obrotomierza ( jak dobrze dojrzałem ) czy wystarczy wykręcić mocowanie, spróbować uszczelnić i będzie ok czy są jakieś inne opcje? |
|
|
|
|
RedShadow
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 10 Sty 2009 Pochwał: 10 Posty: 1383 Skąd: Wrocław/Opoczno
|
Wysłany: Pon 12 Mar, 2012
|
|
|
Tam jest uszczelka na tym ślimaku, pewnie wystarczy ją wymienić. |
_________________ "– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! " |
|
|
|
|
ziomek4000
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 09 Maj 2011 Pochwał: 13 Posty: 860 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 12 Mar, 2012
|
|
|
jakaś specjalna uszczelka czy zwykły oring? |
_________________ Powyższy post przedstawia pogląd użytkownika w danej chwili i nie może byś wykorzystany przeciwko niemu w innym terminie oraz w innej sprawie. |
|
|
|
|
RedShadow
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 10 Sty 2009 Pochwał: 10 Posty: 1383 Skąd: Wrocław/Opoczno
|
Wysłany: Pon 12 Mar, 2012
|
|
|
Z tego co kojarzę to zwykły oring jest, musiałbyś tylko rozmiar sobie sprawdzić (pewnie jest w serwisówce). |
_________________ "– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! " |
|
|
|
|
ziomek4000
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 09 Maj 2011 Pochwał: 13 Posty: 860 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 12 Mar, 2012
|
|
|
mam serwisówkę w domu ale z powodu remontu nie mam pojęcia gdzie teraz leży. ogarnia ktoś rozmiar? |
_________________ Powyższy post przedstawia pogląd użytkownika w danej chwili i nie może byś wykorzystany przeciwko niemu w innym terminie oraz w innej sprawie. |
|
|
|
|
Ciapek
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 41 Dołączył: 09 Gru 2011 Pochwał: 2 Posty: 187 Skąd: Poznań/TSK
|
Wysłany: Wto 03 Kwi, 2012 Panie i Panowie Luźne zegary jak to ugryźć???
|
|
|
Cześć problem taki że sa luźne a śruby dokręcone nie mam pojęcia o co chodzi czy te gumy są wyrobione czy czegoś brak - pomocy |
|
|
|
|
Machu
Model GSa: GS 500E
Wiek: 104 Dołączył: 10 Kwi 2011 Pochwał: 31 Posty: 1749 Skąd: ten pomysł?
|
Wysłany: Wto 03 Kwi, 2012
|
|
|
one tak mają |
|
|
|
|
michał20 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 03 Kwi, 2012
|
|
|
Tak maja , zegarów nie gryziemy . |
|
|
|
|
bombki
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 20 Wrz 2010 Pochwał: 4 Posty: 483 Skąd: Sulejówek/ Gdańsk
|
Wysłany: Wto 03 Kwi, 2012
|
|
|
Ja zamiast nakrętek kopułkowych dałem zwykłe i pomogło. |
_________________ SÓZÓCKI --> JAMACHA |
|
|
|
|
ziomek4000
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 09 Maj 2011 Pochwał: 13 Posty: 860 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 03 Kwi, 2012
|
|
|
ja zastosowałem u siebie kopułkowe z głębszą kopułką oraz w zależności jak duży był luz to jedną lub 2 podkładki o większej średnicy wewnętrznej tak że gumki są dociśnięte i nic nie lata. |
_________________ Powyższy post przedstawia pogląd użytkownika w danej chwili i nie może byś wykorzystany przeciwko niemu w innym terminie oraz w innej sprawie. |
|
|
|
|
Ciapek
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 41 Dołączył: 09 Gru 2011 Pochwał: 2 Posty: 187 Skąd: Poznań/TSK
|
Wysłany: Wto 03 Kwi, 2012
|
|
|
Dzięki już miałem pietra że czegoś brak |
_________________ GS 500E '01 > Z 750 '04 > GSX-R600 'K7 |
|
|
|
|
Machu
Model GSa: GS 500E
Wiek: 104 Dołączył: 10 Kwi 2011 Pochwał: 31 Posty: 1749 Skąd: ten pomysł?
|
Wysłany: Sro 04 Kwi, 2012
|
|
|
Ciapek napisał/a: | Dzięki już miałem pietra że czegoś brak |
Nie przejmuj się, ja kazałem mechanikowi to naprawiać na pierwszym przeglądzie. |
|
|
|
|
|