Predkosciomierz i obrotomierz (zegary)
Odpowiedz do tematu

Rieger
[Usunięty]
: Prędkościomierz i obrotomierz (zegary)
prędkościomierz pokazuje prędkość tylko nie zwiększa się ilość przejechanych kilometrów

Witam, wczoraj jako, że zrobiło się cieplej postanowiłem się przejechać bo jeszcze się nie nacieszyłem swoją suzi :) Zamontowałem liczniki (wczesniej jeździłem bez ponieważ je odnawiałem) i po pewnym czasie zauważyłem, że owszem prędkościomierz pokazuje prędkość tylko nie zwiększa się ilość przejechanych kilometrów. Setki metra idą od 0 - 9 i nie chce się już później przekręcić na 1km tylko wszystko staje. Jak przekręce trochę pokrętłem do zerowania to znów od 0-9 pójdzie i koniec. Co może być tego powodem? Czy czeka mniej wymiana prędkościomierza? Podejrzewam, że jak ktoś cofał licznik to mógł coś uszkodzić. Myślałem, że na początku to działało ale patrzyłem na jakieś zdjęcie liczników przed rozbiórką i wygląda że od początku tak już było. Ma ktoś jakieś pomysły co z tym fantem zrobić? Pozdrawiam

capri
[Usunięty]
:
Przed rozłożeniem trudno powiedzieć. Musisz rozebrać, błąd pewnie będzie widoczny.

:
Możesz po rozebraniu zamienić uszkodzone kółko dzieszietne na koniec wskazań drogomierza czyli dziesiątki tyś km.

Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
Rieger
[Usunięty]
:
jak sobie pomyślę o rozginaniu tego pierścienia chromowanego to już mnie słabi, a tyle co rozginałem go niedawno bo mialem szybkę od środka brudną, szkoda że nie przyszło mi do głowy żeby zaglądnąć do środka... :(

Rieger
[Usunięty]
:
a czy kojarzycie czy zeby dostac sie do tego calego mechanizmu konieczne jest zdemontowanie wskazówki i tarczy czy jest dojscie ze tak powiem od tylu :-)

Rieger
[Usunięty]
:
Będzie trochę monolog bo już 3 mój wpis ;-) ale poradziłem sobie. Przyczyną był przeskakujący co jakiś czas ślimak w mechanizmie (ten zaznaczony strzałką na zdjęciu



naciąłem troszkę tą blachę z tyłu i podgiąłem ją tak żeby bardziej zbliżył się do tego dolnego i teraz jest ok (po prostu były za daleko od siebie i co jakiś czas trafiał ząb na ząb) Mam nadzieję, że udało się to usunąć trwale. Na wszelki wypadek nie będę jeszcze zaginał tej obwódki chromowanej tylko trochę pojeżdżę żeby to sprawdzić bo wiertarką nakręciłem tylko kilkanaście kilometrów :-) Ktoś tam już wcześniej coś majstrował bo były ślady na tej blasze jakby próbowano ją jakoś przygiąć ale była tak sztywna że dopiero po nacięciu ustąpiła.

pwpsrspl
[Usunięty]
: Jak rozmontować zegary??
Słuchajcie! Szybka w zegarach zaparowala mi lekko od środka i chcialbym ją wyczyścić, ale za chloere nie moge rozkminić jak rozmontować puszke zegarów tak aby dostać się do szybki od wewnątrz. Czy ktos wie może cos na ten temat?

michal_elwuo
[Usunięty]
:
z góry masz nakładany taki pierścień... musisz go rozgiąć jak się mylę :/

pootietang
[Usunięty]
:
gdzie z góry?? jak demontowałem zegary to chciałem przy okazji wyczyścić szybki ale nic takiego nie widziałem a nie chciałem ich wybebeszać żeby potem nie było że licznik cofany.

michal_elwuo
[Usunięty]
:
no ten pierścień co maskuje wszystko od góry... to chyba jego trzeba rozgiąć i ściągnąć :/

jankees
[Usunięty]
:
W kolo szybki jest pierscien ,tak jak mowi michal_elwuo trzeba porozginac .

pootietang
[Usunięty]
:
no to tego właśnie nie chciałem ruszać, szkoda że nie idzie inaczej :/

:
Nie wiem jak przyszłemu właścicielowi wytłumaczysz dlaczego pierścień wokół obudowy nie wygląda tak jak ma wyglądać.

pootietang
[Usunięty]
:
ja po prostu dałem sobie spokój z czyszczeniem szybki chociaż wkurza mnie to że jak jest wilgotno to widać od środka jakieś smugi :/

Sc0uT
[Usunięty]
:
Co wy gadacie? Odginasz od dołu zegara, a nie od góry i co ma niby byc widac? Ja jak zmienialem tarcze, to nic nie porysalem od gory i wszytsko ok. Zeby to zobaczyc, czy bylo grzebane, to trzeba wyciagnac caly zegar z obudowy tej czarnej.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.