FUTURE I - Plany na nowy sezon - moto
Odpowiedz do tematu

:
to zależy gdzie, na prostej różnice są najbardziej odczuwalne, czym więcej zakrętów liczą się bardziej umiejętności.

o czymś takim myślę, jak na razie nie chciałbym stajni Suzuki zmieniać, bo stylistycznie motocykle Suzuki bardzo mi odpowiadają, technicznie również nie odstają od konkurencji.



4-5 latka chciałbym kupić w cenie do 14-15 tys. zł, szukałbym sprzętu od pierwszego - drugiego właściciela, jeżeli będzie krajowy to wszystko ładnie pięknie będzie widać w karcie pojazdu, mam nadzieję że maszyna na wtrysku będzie się dobrze spisywała, a pojemność 650 cm^3 pozwoli na sprawnego przemieszczenie się, jedyne co chciałbym przerabiać to przewody na stalowy oplot zmienić oraz może dołożyć akcesoryjną szybkę.

Plaster
[Usunięty]
:
Moim celem do ktorego bede dazyl jest spotowo-turystyczna CBR 1100XX rocznik min.'00(wtrysk) odziana w zestaw trzech kuferkow np:


Ale wczesniej musze pojezdzic czyms silniejszym i najlepiej ciezszym niz GS. Ostatnio zachorowalem na punkcie VFR 800 ale rocznik tylko 99-01 z tym ze za zadbana, serwisowana sztuke z przebiegiem nie wiekszym jak 40tys km trzeba we Francji zaplacic od 4-5 tys EUR w zaleznosci od wyposazenia. Jest to moto drogie w zakupie ale z drugiej strony bardzo malo traci na wartosci. Tansza alternatywa dla VFR jest Bandzior 1200S. Bardzo tez podoba mi sie V-Strom 650 ale nie jestem pewien czy pasuje do mojego charakteru. No i ostatni ktory biore pod uwage jest Fazer 600 ale powiem szczerze ze najbardziej podobaja mi sie roczniki 02-03.

:
Ja już wiem!
Suzuki GSR600, rocznik 2008, finansowo 16-20 tys. zł, konkurent FZ6...jak dla mnie ma przewagę w układzie hamulcowym (2 x 310 mm i czterotłoczkowe zaciski), pięknie wygląda w czarnym malowaniu (czarny silnik, czarna rama, czarne plastiki), do tego przewody w stalowym oplocie przód i tył (400 zł), czarne gmole (400 zł), szybka Puig, delikatny stelaż na kufer i można śmigać...
Za rok powinien być tańszy, może za 3 tys. funtów uda się sprowadzić.
Ale to plany.

Matizyahu
[Usunięty]
:
Ja na razie nie zmieniam, ale...

W razie czego to Yamaha XJR 1300, Honda CB1300 albo Suzuki GSX 1300 R Hayabusa - jeden z nich, każdy z topcase i tekstylnym zestawem bagażowym ;)

Tomek_K.
[Usunięty]
:
Obecnie śmigam sobie na tych motocyklach :) :


W przyszłym sezonie, pomimo tego że fajniejsze kształty innych motocykli kuszą będzie jednak GS500E. Kolejny sezon również GS.

Co dalej? Na drugie moto widziałbym cuś w plastikach, poniżej 100KM, pojemność 600-650cm, raczej lekki i niewysoki motocykl. W tej chwili nie mam upatrzonego modelu. Plan jest taki aby po zakupie Gsa zbratać się z innymi motocyklistami i podpatrzeć na czym jeżdżą.

Docelowo pewnie jakiś sport 600 lub 750. Od lat marze o CBR F4i, ale ostatnio R6 do mnie też przemawia. :)

Plaster
[Usunięty]
:
Tomek_K. napisał/a:

Docelowo pewnie jakiś sport 600 lub 750. Od lat marze o CBR F4i, ale ostatnio R6 do mnie też przemawia. :)
A lubisz latac dalej? Bo z tego co czytalem R6 jest najbardziej niewygodna sposrod calej wielkiej czworki sportowych 600-tek ;)

Tomek_K.
[Usunięty]
:
Plaster napisał/a:
Tomek_K. napisał/a:

Docelowo pewnie jakiś sport 600 lub 750. Od lat marze o CBR F4i, ale ostatnio R6 do mnie też przemawia. :)
A lubisz latac dalej? Bo z tego co czytalem R6 jest najbardziej niewygodna sposrod calej wielkiej czworki sportowych 600-tek ;)


Bardzo lubię podróżować.

Przemyślałem sprawę i ze względu na to że na motor nie da się zabrać psa :rotfl: to dłuższe trasy będe robił dalej w puszce. A na motocyklu takie kilkugodzinne. Więc nie ma sensu kupować turystyka - wracam do oryginalnego pomysłu na super szybki środek lokomocji. W Polsce nie stać mnie na bardzo mocny samochód, dlatego swego czasu narodził się pomysł posiadania motocykla.

:
w tan zimny sniezny dzien spontanicznie zawitalem do jednego z warszawskich komisow by utwierdzic sie w Z-ecie
genialna maszyna, myslalem ze bede na nia za maly ale siadajac w siodle i lapiac za stery pierwsze wrazenie to poczucie zespolenia z maszyna w jedna calosc. cudenko... trudno bylo uwierzyc ze w realu wyglada jeszcze bardziej agresywnie, nie wspomniec o dzwieku jaki z siebie wydobywa.
zaczynam zyc o chlebie i wodzie to bede mogl sobie sprawic w sezonie 2011...

http://na2oo.blogspot.com/
sózócki kocurrr
Edek
[Usunięty]
:
piękna maszynka.

mr0zd
[Usunięty]
:
Zet fajny fajny, ale duży zet jeszcze fajniejszy :D

karoleq_90
[Usunięty]
:
Ja będę na rzazie szukał jakiegoś sport-turystyka: cbr 600F, yzf600, zzr 600 ew suzuki gsx600-750f.
Ale zapewne i tak kupię może coś innego co będzie w dobrym stanie za rozsądne pieniądze :hyhy:
edit:
Oglądałem cbr-kę ale model f1 z 1988. Stan niemalże idealny, używana przez starszego człowieka. ale zastanawiam się czy kupić taki zabytek, chociaż cena jest dosyć atrakcyjna...

animal
[Usunięty]
:
A ja się zastanawiam nad Suzuki SV. Tylko nie wiem czy 650 czy od razu 1000...
Ale na pewno będzie to bardziej plastikowa wersja S :)

micio__75
[Usunięty]
:
Ja swoje plany co do kolejnego moto przyspieszyłem nieco. Gs-a skradziono mi .Był to mój pierwszy motocykl i będę go zawsze pamiętał tak jak pierwsze auto itd.. Myślałem o różnych motocyklach i wybór padł na Kawasaki ER 6F 2009r. motocykl nie wiekszy od GS-a , też dwa cylindry ale trochę zwinniejszy. Na jazde po miescie i wypady za miasto wystarczy , aspiracji super sportowych nie mam a owiewki z uwagi na wieksza przyjemnosc z jazdy no i wyglada duzo lepiej. Cena zakupu tez była w porzadku bo to jeden z ostatnich egzemplarzy z tamtego roku, ale nie smigany cena okolo 1000 funtów niższa no i raty 0% na trzy lata, jakos dam rade. fotki w przyszłym tygodniu zapodam.

:
Cytat:
Myślałem o różnych motocyklach i wybór padł na Kawasaki ER 6F 2009r.



miałem, polecam, bardzo dobry wybór :rotfl: :rotfl:

:
@micio @midd
I jak się sprzęty sprawują???
Wersja z ABS`em? Spalanie tak jak deklaruję producent??

Kurczę mega podoba mi się ten model, malowanie flagowe zielonych, zwłaszcza po 2008/9, kiedy analogowe rzeczy są zastąpione cyfrowymi.



Nawet teraz na 2012 jest nówka wypuszczana, cena 29.999zł. Ech można o niej pomarzyć;)

Schowek jest również symboliczny, żeby nie powiedzieć ciut mniejszy od GSowskiego.

ale dla chcącego i 1,5m Oxforda wejdzie :P


Jeszcze myślę intensywnie o Yamaszce Fazer8, ale to juz ponad 100 kucy, 4 cylindry, a co za tym idzie już nie będzie spalania 4,5l no i cena :kwasny:



Ostatnio jeszcze wpadła mi w oko, odnowiona/reaktywowana CBF600 z owiewkami. Mega tłusto wygląda i ma Combined ABS system w standardzie.

ale ona również już na 4 garach gada. Wszystkie koło 200kg wagi. Kurde wszystko mi się podoba :rotfl:

To jeszcze z ciekawostek jesli ktoś myśli ze 2 gary to mało i tylko w wolnych sprzetach, to niech pomyśli o desmo w Ducati 848 evo (zresztą prawie każdy Dukat ma 2-cyl silnik). Generuję toto 140KM, a spalanie 5l :cwaniak: ach...


Jak to ktoś już zauważył tylko krowa nie zmienia swoich poglądów. Dobrze, że za marzenia nie biją :D A swoje plany trzeba mieć :) Pozdrawiam Świątecznie!

Nie jeźdź szybciej niż myślisz
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.