[Rozwiazany] Regeneracja Gaznika |
Autor |
Wiadomość |
Zechowany
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 01 Lut 2009 Pochwał: 4 Posty: 447 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: Sob 29 Sie, 2009 [Rozwiązany] Regeneracja Gaźnika
|
|
|
Po Wielu dniach prob regulacji, czyszczenia i babrania sie w paliwie odkrylem ze kanaly przepustnic maja w okol nich czarne wystukane miejsca. Tak jakby zamykajac sie wytarly scianki w jednym miejscu. Skutek jest taki ze ustawiajac wolne obroty zawisza sie na 3000 tys i po kilkunastu sekundach opadaja jesli ustawie na 1000 albo ponizej jest poprawa.
Czy to da sie zregenerowac czy czeka mnie kupno gaźników?? Po szflifowaniu tych miejsc raczej w ogole nie bedzie spasowane i bedzie gorzej. Pomocy |
_________________ WSZYSTKIE DROGI PROWADZĄ DO OSTROWA!!!
|
Ostatnio zmieniony przez Zechowany Pią 11 Wrz, 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
jacek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 42 Dołączył: 14 Wrz 2008 Pochwał: 1 Posty: 723 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 29 Sie, 2009
|
|
|
Skąd pewność że to jest powodem zawieszania sie obrotów?
Objawy wskazuja na lewe powietrze lub zbyt uboga mieszanke jałowych obrotów. Może masz bardzo rozsynchronizowane gaźniki, probowałeś to wykluczyć? |
|
|
|
|
Zechowany
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 01 Lut 2009 Pochwał: 4 Posty: 447 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: Sob 29 Sie, 2009
|
|
|
Mieszanka sprawdzana na kilku mozliwosciach od 1 obrotu az do 4 sprawdzane co pol obrotu, Caly gaznik sprawdzony samostartek lapal lewe na laczeniu z airboxem ale zakleilem silikonem i juz nie lapie, kazde inne miejsce jest ok. Zmienilem te male oringi bo myslalem ze to przez nie ale bez zmian. Zmienilem oringi og gniazg zaworka plywakowego, same zaworki wygladaja wzorowo. Przedmuchane dysze i wszystkie kanaliki w gazniku. Luz zaworowy 0,5-0,6. Gaźniki zsynchronizowane na -0,1 bar. Nowy filtr powietrza i jest bez zmian. |
_________________ WSZYSTKIE DROGI PROWADZĄ DO OSTROWA!!!
|
|
|
|
|
jacek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 42 Dołączył: 14 Wrz 2008 Pochwał: 1 Posty: 723 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 29 Sie, 2009
|
|
|
Jak wkreciłes śruby składu do 1 obr. to silnik chciał zgasnąć czy nie było zadnej reakcji?
Ja bym jeszcze sprobował wymienić dysze główną i iglice ale na poczatek przestawić seger iglicy na ostatnie wcięcie licząc od góry. Bo jesli dobrze myśle paliwo na jałowych obrotach dopływa przez dysze główna wiec skoro regulowanie powietrza nic nie daje to spróbuj z tym czyli dysza (może jest rozkalibrowana) i iglica. |
|
|
|
|
Zechowany
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 01 Lut 2009 Pochwał: 4 Posty: 447 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: Nie 30 Sie, 2009
|
|
|
Jak wkrecilem to chodzil jakos nei mrawo. Z tego co czytalem Iglica i dysza glowna maja wplyw tylko na wyzsza partoie obrotow i tu sie sprawdza, kiedy podnioslem iglice i jechalem wyczulem ze w gornej czesci obrotow ma kopa, bo na srodkowym mial dziure.
Dysza glowna niema wplywu na obroty biegu jalowego. Zreszta wtawilem zestaw blokujacy ktory wymontowalem w kwietniu i niema roznicy |
_________________ WSZYSTKIE DROGI PROWADZĄ DO OSTROWA!!!
|
|
|
|
|
jacek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 42 Dołączył: 14 Wrz 2008 Pochwał: 1 Posty: 723 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 30 Sie, 2009
|
|
|
Iglica wpływa na średnie a dysza na wysokie obroty ale wiem z praktyki że jak podniosłem iglice o jedno wcięcie to śruby składu były spowrotem do regulacji. Obroty jałowe też ustawia sie kręcac śruba co ustala przepustnice tylko powietrze doprowadzane jest kanałem obejściowym. Jak zmieniłem położenie iglicy i miała wpływ na wolne obroty tzn że dysza główna też musi miec coś do jałowych, przynajmniej jeśli chodzi o skład mieszanki. |
|
|
|
|
Spajdi [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 30 Sie, 2009
|
|
|
Położenie iglicy nie ma nic wspólnego z wolnym schodzeniem z obrotów/zawieszaniem, zawieszanie się na obrotach mogłoby być spowodowane skrajnie złą synchronizacją gaźników, albo lewym powietrzem, ale takim dosyć konkretnym, ale jak są lekko niezsynchronizowane to też nie ma na to wpływu. Ja z moimi gaźnikami wywalczyłem tyle, że już w miarę jako tako schodzi z obrotów, ale jednak nie do końca tak jak powinien, ale już nic z tym nie robię ponieważ jeździć się da zagrzany ma ok. 2 tyś. rpm, a letni 1100 - 1300 i jest OK nie grzebię już bo nie ma sensu, dobrze jeździ, mało pali, a że jak jest bardzo zagrzany ma 2 tyś. rpm to już się przyzwyczaiłem i olewam to bo gra nie warta świeczki ważne, że poza tym moto chodzi dobrze nie gaśnie, nie strzela z rury nic się nie dzieje więc jest OK, zawory wyregulowane więc jeżdżę i olałem sprawę bo to już zbyt duży nakład środków i pracy musiał by być w stosunku do efektu jaki miałbym osiągnąć.
Także jeśli synchro sprawdzone i lewe powietrze też to raczej szukałbym używanych gaźników za 200zł i jest duża szansa, że trafisz na 100% sprawne |
|
|
|
|
Zechowany
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 01 Lut 2009 Pochwał: 4 Posty: 447 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: Nie 30 Sie, 2009
|
|
|
No tak wlasnie zrobie kupie nowe gazniki Gdyby bylo 2000 a nie 3000 to bym tez to olal bo jak go kupilem to byl ustawiony na 2000 obrotow. Bo jak patrzylem na te przepustnice to one domykajac sie maja maly luz tak jak mowilem takie wytarte miejsce:(
Ok rozwiazalem problem
Nie wiem czy bylo konieczne ale ale zmienilem opaski na krućcach ssących.
Śruby mieszanki wykrecilem chyba o 3-3,5 obrotu teraz nie powiem bo regulowalem na "ucho" co 0,5 obrotu przy czym skrecalem obroty. Okazal sie to strzal w dziesiatke
Wkreca sie ładnie schodzi w obrotow tez dobrze, zostala tylko kwestia iglicy i synchro ktore wczesniej bylo delikatnie przestawione.
A to wytarte miejsce o ktorym pisalem wczesniej chyba niema znaczenia w pracy silnika |
_________________ WSZYSTKIE DROGI PROWADZĄ DO OSTROWA!!!
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|