Odpowiedz do tematu
: przedni błotnik
jak w temaciemianowicie mam problemik jak zciagnac przedni błotnik??? odkrecilem 4 większe imbusowe śruby i lata ale nie zejdzie,czy trzeba odkrecic te jeszcze 4 mniejsze śruby imbusowe czy jest jakis inny sposob na zdjecie???
:
Musisz zdjąć koło , odkręcić rozpórkę od goleni i od samego błotnika. Dopiero zdejmiesz błotnik. Głupio wymyślone.
Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
:
oj strasznie głupio po zdjeciu koła dopiero schodzi błotnik , to z tym sie nie popisali .
:
Tak to nieraz jest jak trzeba mnóstwo rzeczy upychać w jak najmniejszych wymiarach, ale trza przyznać że i tak pod względem dostępu i demontażu gs jest przyjazna.
:
Mi udało się ściągnąć bez demontażu przedniego koła tylko tak jak piszesz trzeba odkręcić jeszcze te 4 śruby, które niestety mają nakrętki od spodu. Udało mi się wcisnąć pod spód taką małą nasadkę która przytrzymała nakrętki i poszło już bez kłopotu. Zobaczymy czy założyć da się też tak łatwo :-D
:
W tym sek że może i bym tez cos tam wcisnoł tyle tylko ze te małe imbusowe nie chca się nawet lekko przekręcic już jednego imbuska na nich złamałem.
:
Bez dobrych imbusów się nie biez za odkręcanie śrub w GS-ie. Często sa zabezpieczone klejem do gwintów i wymaga to sporej siły. Słaby klucz to uszkodzona sróba i jeszcze wiekszy problem z odkręceniem .Klucze tylko dobrej firmy , żaden topex itp. Ja uzywam Stanley i daja rade choc nie jest to najwyzsza pólka. Do śrub naprawdę mocno zakręconych - M8 uzywam nasadki imbusowej firmy Coval do kompletu kluczy nasadowych z kluczem dynamometrycznym . Polskie ale dobre .
Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
:
Odpowiedz do tematu
Wiem wiem tez to zauwazyłem naszczęscie mam dobre klucze i nie jest źle ale nasadke małego imbuska mosze sobie kupic bo niestety nie mam takowej a bez dobrych i odpowiednich kluczy to dupa zbita hehe.