wymiana podzespolow... nie chce odpalic |
Autor |
Wiadomość |
sagi [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 15 Sie, 2009 wymiana podzespołów... nie chce odpalić
|
|
|
witam!
Przedwczoraj podczas przejażdżki suza zaczęła pracować jak diesel, a nawet jeszcze głośniej, także postanowiłem ja wyłączyć i dopchać do domu.
Po powrocie dobrałem się do silnika. Pierwszy szok przeżyłem podczas sprawdzania oleju mianowicie 3/4 wyparowało. Nic lecę dalej dobrałem się do tłoków i tu
odnalazł sie problem bardzo głośnej pracy . Tłok popękany nie mam pojęcia jak mogło do tego dojść na szczęście cylinder nie oberwał. Szybka wymiana tłoku i
zaczynam go składać. Ustawiam rozrząd, kręcę go trochę na sucho i tu kolejny szok. Głośne trzaśniecie i co się okazało. Zawór ssący pękną. Tą cześć na szczęście tez posiadałem
więc znowu szybka podmianka. Ustawiam rozrząd, skręcam wszystko do kupy, nawet świece przy okazji wymieniłem, aku naładowany. Zaczynam kręcić z wielkimi
nadziejami, że zaraz zrobię rundkę a tu niestety kolejny zawód. Moto tylko kręci od czasu do czasu strzeli z tłumika. Kranik odkręcony w baku gary zalane,
iskra jest. Czy ktoś ma pojęcie co może mojej suzi jeszcze dolegać?? Za wszelkie porady będę bardzo wdzięczny |
|
|
|
|
kysa275
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 43 Dołączył: 28 Cze 2009 Pochwał: 3 Posty: 349 Skąd: K-Kozle
|
Wysłany: Sob 15 Sie, 2009
|
|
|
cześć prawdopodobnie masz źle ustawiony rozrząd |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Sob 15 Sie, 2009
|
|
|
"Pierwszy szok przeżyłem podczas sprawdzania oleju mianowicie 3/4 wyparowało." <- 3/4 na miarce, jak długo nie sprawdzałeś poziomu oleju? Czy 3/4 z objętości ok. 3 litrów które są w silniku? |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
sagi [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 15 Sie, 2009
|
|
|
3/4 z całego silnika czyli ze miałem mniej jak 1 litr. A stan sprawdzałem poprzedniego dnia i był w normie. Jeszcze jedno czy możliwe ze nie chce odpalić bo źle dobrałem podkładki na zaworach?? |
|
|
|
|
Spajdi [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 16 Sie, 2009
|
|
|
Robisz takie naprawy silnika, a jednocześnie zadajesz pytania o takie podstawy to troszkę dziwne Sprawdź luz zaworowy, który powinien być pomiędzy 0.03 - 0.08 mm i będziesz wiedział czy dobrze dobrałeś płytki...
Pozdr |
|
|
|
|
sagi [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 16 Sie, 2009
|
|
|
Z tego co pamiętam to na jednym ssącym i wydechowym był znacznie większy luz. Jak rozkręcę to napisze dokładnie ile. Czyli to może być przyczyna, że nie odpala? Bo mi sie wydawało, że odpaliłby ale by był denerwujący metaliczny podźwięk |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|