Odpowiedz do tematu
:
jest trochę inny odcień, ale fajnie pasuje w rękach
:
Jak zmieniła sie pozycja kierowcy po wymianie? Jest bardziej wyprostowana?
Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
:
jest ciut wyżej i lekko szersza typowy street
:
Zrbiłem świeci tak jak w załącznku
http://picasaweb.google.pl/slizgigs500/LampaTylna
Diody świecą z częstotliwością 180Hz i wypełnieniem 4%, daje to możliwości podniesienia prądu a co za tym idzie luxów
podłącze na postojówki te dwa okręgi i lekko je stonuję(ogranicze prąd, żeby lekko ciemniej świeciły) a jak wcisnę stop to zapalą się diody w środku i obrysówki z postojówek będą mocniej świeciły, czyli rozbłysną dwa okręgi. A wszystko to w oryginalnej lampie GS-a przynajmniej ma homologację
http://picasaweb.google.pl/slizgigs500/LampaTylna
Diody świecą z częstotliwością 180Hz i wypełnieniem 4%, daje to możliwości podniesienia prądu a co za tym idzie luxów
podłącze na postojówki te dwa okręgi i lekko je stonuję(ogranicze prąd, żeby lekko ciemniej świeciły) a jak wcisnę stop to zapalą się diody w środku i obrysówki z postojówek będą mocniej świeciły, czyli rozbłysną dwa okręgi. A wszystko to w oryginalnej lampie GS-a przynajmniej ma homologację
:
wygląda to całkiem fajnie
:
Kręgi z diod fajnie wygladają ale przydało by sie diody równo ustawić soczewkami w stronę obserwatora. Dało by to lepszy efekt koła.
Ile diod wykorzystałeś?
Ile diod wykorzystałeś?
Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
:
114 diod w sumie.
:
świetna sprawa ile Cie to kosztowało nie licząc robocizny oczywiscie
:
Ja jak odsatwię gs-a do garażu na zimę (niedawno kupiłe, chcę się jeszcze troszkę pocieszyć) zabieram sie za tylne światło. Myślę o dwóch kręgach (lub jednym) z diodek białych (są bardzo jasne, szczególnie te wysokoprądowe) i byłyby to światła mijania, a żarówkę zostawić jako stop (diody też by świeciły). Boję się robić diodowego stopu, bo żarówka to wiadomo że świeci mocno, a diody to zależy jaki kąt etc... a jednak motor to niemal staje w miejscu przy hamowaniu, więc lepiej, żeby było widać kiedy hamuje co do kąta ustawienia diód, to jak się postarasz, to można zamówić płytkę drukowaną, odrazu będa połączenia, robisz szblonik z kartonu z takim rozmieszczeniem jak na płytce, wsuwasz tam diody i tak wsuwasz w płytkę i lutujesz.... wszystko idealnie równiutko. robiłem tak miernik wysterowania do mojego audio i wyszło super
:
a co do tylnej lampy to taka ciekawostka... zastanawiałem się dlaczego ten gs którego kupiłem z tyłu wygląda o niebo lepiej od innych, które oglądałem
odpowiedź: ma odwrócone światło tylne xD mała rzecz a cieszy... w prawdzie tablica rejestracyjna nie jest podświetlona, ale to chyba dobrze
odpowiedź: ma odwrócone światło tylne xD mała rzecz a cieszy... w prawdzie tablica rejestracyjna nie jest podświetlona, ale to chyba dobrze
:
ja tez chce odwrócić tylne światło, bo lepiej wygląda, taki zadarty
:
już znalazłem super jasne wysokoprądowe diody. Zrobię elganckie światełko diodowe normalnie będzie się świecił tylko pasek diód na górze (koło 16 diód przewiduje, bo będę je łączył szeregowo, żeby uniknąć rezystorów, a mają napięcie przewodzenia ok3v, więc musi być wielokrotność 4 ) a jak będzie światło stop to żarówki i do tego jeszcze jakieś kółeczka z diodek, albo obwódka lampy. Jak kupię, to zobaczę, gdzie najlepiej się mieszczą
:
Diód LED nie łaczy się szeregowo . Kazda dioda moze sie różnic rezystancja łącza co spowoduje różne spadki napięć na kazdej z nich i moze je uszkodzic. w efekcie jedne będą świecić jaśniej inne ciemniej .
Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
:
poza tym jak się spali jedna to reszta albo nie będzie w ogóle świecić, albo się spalą po chwili wszystkie bo napięcie rozłoży się na 3 szt.
:
Odpowiedz do tematu
codo tego, to często łączyłem szeregowo i rezystor dobierałem nie ze wzrou tylko z dośewiadcalnie i nie miałem problemów nigdy. a co do spalenia to bym się nie matrtwił, bo diopdy mają długi czas świecenia... i jeszcze wracając do rezystancji to jak sie kupuje lepsze to mają bardzo podobne parametry ojciec elektronik z zawodu i wykształcenia, ja z zamiłowania więc trochę się znam