Stuki podczas dodawania gazu.
Odpowiedz do tematu

knapior
[Usunięty]
: Stuki podczas dodawania gazu.
Witam czytalem tematy o zgrzytach i puknieciach itd wiec moja suzi 92r stuka gdy jest nagrzana przez pewien czas i przestaje

nastepna niepokojaca mnie rzecz np za szybko wbilem 4 moto niejest dokladnie rozpedzony gdy dodam gazu slysze i czuje pukniecie a nawet walniecie

i jeszce sprawa grzania sie silnika przjechalem 2 godz temu 17km do tej pory nieda sie dotknac silnika podczas jazdy az piecze w kolana olej sprawdzany

Jamez
[Usunięty]
:
witaj ;)

:
te stuki to pewnie luzy osiowe walkow rozrzadu ale dla pewnosci przydaloby sie sprawdzic i luzy osiowe i zaworowe, sprawdzic stan łancuszka rozrzadu i slizgaczy... masz dobrze (prawidlowo) napiety lancuch na kole? takie "uderzenie" po dodaniu gazu przewaznie oznacza za slabo naciagniety lancuch... sprawdzenie wszystkiego o czym napisalem wiaze sie jedynie ze zdjeciem baku i pokrywy rozrzadu, jesli wszystko bedzie ok to jedyny koszt to silikon na uszczelke pokrywy (po zdjeciu i ponownym zalozeniu zaczyna puszczac i trzeba ją przesmarowac delikatnie silikonem przy montazu). Jesli chodzi o grzanie to raczej normalne (mozesz zmierzyc temperature silnika albo oleju jak chcesz miec pewnosc), silnik jest chlodzony powietrzem wiec stojac (zapewne w garazu) nie jest w stanie tak szybko oddac tego ciepla... a w cieple dni GS zawsze pali po nogach, taki urok :D

Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuka jest stworzenie takiego :) ... Customizing :)

Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium ]:->
knapior
[Usunięty]
:
dzisaj postanowilem obadac sprawe po przjechaniu ok 15 km zaczyna stukac powyzej 2-25 tys przestaje probowalem przechylac suze na lewo i na prawo i powiem szcerze nieprzestaje no i po doglebszych przysluchiwaniach sie wychodzi na to ze z pod glowicy od strony gaznikow na sluch tak jakby wlasnie od walka

JunioRRex
[Usunięty]
:
sory ze podłącze sie pod ten temat ale juz nie bede zakładał podobnego nowego. Wiec wydaje mi sie ze z silnika wychodzą niepokojące dźwięki... tu nagrałem taki filmik http://img190.imageshack.us/i/mov00028u.mp4/ słaby ale cos tam słychac. Wydaje mi sie ze to zawory tak napierdzielają. Silnik poprostu chodzi za głosno i to słychac, Wiem ze w gs'ach tak jest ze silnik nie pracuje cichutko. Swoją drogą tak jak kolega wyzej jak jak dam za duzy bieg i mam małe obroty to słychac takie szarpniecie łancuchem, ale rozrządu.
jeszcze jedno pytanie: Jak zrobic aby oryginalny tlumik był troche "głosniejszy" ?

:
JunioRRex wydaje ci sie ze to szarpniecie lancuszkiem rozrzadu a w rzeczywistosci jest to lancuch napedowy, dzieje sie tak z prostego powodu, na wysokim biegu i niskich obrotach brakuje ci momentu obrotowego przez co lancuszek co chwile sie napina i poluznia (silnik na niskich obrotach nie pracuje rownomiernie), a lancuszek rozrzadu jest tak napiety ze nie ma tu mowy o szarpaniu (chyba ze rozrzad ma luzy)

knapior sciagasz pokrywe rozrzadu i sprawdzasz luzy na walkach, przy okazji zawory i lancuszek :)

Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuka jest stworzenie takiego :) ... Customizing :)

Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium ]:->
knapior
[Usunięty]
:
no panowie niedlogo sie musze wziasc za motorek bo jest juz to dla mnie uciazliwe zawsze po przejechaniu 5 km zaczyna sie ten dzwiek jedyna rzecz jaka mnie tylko dziwi dlaczego jak jest zimny nic niestuka? :/

[ Dodano: Pon 06 Lip, 2009 ]
dzsiaj zrobilem jeszce raz test i przechylilem moto bardziej na prawo i co cisza :|

czyli te glosne stukanie to luzy walka

:
dzwieki pojawiaja sie po czasie bo olej sie nagrzewa i robi sie zadszy :)

Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuka jest stworzenie takiego :) ... Customizing :)

Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium ]:->
knapior
[Usunięty]
:
mozna tak jezdzic czy wymienic olej lub cos?

Alexs
[Usunięty]
:
Witam,
i ja mam podobny problem a, że to moje pierwsze moto to nie jestem w stanie zdiagnozować usterki i w nerwach jestem.
A mianowicie dziś, nagle po przejechaniu ok 30 km słyszę stukot ze str. silnika/napędu...myślę sobie k....pewnie panewka bo oleju dawno nie sprawdzałam :kwasny: ,ale na luzie przy dodawaniu gazu pracuje bez zarzutu, przy hamowaniu silnikiem również, stuknięcie jest tylko gdy np. wrzucam 2 bieg a potem czym szybciej to mam wrażenie, że tym bardziej, aczkolwiek musiałabym jechać bez kasku żeby się wsłuchać. Olej w silniku jest na full, na kole nie jeździłam jakby co ;) łańcuch przy zakupie nie miał luzów a od tamtej pory przejechałam może ze 2 tys. km. Dziś zrobiłam 200 km i mam wrażenie, że było coraz gorzej z każdym przejechanym km. Czy to napęd wymaga naciągu? Ale to tak nagle się stało? Sprawdzałam luz...ma może ze 2,5 cm...ale bez ustawiania koła to robiłam bo sama.
I o co cho????

jocker01
[Usunięty]
:
tez mam to samo, jezdze motocyklem co dziennie ok 14 mil na dzien(czasami wiecej). poprzedni wlasniciel powiedzial mi o stukani, sprawdzilem zawory i byly ok. nie innego nie robilem jezdze juz tak 6 miesiecy i ani sie nie pogarsza ani nie poprawia. Koledzy w innych postach pisali ze jest to nie grozne, irytujace ale nie grozne jak widac na moim przypadku. Watro sprawdzic wszystko mam na mysli caly rozrzad i jezeli wszystko jest ok to nie przejmowac sie i smigac. To ze stuka to taka kultura pracy silnika (niestety niska) pamietajmy ze wiekszosc naszych motocykli maja juz swoje lata, co wlasciciel to inna technika jazdy. Pozdrawiam Jocker01

:
Silnik chłodzony powietrzem zawsze będzie pracował mniej kulturalnie od silnika chłodzonego cieczą, płaszcz cieczy wycisza pracę silnika.

Alexs
[Usunięty]
:
pisałam przecież, że silnik pracuje bez zarzutu...a jeździć się tak nie da, dziękuję za takie rady...moto szarpie na niższych biegach przy każdym uderzeniu czuć szarpnięcie. Jest to związane ze skrzynią podejrzewam, bo reszta inna sprawdzona a silnik jest igłłłaaa.
Ja wiem, że suzuki stuki puki gaźnikowiec nie bezie pracował jak V-ka...ale to co się dzieje nie jest normalne

Salvelinus
[Usunięty]
:
Witam wszystkich po raz pierwszy. Dzisiaj nabyłem Suzę i co się okazuje, że chyba mam pecha :) Moto na " luzie" pracuje ładnie. Nic nie puka nie stuka wkręca się na obroty.. Podczas jazdy natomiast przy przekraczaniu 4000 obr słychać stuki, które zwiękaszją częstotliwość wraz z dodawaniem gazu.. Gdy obroty spadają poniżej 4000 przestaje.. Help!!! Jestem nowicjuszem i potrzebuję Waszej pomocy

:
"Dzisiaj nabyłem Suzę"
Standardowo zacznij od standardowego, podstawowego przeglądu!
I nie zapomnij o wymianie oleju i filtra oleju!
Przy okazji można sprawdzić rozrząd czy nie nadaje się do wymiany.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.