Odpowiedz do tematu
:
Nie ma jak garść rzetelnych informacji. Jak dobrze że są jeszcze ludzie, którzy służą dobrą radą. Dzięki, właśnie ten aspekt sprawy mnie interesował.
:
Ja się przyłącze do postu. Mam problem ze skrzynią. Stoje na światłach jest neutral, wrzucam pierwszy bieg puszczam sprzegło i wtedy w słychać dziwne dzwięki ze skrzyni i wyskakuje bieg. Na szczeście dzieje się to bardzo rzadko. Pomóżcie
:
Jesli sprzegło masz dobrze wyregulowane i na biegu nie ciągnie to przyczyna może byc zły olej - nieprawidłowa lepkość lub uszkodzenie sprzęgieł kłowych w skrzyni. W tym drugim wypadku pozostaje naprawa skrzyni lub konieczność przytrzymania nogą dźwigni przy ruszeniu. Ale ta metoda to na krotko bo doprowadzi do uszkodzenia wodzikow.
Najlepiej rozebrac i ewentualnie wymienić uszkodzone pary kól zębatych.
Najlepiej rozebrac i ewentualnie wymienić uszkodzone pary kól zębatych.
Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
:
olej jest okej Motorex 10W40. Sprzeglo tez okej nie ciagnie. A wiec zostaje skrzynia ile mogą kosztować te koła zębate?
: Skrzynia biegów
Witam ponownie, mam problem z moim rumakiem.
Skrzynia biegów działa tak, że jak wbijam bieg 6sty to go tam nie ma i jadę jak na luzie. 1,2,3,4,5 są i działają bez zarzutu.
Nie wiem czy ktoś wcześniej majstrował przy nim, możliwe.
Jak to naprawić i dlaczego tyle muszę za to płacić?
Pozdrowienia dla Breżniewa
P.S.
Na piątce jedzie 100km/h na 6.5 tyś. obrotów.
Skrzynia biegów działa tak, że jak wbijam bieg 6sty to go tam nie ma i jadę jak na luzie. 1,2,3,4,5 są i działają bez zarzutu.
Nie wiem czy ktoś wcześniej majstrował przy nim, możliwe.
Jak to naprawić i dlaczego tyle muszę za to płacić?
Pozdrowienia dla Breżniewa
P.S.
Na piątce jedzie 100km/h na 6.5 tyś. obrotów.
:
hmm mój na 5tce na 5tys obr robi około 120.
http://rapidshare.com/fil...Manual.rar.html -może tu coś będzie.
http://rapidshare.com/fil...Manual.rar.html -może tu coś będzie.
:
Może zmienili bo ja mam sprzęcik z 1991r. W każdym razie, jak go kupiłem to już tak miał - pięć biegów i szóstka duch.
Z tego podręcznika technika co zamieściłeś kukaszr to się dowiedziałem, że te zębatki to ręcznie można nakładać, ale nie dam sobie ręki uciąć.
Tak tylko domniemując to myślę, że może jakiś nadopiekuńczy tatuś mechanik coś zmajstrował.
kukaszr napisał/a: |
hmm mój na 5tce na 5tys obr robi około 120. |
Może zmienili bo ja mam sprzęcik z 1991r. W każdym razie, jak go kupiłem to już tak miał - pięć biegów i szóstka duch.
Z tego podręcznika technika co zamieściłeś kukaszr to się dowiedziałem, że te zębatki to ręcznie można nakładać, ale nie dam sobie ręki uciąć.
Tak tylko domniemując to myślę, że może jakiś nadopiekuńczy tatuś mechanik coś zmajstrował.
:
z reguły 6 bieg to połowa predkości
120 -- 6 tys
100 -- 5 tys
120 -- 6 tys
100 -- 5 tys
Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
:
Tak jak Yarccom pisze: 180 -- 9tyś, 200 jeszcze nie jechałem, ale to kwestia czasu kiedy znajdę odpowiednią górkę.
Ze skrzynią uważajcie. Znajomemu na zakręcie się zblokowała. Leży już ponad dwa tygodnie w szpitalu, miał dwie operacje, w tym sezonie już niestety nie polata
Ze skrzynią uważajcie. Znajomemu na zakręcie się zblokowała. Leży już ponad dwa tygodnie w szpitalu, miał dwie operacje, w tym sezonie już niestety nie polata
: Problem ze skrzynią
1. Coraz łatwiej mi złapać luz między biegami a przy postoju przeważnie ciężko go wrzucić, nie chce zejść z jedynki raz co gorsza niby miał luz, kontrolka się świeciła ale przy UWAGA zaciśniętym sprzęgle nawet czuć było że ciągnie odrobne do przodu, wydaje mi sie że sprzęgło się zakleszczyło (oby raz) + rozregulowana skrzynia.. co myślicie?
2. Jakie jest prawdopodobieństwo że po zrobieniu 10tysiecy w tym sezonie tylne koło ma luz na zawiasach? mam WRAŻENIE podczas jazdy na zakretach jakby "przeskakiwało" o 1-2cm..
2. Jakie jest prawdopodobieństwo że po zrobieniu 10tysiecy w tym sezonie tylne koło ma luz na zawiasach? mam WRAŻENIE podczas jazdy na zakretach jakby "przeskakiwało" o 1-2cm..
:
witam
mam problemy z pierwszym biegiem a wlasciwie z jego wlaczeniem Stojac na swiatlach musze przegazowac motor aby go wlaczyc a czasem nawet to duzo nie pomaga co sie dzieje ze skrzynia? czy to cos powaznego?
mam problemy z pierwszym biegiem a wlasciwie z jego wlaczeniem Stojac na swiatlach musze przegazowac motor aby go wlaczyc a czasem nawet to duzo nie pomaga co sie dzieje ze skrzynia? czy to cos powaznego?
: Re: Problem ze skrzynią
Też tak miałem. To była masakra: zatrzymuję się na światłach, wciskam sprzęgło, a moto jedzie powoli dalej; utrzymuję je w miejscu nogami i hamulcem, a wtedy gaśnie. Zapala się zielone to moto odpalam i jadę dalej. Kolejne światła, powtórka z rozrywki.
Rozwiązanie okazało się banalne - wyregulować linkę sprzęgła (przy klamce).
zajcev napisał/a: |
przy UWAGA zaciśniętym sprzęgle nawet czuć było że ciągnie odrobne do przodu |
Rozwiązanie okazało się banalne - wyregulować linkę sprzęgła (przy klamce).
:
chłopaki dzisiaj jak jechałem to przy wyprzedzaiu nie wszedł mi 5 bieg tylko luz aż pod 9 tysiaków podskoczyło ,a jak jechałem gs-ką Sekuła to zauważyłem ze biegi mu wchodzą znacznie ciszej delikatniej jak mnie (tz twardo) ,co mogę zrobić aby to poprawić?
:
Najlepszemu czasmi się coś takiego przytrafi
Wsiądziesz na innego GS i skrzynia będzie pracowała jeszcze inaczej
Jedyne co możesz posprawdzać to regulację sprzęgła - luz na klamce i na popychaczu.
Zastosowany olej może i ma wpływ ( niewielki ) na pracę skrzyni ale wątpię żeby to była przyczyna tgo że u Ciebie skrzynia pracuje inaczej niż u Sekuła.
ling24 napisał/a: |
nie wszedł mi 5 bieg |
Najlepszemu czasmi się coś takiego przytrafi
ling24 napisał/a: |
gs-ką Sekuła |
Wsiądziesz na innego GS i skrzynia będzie pracowała jeszcze inaczej
Jedyne co możesz posprawdzać to regulację sprzęgła - luz na klamce i na popychaczu.
Zastosowany olej może i ma wpływ ( niewielki ) na pracę skrzyni ale wątpię żeby to była przyczyna tgo że u Ciebie skrzynia pracuje inaczej niż u Sekuła.
:
Jak się dostać do tego elementu C? odkręciłem śrubę, dostałem się do sprężynki ale tego bolca nie wiem jak wyciągnąć?
[ Dodano: Czw 21 Maj, 2009 ]
Breżniew Ty jesteś specjalistą ja wyciągnąć ten bolec?
Odpowiedz do tematu
Breżniew napisał/a: |
Czy przy zmianie biegów jest odczuwane przez ciebie działanie zatrzasku w mechaniźmie zmieniacza? Czy biegi wchodzą bardzo lekko i maja tendencje do samoczynnego rozłaczenia lub zmiany na innych biegach?
Byc moze przyczyna jest uszkodzenie elementow z rysunku Obrazek |
Jak się dostać do tego elementu C? odkręciłem śrubę, dostałem się do sprężynki ale tego bolca nie wiem jak wyciągnąć?
[ Dodano: Czw 21 Maj, 2009 ]
Breżniew Ty jesteś specjalistą ja wyciągnąć ten bolec?