przerywa i gasnie |
Autor |
Wiadomość |
derson3miasto [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 13 Cze, 2009 przerywa i gasnie
|
|
|
witam mam taki problem z swoim gsem czesto jadac zazwyczaj pod gore chociaz czasem na prostej tez na wysokim biegu i przy okolo 100kmh moj gs zaczyna sie dlawic przerywac i czesto jest tak ze zgasnie zazwyczaj robie tak ze sie zatrzymuje pochodzi chwile na wolnych przygazuje go i jest juz ok i jade dalej. poprzedni wlasciciel mowil ze jest to na 100% wina zbyt malej ilosci paliwa i ze garb w baku powinien byc zakryty paliwem. jezdze caly czas na rezerwie i np. dzis stalo mi sie to majac w baku jakies 3-4 litry. ostatnio mialem z 10 litrow i nic nie przerywalo. prosze o pomoc i z gory dzieki |
|
|
|
|
MacDada
Model GSa: GS 500E
Wiek: 35 Dołączył: 27 Kwi 2008 Posty: 169 Skąd: PL
|
Wysłany: Sob 13 Cze, 2009
|
|
|
u mnie nie działała rezerwa (tzn jak przełączał m na rezerwę to dalej zdychał i musiałem pieszo na stację lecieć) i pomogło wyczyszczenie baku, kranika i filtra paliwa. 2h zabawy i było po kłopocie. |
|
|
|
|
karoleq_90 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 13 Cze, 2009
|
|
|
Wyczyśc układ paliwowy tzn: kranik, sprawdź przewody paliwowe dokonaj ew. czyszczenia gaźników ale najpierw sprawdź kranik. |
|
|
|
|
derson3miasto [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 13 Cze, 2009
|
|
|
miesiac temu byla wykonana synchronizacja gaznikow i wymiana swiec wiec to odpada. |
|
|
|
|
Spajdi [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 13 Cze, 2009
|
|
|
LOL, a kto Ci tu coś pisał o świecach czy synchronizacji ? Wyczyść cały układ paliwowy od kranika w baku przez przewody do kranika głównego i wtedy napisz jak chodzi. |
|
|
|
|
derson3miasto [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 13 Cze, 2009
|
|
|
a jeszcze to mozliwe byc to tez przez to ze niemam zamka od baku? mozna otwierac i zamykac sobie bak |
|
|
|
|
Leon84 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 13 Cze, 2009
|
|
|
Spajdi napisał/a: | LOL, a kto Ci tu coś pisał o świecach czy synchronizacji ? |
Nie rozumiem..
Cytat: | a jeszcze to mozliwe byc to tez przez to ze niemam zamka od baku? |
Nie
derson3miasto napisał/a: | ostatnio mialem z 10 litrow i nic nie przerywalo |
Przeczyśc kraniki - powinno pomóc. |
|
|
|
|
jacek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 42 Dołączył: 14 Wrz 2008 Pochwał: 1 Posty: 723 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 13 Cze, 2009
|
|
|
Jak przy malej ilości w baku przerywa to napewno coś z dopływem paliwa. Odłacz przewody od kranika podciśnieniowego i spraw jak leje sie paliwo do butelki. Spraw czy to sam sie dzieje w czasie jazdy jak kranik dasz na PRI. Spraw węzyk doprawadzajacy paliwo do gaźników czy nie zagiety lub nie za długi i biegnacy okreżna droga. Spraw poziom paliwa przy pomocy przezroczystego wężyka podłaczonego pod zawór komor pływakowych - poziom powinien ustalić sie na łączeniu korpusu i przykrywek komór pływakowych |
|
|
|
|
derson3miasto [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 13 Cze, 2009
|
|
|
ustawilem kranik na PRI, przejechalem sie i zaczela cieknac waha z rurki na dole silnika, cale szczescie niema wahy w oleju;) |
|
|
|
|
jacek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 42 Dołączył: 14 Wrz 2008 Pochwał: 1 Posty: 723 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 13 Cze, 2009
|
|
|
To odrazu rozbieraj gaźniki bo pewnie iglicowe zaworki puszczaja. W czasie jazdy miales dać na PRI w takiej sytuacji przy ktorej normalnie ja dławiło a nie przed jazda. Sprawdziłbys w ten sposób czy kranik podciśnieniowy działa prawidłowo. |
|
|
|
|
derson3miasto [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 14 Cze, 2009
|
|
|
ale to tez nie zawsze ja dlawi dzis np. jezdzilem tak wmiare spokojnie bo bylo mokro i nic takiego sie nei dzialo. zazwyczaj to sie dzieje jak jade dosc szybko na wysokim biegu ale to tez nie zawsze. |
|
|
|
|
Leon84 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 14 Cze, 2009
|
|
|
jacek napisał/a: | Sprawdziłbys w ten sposób czy kranik podciśnieniowy działa prawidłowo. |
A co to za metoda sprawdzania kranika?
Przecie po przestawieniu na PRI paliwo spływa swobodnie i nie da się wtedy okreslić czy membrama/zaworek podciśnieniowe są OK. |
|
|
|
|
jacek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 42 Dołączył: 14 Wrz 2008 Pochwał: 1 Posty: 723 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 14 Cze, 2009
|
|
|
Leon84 napisał/a: |
A co to za metoda sprawdzania kranika?
|
Przecie po przestawieniu na PRI paliwo spływa swobodnie - tu jest odpowiedz na Twoje pytanie.
Skoro spływa swobodnie to wykluczasz niedomaganie działania kraniknia pod wpływem ciśnienia np. nieszczelność wężyka lub nieszczelność samej membramiki w kraniku ktora przedziurawiona nie bedzie sie odchylać a co za tym idzie nie wystarczajaco puszczać paliwo.
derson3miasto napisał/a: | ale to tez nie zawsze ja dlawi dzis np. jezdzilem tak wmiare spokojnie bo bylo mokro i nic takiego sie nei dzialo. zazwyczaj to sie dzieje jak jade dosc szybko na wysokim biegu ale to tez nie zawsze. |
bo zapotrzebowanie na paliwo było mniejsze i sie tak nie działo. Zostaw niewiele benzyny w baku i wtedy sprawdzaj i szukaj przyczyny. Jak nalałes znowu pod korek to nigdy nie znajdziesz bo bedziesz musial motocykl sprawdzać w skrajnych przypadkach np. jazda pod gore lub Vmax |
Ostatnio zmieniony przez jacek Nie 14 Cze, 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Leon84 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 14 Cze, 2009
|
|
|
Gdy przełączysz na PR paliwo spływa z pominięciem ( grawitacyjnie) układu podciśnieniowego więc nie jesteś w ten sposób w stanie okreslic czy te ustrojstwa działąją. |
|
|
|
|
jacek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 42 Dołączył: 14 Wrz 2008 Pochwał: 1 Posty: 723 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 14 Cze, 2009
|
|
|
Leon84 napisał/a: | Gdy przełączysz na PR paliwo spływa z pominięciem ( grawitacyjnie) układu podciśnieniowego więc nie jesteś w ten sposób w stanie okreslic czy te ustrojstwa działąją. |
teraz to niewiem czy piszesz serio czy mnie podpuszczasz
Jak chcesz doszukać sie przyczyny jakies usterki to robisz tak zeby jak najwiecej elementów po drodze mogło niedomagać czy jak najmniej? |
|
|
|
|
|