WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
SLABA REAKCJA NA GAZ PRZY NISKICH OBROTACH PO WARSZTACIE!!!!
Autor Wiadomość
phuryn
[Usunięty]

Wysłany: Pią 12 Cze, 2009   SŁABA REAKCJA NA GAZ PRZY NISKICH OBROTACH PO WARSZTACIE!!!!

Motocykl właśnie został odebrany z warsztatu. Wymienione iglice, przeprowadzona regulacja gaźników, zatkali dziórki które miały gs dławić (zatkano je przy pomocy 'płynnego metalu'). Efekt: wyciągał 155, teraz bez problemu daje 180. I wszystko dobrze gdyby nie problem przy wolnych obrotach :(

PO WIZYCIE W WARSZTACIE STARTUJĘ ZE ŚWIATEŁ JAK ŻÓŁW. Do 4-5 tys obrotów nawet umiarkowane odkręcenie gazu skutkuje spadkiem obrotów. Myśli, myśli, myśli i dopiero potem zaskakuje. Rozpędzanie się 2-5 tyś obrotów na 1 biegu po lekkim rozgrzaniu silnika potrafi trwać z 10 sekund, potem wcale nie jest dużo lepiej!!!!!

Co dziwne, gdy suzi jest na luzie gaźniki prawie natychmiast reagują na każdy ruch manetki - i właśnie to sprawdzał przy mnie mechanik!

Nie wiem już co robić, startowała ze świateł dosłownie sprintem i traciła moc > 140, teraz bez uzycia sprzęgła do podniesienie obrotów na światłach jestem ŻÓŁWIEM. CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ???? W poniedziałek przejadę się do warsztatu z reklamacją...

Druga kwestia - podobno do tej pory jeździłem ze złamaną iglicą w gaźnikach. Czy jest to możliwe????????

Pzdr!
 
 
Leon84
[Usunięty]

Wysłany: Pią 12 Cze, 2009   

phuryn napisał/a:
W poniedziałek przejadę się do warsztatu z reklamacją...


Jedyne wyjście.
phuryn napisał/a:
CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ???

Skopana regulacja gaźników.
 
 
phuryn
[Usunięty]

Wysłany: Pią 12 Cze, 2009   

Leon84 napisał/a:
Skopana regulacja gaźników.

Trochę mnie to dziwi. Sam widziałem podpięte wokuometry z rtęcią - poziomy słupków wydawały się idealnie dopasowane :zdegustowany: .
 
 
hubertgontarz 



Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007
Pochwał: 4
Posty: 2021
Skąd: Bytom
Wysłany: Pią 12 Cze, 2009   

Synchronizacja gaźników polega na ustawieniu przepustnic obrotowych w taki sposób, aby podciśnienie w króćcach ssących było identyczne. Dzięki temu każdy cylinder jest równomiernie napełniany. W praktyce oznacza to gładką pracę na biegu jałowym, mniejsze wibracje oraz płynniejsze przejście silnika na wyższe obroty. Wbrew powszechnym mniemaniom nie spowoduje to poprawy działania silnika w wyższym zakresie obrotów, nie zlikwiduje "dziury w gazie" ani innych objawów kojarzonych z nieprawidłowym działaniem układu zasilania. Pamiętajmy też, że kompleksowy serwis gaźników składa się z wielu innych czynności. Pierwszorzędną sprawą jest ich czystość, dobór dysz, ustawienie iglicy (jeśli jest regulacja jej położenia), ilości mieszanki na biegu jałowym i poziomu paliwa w komorze pływakowej oraz szczelność membrany oraz zaworka iglicowego. Wiele zamieszania często powoduje fałszywe powietrze zaciągane przez osie przepustnic lub popękane króćce ssące
źródło: http://serwisy.gazeta.pl/...23,2720482.html
_________________
www.gs500.pl
 
 
Spajdi
[Usunięty]

Wysłany: Pią 12 Cze, 2009   

No tak na odległość to trudno pomóc w tej sytuacji jedź do mechanika z reklamacją niech robi to raczej nic poważnego skoro mówisz, że moto wcześniej się dobrze rozpędzał ;) No, a co do synchro to tak jak Hubret zacytował synchro to bardziej taka kosmetyka w pracy silnika no chyba, że przepustnice są skrajnie różnie ustawione.
 
 
phuryn
[Usunięty]

Wysłany: Sro 24 Cze, 2009   

Okazalo się, że mój gs (1998) był zablokowany w niestandardowy sposów. Dziórki były zrobione nie tam gdzie powinny, ale w głowicy przepustnicy. Dziórki zostały zasklepione, iglice zastąpione takimi od wersji odblokowanej (podobno trochę inaczej zeszlifowane) i efekt jest taki jak opisałem.

Czy ktoś z Was spotkał się z takim przypadkiem? może powinienem poprosić mechanika o ponowne rozwiercenie dziórek???? W tej chwili moto stoi rozgrzebane w garażu.
Motocykl musi być sprawny w piątek więc żeby nie ryzykować kupiłem nowe gaźniki, ale szkoda te stare tak po prostu wyrzucać....
A może wystarczy wymienić iglice na starszy typ? Mam iglice z rocznika 1992.
 
 
staqqq
[Usunięty]

Wysłany: Sro 08 Lip, 2009   

Witam!

I jak tam problem z gaźnikami?
Bo mam GSa '01 i tydzień temu zrobiłem to samo co Ty - tzn. zakleiłem dziurki w przepustnicy i mam podobne problemy. W odróżnieniu od Twojego jakoś moto rusza z miejsca (chociaż wolniej niż kiedyś), ale największą 'dziurę' ma między 5000-6000 obrotów - po prostu się dławi. Za to od 6k w górę jest mocniejszy;)

I teraz - jak zrobić tak, żeby naprawić dół a góra żeby została jaka jest po odblokowaniu?:) Moto kupiłem rok temu i sprzdający mi powiedział, że zdjął blokadę (u mechanika) - faktycznie, było coś grzebane w gaźnikach, iglice są ustawione tak jak powinny być w wersji odblokowanej, ale otworki nie były zaklejone... Czyli chyba blokada była zdjęta nie do końca.

Jutro daję moto do mechanika na małą kapitalkę silnika (łańcuszek rozrządu, pierścienie i planowanie głowicy), mechanik ma mi też zrobić gaźniki, ale trochę już po mechanikach pojeździłem i boję się, że może sobie nie dać rady. Stąd moje pytanie.

Udało ci się jakoś rozwiązać ten problem??

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.