Slizganie sprzegla po raz setny..
Odpowiedz do tematu

: Ślizganie sprzęgła po raz setny..
Przepraszam przyjaciele za nowy temat, ale przekopałem forum i generalnie znalazłem mnóstwo informacji, ale nic z nich nie potrafię wyciągnąć - jedni piszą że śrubkę się wkręca inni że wykręca, tam o oleju tam o tarczach no i z żadnego z opisanych problemów nie mogę dopasować wszystkiego do mojego problemu. Otóż jeśli mnie nie zjecie, pozwolę sobie opisać co się stało.

Przez cały czas było wszystko ok, biegi wchodziły super, rwał bez problemu, zmiana biegów była mocno odczuwalna czyli wszystko jak należy. Zrobiłem sobie wczoraj przejażdżkę pare kilometrów, lajtowo, turystycznie, płynnie i delikatnie, bez kręcenia do końca etc. Po paronastominutowym postoju ruszyłem do domu, odkręciłem do końca (10tys) na jedynce, zapiąłem dwa i po puszczeniu klamki przyślizgnęło sprzęgło jakoś dziwnie.. Po chwili zachwiania pociągnał dalej bez problemu, przy przepince na 3 to samo.. Czy pomoże regulacja linki? Z tego co wiem mam uszkodzoną śrube regulacyjną przy klamce (tak orzekł w pospiechu kolega z serwisu moto jak oglądał mojego gsa przy zakupie). Ktoś mi moze wytłumaczyc jak się w koncu to sprzęgło reguluje? Aha i olej mam Castrol Power1 10w40 motocyklowy więc problem z olejem odpada :)

:
Jeżeli tarcze sprzęgłowe cierne/przekładki są w dobrym stanie technicznym, to regulacja sprzęgła pomoże, o ile jest to tylko kwestia luzu na lince sprzęgła/dźwigience wyciskowej. Natomiast jeżeli tarcze sprzęgłowe uległy ogólnemu zużyciu, w takim przypadku nie pomoże już żadna regulacja jak tylko wymiana tarczek sprzęgłowych.

tombartosz
[Usunięty]
:
Luz na lince możesz podregulować przy klamce (podobno, bo też mam rozwaloną regulację tam) i przy silniku (tam, gdzie wchodzi linka). Śróbkę podkręć tak aby luz na lince był delikatny, nie na sztywno. Dobrze jest też odkręcić pokrywę tą gdzie jest zębatka, i wyczyścić mechanizm od sprzęgła, bo się sporo syfu tam zbiera.

:
Jednak zanim zaczniesz regulować przy klamce sprzęgła, najpierw sprawdź czy dobrze jest wyregulowany mechanizm wycisku sprzęgła (śruba regulacyjna z nakrętką kontrującą) znajdujący się w dekielku/pokrywie zębatki zdawczej.

:
KATANA a możesz mi powiedzieć jak się to reguluje i jak ma być ustawione aby było dobrze? Rozumiem że to pod tą zaślepką czarną się znajduje?

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.