Suzuki Gs 500 czy Kawasaki Er-5 :) |
Autor |
Wiadomość |
kukaszr [Usunięty]
|
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Pon 18 Maj, 2009
|
|
|
Czesc. Mialem okazje jezdzic na obu tych motocyklach i jak dla mnie to oba sa
dupowate, wygladaja slicznie niepowiem ale jezeli chodzi o silnik to istna
tragedia - oba trzeba niesamowicie wykrecac i trzymac na obrotach zeby wogle
chcialy jechac, wszystko to odbija sie znacznie na spalaniu benzyny jak i
oleju ukracajac zywotnosc silnika. Przy probie agresywnej jazdy wogle nie
mozna odczuc aby sprzet nam troche odjezdzal spod tylka , a juz napewno przy
zmianie begow nie ucieka kierownica. Moim zdaniem brakuje im conajmniej po 2
gary . Pozdrawiam. Fabiq
Kocham takie komentarze w stylu...kur...to nie jedzie.
GS500 to nie GSXR600/750/1000.
Starałem się kiedyś porównać sprzęty, ich mocne i słabe strony w innym poście.
Niestety nie miałem okazji przejechać się czy to ER5 czy CB500. |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
Leon84 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 18 Maj, 2009
|
|
|
hubertgontarz napisał/a: |
Kocham takie komentarze w stylu...kur...to nie jedzie. |
Pewnie dresu nie podwiewa bo ma dobre ściągacze na nogawkach
Puszczają dopiero przy 250km/h Wtedy czuć,że jedzie...po prostej kukaszr napisał/a: | http://serwisy.gazeta.pl/...26,1910894.html |
Artykuł stary jak świat
U nas jest takie chore podejście .. wszystko co ma poniżej 100KM nie jedzie i nadaje się na moto do nauki jazdy. Bez lytra pod dupą to nie jazda
500 tka to już motorower.. no ale skoro w skuterach montuje się 600tki....Świat zwariował |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Pon 18 Maj, 2009
|
|
|
Ja czekam na skuter o pojemności 1 litra i mocy ok. 100 KM osiąganych w granicach 7500-9000, skuter 800-tka już jest.
Kolega ma ER5 po sesji i całym zamieszaniu ze wszystkim muszę poprosić go o wypożyczenie Kawy, tak aby przejechać się. |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
Jamez [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 18 Maj, 2009
|
|
|
Jeździłem ER5 2 weekendy temu w okolicach Krakowa, mam bardzo pozytywne wrażenia. Moto miało 11 lat, przewiercony wydech i smigało super. Biegi wchodziły 'na dotyk' - może dlatego że już skrzynia zużyta
Trudno jednoznacznie powiedzieć na czym lepiej, słyszałem że jeśli chodzi o niezawodność to jednak GS lepszy... |
|
|
|
|
metalbeast [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 18 Maj, 2009
|
|
|
Ja na początku jak odgręciłem GSa na prostej, miałem taki matrix w głowie, że jak się zatrzymałem to cały świat talej do przodu jechał Ogólnie początki takie dziwaczne były i chyba dzięki temu, że to nie 'lytr' uniknąłem nieprzyjemnych sytuacji.
A GSem pojechać się da i to konkretnie, ale co o tym może wiedzieć ktoś, kto tylko po prostej jechać potrafi? Najpierw technika a później zabawa z mocą. No chyba że ktoś ma ambicje zostać miszczem prostej.
Każde moto ma swoje wady i zalety, dla tego mamy wybór |
|
|
|
|
DJ Rafus [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 18 Maj, 2009
|
|
|
Wczoraj miałem niestety okazję zobaczyć jak wyglądają tacy ludzie jak autor postu w który mówi że 500-ceta nie jeździ. Śmignęło obok mnie 4 gości z prędkością wole nie wiedzieć jaką (teren zabudowany, dużo wzniesień) przejechałem ok 800 metrów i za jednym z wzniesień stało uno z wbitymi do środka drzwiami a spory kawałek dalej w fosie leżał jeden z tych którzy mnie mijali Wszystko jest dla ludzi, niestety nie wszyscy ludzie potrafią z tego korzystać |
|
|
|
|
Leon84 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 18 Maj, 2009
|
|
|
metalbeast napisał/a: | Najpierw technika a później zabawa z mocą |
DJ Rafus napisał/a: | Wszystko jest dla ludzi, niestety nie wszyscy ludzie potrafią z tego korzystać |
Gdyby wszyscy kierowali się takimi zasadami...ehh |
|
|
|
|
djmauro [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 18 Maj, 2009
|
|
|
Jechałem CB 500 na jeździe próbnej jak szukałem sobie motocykla, była to wersja z owiewką z 1999 roku. Trzeba przyznać, że jest nieco dynamiczniejsza od GS ale bez przesady, jak wiadomo sprzęty są bardzo zbliżone do siebie. Plusem i zarazem minusem CB jest chłodzenie cieczą- wiadomo pozytywnie wpływa szczególnie na jazdę w korkach, ale za to serwis robi się droższy.
Moim zdaniem jedynym kryterium wyboru CB ER GS powinien być stan konkretnego egzemplarza No i jeszcze gusta ale o tym się nie dyskutuje.
A co do narzekania "brak mocy" itd. to dla mnie jest to zaleta, jak każdy początkujący, zaczynający na 250 motocyklista uważam, że wsiadanie na coś mocniejszego na początek to przesada, a poza tym na naszych dziurach te 150 km/h to i tak za dużo, więc nie ma się co napinać i kozaczyć, bo takie komentarze prowadzą, prędzej czy później prosto na cmentarz
Wiem, że to stare jak świat prawdy, ale sam niedawno szukałem takich odpowiedzi, więc może komuś się przydadzą |
|
|
|
|
C-bool [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 18 Maj, 2009
|
|
|
Jak dla mnie to mało ważny jest v-max, bardziej liczy się przyśpieszenie... |
|
|
|
|
Hubix [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 18 Maj, 2009
|
|
|
Ja szukałem GS'a cały czas. Chwilkę zastanawiałem się nad CB500, ponoć lepsza.
Pokierowałem się jednak designem, bezkonkurencyjnie wygrał GS
Znam ludzi co jeżdżą na 125 i im się to podoba. |
|
|
|
|
djmauro [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 18 Maj, 2009
|
|
|
Cytat: | Znam ludzi co jeżdżą na 125 i im się to podoba. |
Bo w sumie 125 to fajne maszynki Na kursie jeździłem na ybr 125, potem miałem okazję przejechać się CBR 125 i powiem szczerze, że taki lekki motocykl też ma swoje zalety, w korku łatwiej przejechać, w garażu przestawić, a na dodatek przewrócić znacznie trudniej
Zastanawiałem się nawet nad zakupem CBF 125 ale jakoś tak się na niej czułem za duży, poza tym jak to koleżanka stwierdziła, "głupio na wygląda na tych wąskich oponkach" |
|
|
|
|
midd
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lip 2008 Pochwał: 5 Posty: 951 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 18 Maj, 2009
|
|
|
Cytat: | Znam ludzi co jeżdżą na 125 i im się to podoba. |
na miasto 125 to pierwsza klasa, nasz polski romet robi fajne sprzęty tej pojemnosci
http://www.romet-motors.p...ykle-k_125.html
co to tematu to imho lepszy w praktyce jest GS
dla amatora nie ma to znaczenia jakie są zawiechy albo jakie są heble. bo to i tak jego pierwszy motocykl i nie ma sie porównania ani wymagań, a na GS er5 i CB jeździć sie da z podobną przyjemnością.
GS ma jedną wielką której brak jego konkurencji, jest bardzo popularny przez co dostęp do ewentualnych części jest spory a i prostota konstrukcji sprawia ze ciężko źle wyserwisować gska choć jak niestety wiemy to tez się zdarza. |
_________________ http://www.bikepics.com/members/beer4free/ |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Wto 19 Maj, 2009
|
|
|
Sam od wielu wielu lat, a dokladniej od 2000 roku chciałem mieć GS-a, w tamtych czasach kupiłem dwa numery ŚM i akurat pisali o GS-ie i jakoś tak mi wpadł w oko i siedział w duszy.
Przy zakupie nie szukałem innych motocykli, niby CB500 ma mocniejszy silnik i bardziej nowoczesny ale jakoś mi nie pasuje, ER5 wg mnie hamulcami mocno przegrywa z GS-em.
Jak zbierałem na motocykl to najpierw planowałem Jawę350, później na RometaK125 (Jawę kupiłbym do 2 tys. zł, Rometa za 3,5) a następnie na GS-a. Tym bardziej że kupując GS-a planowałem że zostanę z nim trochę dłużej.
Wiem że jakbym kupił CB500/ER5 to bym ją po rok zmienił i kupił Bandita600.
Po 12 tys. km wiem że na GS-ie mogę jeździć nawet 10 sezonów i naprawdę ciężka sytuacja życiowa musiałaby mnie zmusić do sprzedaży. |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
Irek [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 19 Maj, 2009
|
|
|
Dokładnie tak samo jak ty poznałem Gs'a |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|