Szarpie przy przyspieszaniu |
Autor |
Wiadomość |
Irek [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 03 Sie, 2008
|
|
|
może o 2 miesiące za duzo.. |
|
|
|
|
sakul [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 03 Sie, 2008
|
|
|
Składając moto po czyszczeniu gaźników natknąłem się na odstający kabel. Złożyłem wszystko a moto nawet nie kręcił. Kontrolki się paliły ale światła i rozrusznik nie. Okazało się że ten kabel miał być podłączony do masy. Teraz wszystko śmiga. Trochę bym się zbłaźnił oddając do mechanika. Działa dobrze wiec nie będę regulował gaźników. Poza tym dzisiaj się przyjrzałem świecom. Białe to złe określenie. Są po prostu trochę jasne |
|
|
|
|
Otyniak [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 04 Sie, 2008
|
|
|
Ja bym stawiał na kranik, przewody paliwowe, albo jakieś syfy na dnie baku. Jeśli masz taki objaw, że jak już zacznie przerywać i na chwilę staniesz i zgasisz maszynę to potem przez jakiś czas jedzie dobrze; tak jakby trochę paliwo nie nadążało dochodzić do gaźników... |
|
|
|
|
scrimer [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 04 Maj, 2009 Szarpie przy przyspieszaniu
|
|
|
na poczatek chcialbym sie przywitac z racji tego ze jestem na tym forum nowy. gs mam od roku i niestety nie moge sie nim zbytnio nacieszyc. motor ma przejechane 12 tys km jest z 1993 roku. ogolnie bardzo zadbany i w swietnym stanie. ale jak to sie mowi nie ma rozy bez kolców. po przyprowadzeniu z niemiec byly niemale problemy z jego uruchomieniem. po wielu probach sie udalo ale nigdy nie chodzil jak powinien - na niskich obrotach bardzo szarpal i nie przyspieszal 0 ogolnie wjazd na rondo na 2 biegu wiazal sie ze zgasnieciem motoru. magik zabral motor i stwierdzil pekniecie korpusu gaznika ( cos w tym stylu ). wymienil caly kurpus - bebechy zostaly stare i od tej pory zaczol sie jeszcze wiekszy dramat. motor gasnie co wcisne sprzeglo nie przyspiesza przerywa w calym zakresie obrotow. mechanior twierdzi ze nie ma pomyslu co to moze byc i tak od wiosny przejechalem moze 30 km. blagam pomozcie sezon w pelni a ja chyba niedlugo z rozpaczy zaczne zakladac kask do jazdy na rowerze.. pozdrawiam Forumowiczow i z gory dziekuje za cenne sugestie |
|
|
|
|
MacDada
Model GSa: GS 500E
Wiek: 35 Dołączył: 27 Kwi 2008 Posty: 169 Skąd: PL
|
Wysłany: Pon 04 Maj, 2009 Re: problem z gaźnikiem - brak mocy szarpie
|
|
|
scrimer napisał/a: | motor ma przejechane 12 tys km jest z 1993 roku. | |
|
|
|
|
Spajdi [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 04 Maj, 2009
|
|
|
Scrimer jak można napisać, że motor w bardzo dobrym stanie i zadbany jak nie jeździ ? Szok... Ktoś wcześniej BARDZO dbał o moto, a akurat Tobie sprzedał to już moto nie jeździ
Generalnie powiem tak, że weź do porządnego mechanika podjedź niech to zrobi jak będzie trzeba kup używane gaźniki w dobrym stanie cena ok. 150-250zł często spotykane na allegro z GS'ów po rozbiórce. Zadałeś tak ogólnikowe pytanie, że tam może być 100 powodów dlaczego ten moto tak chodzi... |
|
|
|
|
Leon84 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 04 Maj, 2009
|
|
|
scrimer napisał/a: | mechanior twierdzi ze nie ma pomyslu |
C..uj mu w dupe po same jaja ,
A ty szukaj inego serwisu/mechanika.
Przyczyn niewłaściwej pracy gaźników może być tyle ile w nich części
Poczytaj istniejące już wątki o podobnej tematyce i może coś wymyślisz we własnym zakresie. Jesli nie czujesz się na siłach do grzebania w gaźnikach to lepiej nic nie ruszaj tylko szybko szukaj innego serwisu. |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Pon 04 Maj, 2009
|
|
|
Załamuje ręce jak czytam o takich mechanikach. Normalnie tragedia.
Po pierwsze to co na liczniku to jedna sprawa, a rzeczywistość to co innego. W ogóle nie ma się co przejmować tym ile jest na liczniku.
Dobry mechanik ma zweryfikować usterkę, i naprawić ją. Czasami musi to kosztować bo jest do wymiany/naprawy wiele elementów.
Tak jak Leon84 pisze, zmień mechanika.
Od mechanika masz wyjechać sprawnym motocyklem.
Z Kluczborka do Leona84 masz stosunkowo blisko...
Może ubijecie interes.
http://forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=3106
albo szukaj serwisu w Częstochowie, Opolu lub nawet pomyśl o serwisie na śląsku...szukaj tematów o serwisach m.in. na śląskim forum motocyklowym.
Mam jedną radę: full serwis u kogoś kto się zna lub próbujesz sam, tylko zacznij od przestudiowania forum, serwisówki itd. |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
lukasz80 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 22 Lip, 2009 Problem szarpie po odkreceniu manetki ;/
|
|
|
Witam,wiem ze było już parę tematów o tym ale w żadnym nie znalazłem odpowiedzi a wiec moja gr przerywa jak się jej leciutko odkręci manetkę tak ja szarpie na luzie jest wszystko ok tylko jak jadę to ja szarpie jak odkręcę trochę manetkę da się jechać ale muszę mieć manetkę prawie puszczona co to może być? wymieniłem świecę kable wysokiego napięcia (może to być przez to ze dałem taki zwykła a nie ten z miedzianym drutem?) wyczyściłem kranik przewód paliwowy i nic dalej tak samo jak sprawdzić czy to może być wina albo gaźników albo zaworów da się to jakoś sprawdzić? Proszę o pomoc |
|
|
|
|
mr0zd [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 23 Lip, 2009
|
|
|
A może to łańcuch z zębatkami? |
|
|
|
|
lukasz80 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 23 Lip, 2009
|
|
|
To nie łańcuch a po za tym mam nowy napęd,dziś przeczyszczę dysze w gaźnikach możne są pozatykane,tylko chyba mam ustawiona zła mieszankę bo świecę są czarne
[ Dodano: Pią 24 Lip, 2009 ]
a mam takie pytanie czy przepustnice powinny się podnosic do góry jak przekręcę manetkę? bo u mnie one się nie podnoszą tylko jakieś zaworki z przodu się ruszają czy tak ma być? bo mi się wydaje ze przepustnica powinna się podnosić i wtedy silnik dostaje powietrza |
|
|
|
|
karoleq_90 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 24 Lip, 2009
|
|
|
Naturalnym jest że przepustnice podnoszą się do góry gdy kręcisz manetką |
|
|
|
|
lukasz80 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 24 Lip, 2009
|
|
|
a u mnie kręcę i się nie podnoszą wiece jak toi naprawić i dlatego szarpie bo nie dostaje powietrza |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Pią 24 Lip, 2009
|
|
|
Masz pewnie dziurawe membrany-odkręć dekielki i wyjmij przepustnice z membranami. Nie pogub części, a szczególnie uważaj na małe oringi pod dekielkami. Na króćcach do synchronizacji muszą byc założone zaślepki.
Zajrzyj do serwisówki zanim zaczniesz rozbierać. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
lukasz80 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 24 Lip, 2009
|
|
|
zrobiłem jeden gaźnik i podnosi się jak odpalę i dodawam gazu tak ma być? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|