Przednie teleskopy |
Autor |
Wiadomość |
kikon18 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 04 Paź, 2007
|
|
|
ja nie mam tych ciezarków własnie ale sprawdzałem kiedyś specialnie przy 100 km/h i mi nie telepało wogóle może też zależy troszke od wyważenia koła |
|
|
|
|
Grzechu16
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 12 Posty: 2051 Skąd: Czechowice-Dz/Kraków
|
Wysłany: Czw 04 Paź, 2007
|
|
|
ja wlasnie nie mam i ostatnio znaczy kilka dni temu jechalem puscilem kierownice na chwile i zaczelo mi tlepac troche kierownica wiec szybko ją złapałem.... bede sie musial rozgladnac za odwaznikami... |
|
|
|
|
Yarccom
Wiek: 44 Dołączył: 24 Wrz 2007 Pochwał: 5 Posty: 1934 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 04 Paź, 2007
|
|
|
ja juz nie raz sie łapie na tym że po szybszym dłuższym odcinku zwalniam i w ramach odpreżenia puszczam kiere (zostało po rowerze) i nie zauwazam żadnych telepań moto jedzie jak po sznurku |
_________________ Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany |
|
|
|
|
cygan [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 04 Paź, 2007
|
|
|
yarccom napisał/a: | ja juz nie raz sie łapie na tym że po szybszym dłuższym odcinku zwalniam i w ramach odpreżenia puszczam kiere (zostało po rowerze) i nie zauwazam żadnych telepań moto jedzie jak po sznurku |
Tak jak ja.Taki trik że niby wycieram pot z rąk o spodnie a przecież mam rękawice :lol:
Może żeczywiście wyważyć koło najpierw.Oblukaj czy fela nie jest zadrapana.Może poprzedni właściciel miał chore nawyki wjeżdżania przez krawężnik np. |
|
|
|
|
Matlak [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 13 Paź, 2007
|
|
|
Podłacze się do tego wątku żeby nie zaśmiecać forum bo moje pytanie dotyczy p;rzedniego zawieszenia właśnie. Od którego roku i czy w ogóle stosowane było zawieszenie upside-down? Podobno niezbędne do stoppie inaczej nie za wygodnie jak lagi za bardzo "nurkują".. |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Sob 13 Paź, 2007
|
|
|
W GS-ie nie było nigdy stosowane upside-down. Jesli jakies widziałes na zdjeciach to jest to przeróbka. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
Kugel [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 04 Lis, 2007
|
|
|
Mechanik ze mnie marny,dlatego mam takie pytanie, jakie mogą być przyczyny tego ze zawieszenie przednie ''dobija'' i to bardzo mocno?Co będzie prawdopodobnie do wymiany?(Olej nie cieknie za uszczelniaczy) |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Nie 04 Lis, 2007
|
|
|
Przyczyna moze byc olej o zbyt małej lepkości lub jego brak , padnięte sprężyny - wyjmij je i zmierz długość - w serwisówce jest podana prawidłowa.
Korki w lagach nie sa wilgotne od oleju? Masz regulacje napięcia spręzyn w korkach? |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
Kugel [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 04 Lis, 2007
|
|
|
Nie mam regulacji bo to model z 89r,wilgotne tez nie są. |
|
|
|
|
kikon18 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 06 Lis, 2007
|
|
|
a ja mam problemik ale z innym motorem, mojego ojca, rozbierał całe amory wszysztko wybebuszył, bo wymienialismy uszczelniacze ale przy okazji wszystko przeczyściliśmy, no i potem złozyliśmy według instrukcji z serwisówki, tylko teraz cos armoki strasznie twarde i sztywne , może to być przyczyną że jest za dużo oleju w lagach. bo gdzieś tam wyczytał że ma być po 320 ml w jednej a wczoraj wieczoram znalazłem info że 210 ml jednak, aa i jeszcze jedno amorki są pompowane powietrzem, dziś bedziemy zlewac wszystko i nalejemy po 210 i sie zobaczy, ale jak to nie to to pewnie coś zle złożone jak waszym zdaniem ilośc oleju może wpłynąc na twardośc amorków?? |
|
|
|
|
jakubgs [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 06 Lis, 2007
|
|
|
moze na pisz jaki model motorka |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Wto 06 Lis, 2007
|
|
|
kikon18 napisał/a: | a ja mam problemik ale z innym motorem, mojego ojca, rozbierał całe amory wszysztko wybebuszył, bo wymienialismy uszczelniacze ale przy okazji wszystko przeczyściliśmy, no i potem złozyliśmy według instrukcji z serwisówki, tylko teraz cos armoki strasznie twarde i sztywne , może to być przyczyną że jest za dużo oleju w lagach. bo gdzieś tam wyczytał że ma być po 320 ml w jednej a wczoraj wieczoram znalazłem info że 210 ml jednak, aa i jeszcze jedno amorki są pompowane powietrzem, dziś bedziemy zlewac wszystko i nalejemy po 210 i sie zobaczy, ale jak to nie to to pewnie coś zle złożone jak waszym zdaniem ilośc oleju może wpłynąc na twardośc amorków?? |
Zbyt wysoki poziom oleju powoduje sztywnosc zawieszenia bo przy max dobicu amorow do dołu olej nie ma gdzie sie zmieścic - brak poduszki powietrznej. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
kikon18 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 07 Lis, 2007
|
|
|
dzieki Breżniew, własnie dziś spusciłem do 210 ml ale nadal były twarde i spusciłem jeszcze aż do 100 ml w kazdym jednym i teraz dopiero są dobre. A nie wiecie ile w GS-ach jest uskoku na amorku ? ( ile sie chowa i wysówa, ten cały zakres pracy amortyzatora przedniego) |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Sro 07 Lis, 2007
|
|
|
Skok w GS-ie wynosi 12cm. Olej wlewasz do lagi przy wyjetej sprężynie i dystansie oraz max wcisnięciu lagi w goleń. Poziom powinien siegać 10,5cm od górnej krawędzi. Wchodzi ok 372ml. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
Plaster [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 23 Lut, 2008
|
|
|
mam pytanko a nie bede zakladal nowego tematu. aby wymienic olej w teleskopach trzeba je demontowac? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|