WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
suza zatarta
Autor Wiadomość
MZMaxi
[Usunięty]

Wysłany: Sro 22 Kwi, 2009   

czarnyszybki, coś ten Twój mechanik pitoli. Jaki zawór? Sprzęgło łapało, bo olej był masakrycznie zagrzany. Cenę, to ten mechanik z Marsa wycyrklował. Ja pierdzielę ale koleś.
Swoją drogą GSa wcale nie jest tak łatwo zatrzeć, a już na pewno na wysoką temperaturę jest odporny. Te motorki śmigają od Afryki po Kanadę w różnych warunkach i jakoś nie ma pomoru w RPA na GS-y:) Problem leży w technice jazdy. Kręciłeś go wysoko w trakcie parady?
 
 
yogi136
[Usunięty]

  Wysłany: Sro 22 Kwi, 2009   

@czarnyszybki gdybyś sam robił kapitałkę głowicy, z wymiana wszystkich zaworów, uszczelniaczy i płytek, koszt w przybliżeniu 450 pln, mnie bez wymiany zaworów ( wystarczyło dotrzeć) wyszedł 100pln i jakieś 6 godzin pracy :P
Ale co zawory mają wspólnego z zatartym silnikiem :szok: ??
pzdr.
 
 
Breżniew 



Wiek: 51
Dołączył: 30 Lip 2007
Pochwał: 1
Posty: 1268
Skąd: Olecko
Wysłany: Sro 22 Kwi, 2009   

Jeśli faktycznie jest uszkodzony zawór to mogła być taka sytuacja , że po bardzo mocnym zagrzaniu silnika i przegazowaniu zawór zakaleszczył się w prowadnicy (mogła to być tez szklanka w głowicy) i nie zdążył się zamknąc . tłok uderzył w grzybek a skutek wiadomy.
_________________
Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
 
 
 
yogi136
[Usunięty]

Wysłany: Czw 23 Kwi, 2009   

Ale gdyby wystrzelił zawór, uszkodziło by też wałek rozrządu, a przynajmniej jego krzywki. ?
Popraw jeśli się mylę. A mechanik nic o tym nie wspomniał.
pzdr.
 
 
Breżniew 



Wiek: 51
Dołączył: 30 Lip 2007
Pochwał: 1
Posty: 1268
Skąd: Olecko
Wysłany: Czw 23 Kwi, 2009   

Wałka nie uszkodzisz tak łatwo. Za to zawór ma trzonek o małej średnicy i duży grzybek wiec spotkanie z tłokiem powoduje zgięcie trzonka , odłamanie grzybka na zgrzewie i uszkodzenie tłoka. być może tłok ocalał ale z kolei pęknąć mogła prowadnica zaworowa. cylinder wewnątrz też mógł ulec uszkodzeniu. Po prostu trzeba rozebrać i ocenić szkody.
W najgorszym wypadku będzie głowica kompl. do wymiany , tłok i cylinder do szlifu.
_________________
Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
 
 
 
MacDada 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 35
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 169
Skąd: PL
Wysłany: Czw 23 Kwi, 2009   

Jakby co to w niedługim czasie (w ciągu tygodnia?) będę miał do sprzedania silnik (najlepiej w całości, ale może pomęczę się, by sprzedać go na części). Jest on uszkodzony (zatarty wał na panewkach), ale góra silnika jest jak najbardziej w porządku. Pochodzi on z GS-a z 1994 r o przebiegu 56k km.
 
 
czarnyszybki
[Usunięty]

Wysłany: Pią 24 Kwi, 2009   

Witam ponownie. Trochę się wyjaśniło , ten mój mechanik teraz twierdzi że żartował z tą ceną za naprawę. Gdy chciałem moto zabrać i jak mu powiedziałem o cenach jakie mają inni mechanicy, zmienił zdanie. Ponadto dowiedziałem się , że taki jest najpierw bada kienta wali mu cyfry i czeka na jego reakcję jak nie ma tej reakcji no do go odpowiednio
liczy. Przy mim moto dopiro zdjął górny dekiel wałki i krzywki wyglądają jak nowe . Kazał podjechać go niego w sobotę to już będę wiedział wszystko, oczywiście zaraz o tym napiszę.
narazie wielkie dzięki dla wszystkich za pomoc i swoje opinie.
 
 
andrzej
[Usunięty]

Wysłany: Pią 24 Kwi, 2009   

Co to za mechanik który tak postępuje z klientami !! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :( ?? ??????????
 
 
MacDada 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 35
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 169
Skąd: PL
Wysłany: Pią 24 Kwi, 2009   

Zmień tego mechanika póki możesz. Jak dla mnie to bezczelny naciągacz i kłamca.
 
 
Leon84
[Usunięty]

Wysłany: Pią 24 Kwi, 2009   

czarnyszybki napisał/a:
ten mój mechanik teraz twierdzi że żartował z tą ceną za naprawę. Gdy chciałem moto zabrać i jak mu powiedziałem o cenach jakie mają inni mechanicy, zmienił zdanie. Ponadto dowiedziałem się , że taki jest najpierw bada kienta wali mu cyfry i czeka na jego reakcję jak nie ma tej reakcji no do go odpowiednio


Uśmiałem się do łez. Chyba jeszcze w ryj dobrze nie dostał od wk...ego klienta. :rotfl:
 
 
czarnyszybki
[Usunięty]

Wysłany: Wto 19 Maj, 2009   

Witam po długiej przerwie. Motocykl wreszcie w garażu. Okazało się że przegrzałem głowice i całą trzeba było regenerować. Usługę tę wykonała firma w częstochowie wstawiła nowe gniazda i wsystkie elementy wraz z zaworami. Koszt 800zł. Mechanik dodatkowo wziął za robotę z holowaniem 40 km 500zł i stwierdził ze to bardzo tanio "po kosztach". Uważam ,że można to było zrobić taniej więc każdą następną usterkę stwierdziłem,że będę robił sam. pozdrawiam
 
 
MacDada 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 35
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 169
Skąd: PL
Wysłany: Wto 19 Maj, 2009   

ło maj got, za tyle to ty cały silnik mogłeś wymieniać
 
 
hubertgontarz 



Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007
Pochwał: 4
Posty: 2021
Skąd: Bytom
Wysłany: Wto 19 Maj, 2009   

tamtego mechanika należy omijać z daleka, bo coś widzę że dwóch różnych klientów za wykonanie tej samej czynności serwisowej w dwóch takich samych motocyklach potrafi skasować kwotę x i np. 3x.
_________________
www.gs500.pl
 
 
DJPIECZYWO
[Usunięty]

Wysłany: Pią 12 Sie, 2011   Zatarty silnik GS 500 E.... ??

Witam.
Mam ostatnio problem z moim gs-em...
Podejrzewam że go zatarłem - nie słuchałem innych i teraz jazda na czerwonym polu odbiła mi się czkawką.. :kwasny:


Suza pali na jeden gar - chodzi tylko prawy (lewy zimny jest a prawy ciepły)
mierzyłem kompresję na lewym 10,3 atmosfery na prawym 9,8 atm.

W lewym cylindrze zalewa świecę olejem z paliwem.

Jak jest czysto to odpali na chwile na dwa gary później dupa gaśnie lewy cylinder...

Czy to mogą być pierścienie olejowe ?? Czy do wymiany będą pierścienie tylko ??


Druga sprawa
Po około tygodniu stania całe 4 litry benzyny z baku dostało się do oleju nie wiem jakim cudem kranik i reszta jest sprawne był ustawiony na res. (rezerwa) musiałem wymienić olej
lecz dalej te same objawy czyszczenie gaźnika i regulacja synchro nic nie pomogło.

Problemy się zaczęły jak podczas jazdy na 3-cim biegu zamknąłem obrotomierz. Wtedy suza z każdym kilometrem zaczęła tracić moc aż przestał chodzić lewy gar.

Proszę o swoje rady, bo coś czuję że czeka mnie wydatek......


PS: Chętnie sprzedam jak by ktoś był zainteresowany.
 
 
kr28is
[Usunięty]

Wysłany: Pią 12 Sie, 2011   

Sprawdż impulsator, jeżeli jest niesprawny to po osiągnieciu temperatury przez silnik nie pali jeden gar :looka:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.