Wymiary klucza do zaworow?
Odpowiedz do tematu

:
tmi napisał/a:
Dopiero poradziłem sobie śrubokrętem, istotne jest to aby solidnie zablokować, nie ważne w jaki sposób się to osiągnie.

a ten sposób tez skutecznie przetestowalismy z pootie'm.. :)
wazne by był w miare duzy, dlugi i mial szersza koncówkę

pozdrawiam- Juli(an)
:
Czy zaznaczony na zdjęciu klucz to właśnie ten do zaworów? Pytam bo w sklepach internetowych taki klucz kosztuje ~50zł, a za taką samą kasę mogę kupić cały komplet oryginalnych kluczy.

:
Nie. To jest klucz do regulacji tylnego amorka.

Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
:
Faaaktycznie. Dzięki za odpowiedź bo sam nie mogłem dojść do tego :) .

paavo91
[Usunięty]
:
Czy ta warga, której wysokość zwymiarowano jako "f" ma jakieś zadanie? Czy może być normalnie wygięty ten klucz i też spełni swoje zadanie?

Albo inaczej: czy koniecznie są 2 krawędzie? "f" i "g"? Czy to może jest zrobione tylko w celu wzmocnienia?
Dzięki

KruQ
[Usunięty]
:
paavo91, obejrzyj ten filmik od ok. 22 minuty i wszystko będziesz wiedział na temat używania tego klucza
http://video.google.com/v...q=suzuki+gs500#
pozdro

paavo91
[Usunięty]
:
Oglądnąłem film jednak dalej nie wiem czy konieczne jest aby ta część wciskająca szklankę była tyle węższa :(

:
Czy ktoś ma klucz zaworowy i mógłby go odrysować na papierze i wrzucić skan? jezeli skan wykonany by był bez podziałki to jest w rzeczywistych wymiarach np kartki A4 to wtedy moge go bez problemu odrysować w CAD i wypalić na laserze lub plaźmie;P pozdro i jeżeli ktoś byłby na tyle dobry to z góry dziękuję;P

Kiedyś: Komar 3, Simson S53 Enduro, Suzuki GS 500 E, CB 500 stunt
Obecnie: Jawa 250 353, , Hyosung RX z silnikiem ETZ250, Kawa Z750, Honda XR 400
:
Mam wielką prośbę do kogoś kto posiada taki klucz - potrzebuję żeby zmierzyć wymiary podane tutaj na obrazku (z góry przepraszam za moje super zdolności graficzne :D :D, ale w głupim PSP nawet napisać nic nie można zeby to było widoczne...)

Głównie interesuje mnie wymiar "B", ponieważ A i C mozna wywnioskować z pierwszych dwóch postów. Najważniejsze jest dla mnie B, czyli wysokość "krzywki" w połowie. Z widoku 2), czyli patrząc na klucz od przodu chciałbym poznać szerokość krzywki (E) oraz jej wzmocnienia (D). Liczę na waszą pomoc.


GS 500E '95 -> GSX-R 600 K3
---
GR
afron
[Usunięty]
:
widok 2 mi coś niecenzuralnego przypomina :P

borys
[Usunięty]
: szablon
Kluczyk wykonałem z blachy o grubości 7 mm, jedynym wymiarem była grubość wałka, na tym bazowalem, reszta na oko. Wystarczy odrysować kształt patrząc na mój wzorzec i wyciąć. Przy pracy lepiej zostawić zapas materiału i precyzyjnie doszlifować. Nie musi być frezu jak w kluczu oryginalnym, kluczyk nie zeskakuje, użyty kilka razy i sprawdzony. Strzałki oznaczają punkty pełnego styku z rogiem kratki dla łatwiejszego szkicowania z mojego szablonu w oznaczonych miejscach można narysować kropki.

Pierwsza wersja mojego klucza miała frezy, wycięte szlifierką, ale łukowate zatoczenie podważaka miało zbyt wąską ściankę i spadało ze szklanki. Druga wersja nie ma już frezu i działa bez problemu. Płytki wymienione, klucz zostanie na przyszłość. Zimowy nudny wieczór i wysoki rachunek za gaz zmobilizowały mnie i się udało coś stworzyć a zaoszczędzone 55 PLN (cena kluczyka w internecie) pójdzie na filtr powietrza.

NYCHA
[Usunięty]
:
Ja podważam szczypcami do pierścieni segera (do wewnętrznych). Trzeba tylko odpowiedni rozmiar znaleźć .

miziel
[Usunięty]
:
A ja zakupiłem u seta komplet kluczy za 50zł razem z tym i jesczez kilkoma innymi ;) Najlepsza opcja :)

:
Złotą łopatę otrzymuje Mordkaaa !! :hyhy: :hyhy: :hyhy:

potrzebuje dwa wymiary klucza. Grubość tego dzyndzla ktorego zaznaczyłem na czarno oraz całkowitą długosć klucza. Zdjecie w załączniku.

Wtedy będe mógł zabrać się za wycinanie w stali maszynowej i ewentualnie rozprowadzać za koszty materiału i wycinania na forum.

SV 650S


Jeśli pomogłem kliknij "+" ;)
:
GSa nie mam już parę ładnych lat więc mogę nie dokładnie pamiętać ale wydaje mi się, że wymiar Z nie jest aż tak istotny (w granicy rozsądku). Czy dasz 3mm czy 5mm to mała różnica bo tą płaszczyznę opierasz o wałek rozrządu. Co do długości to daj trochę więcej (15-20 cm - pewnie jest to bardziej 12-15cm) zawsze można skrócić. Nie ma co się pieścić z takim "narzędziem". Płytki ze szklanek w GSie można wyjąć i bez tego klucza :)

BTW. Gdzieś mi zalega taki klucz. Może jesteś chętny?

Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.