Odpowiedz do tematu
:
Już pisano o tym "trachaniu" na dorum Tarcze sprzęgłowe są jeszcze posklejane i nie wysprzęgla dobrze. Podobno to znika, gdy przed wbiciem biegu przepchnie się moto kawałek do przodu i do tyłu
:
ale to sie tyczy przy rannym odpalaniu a nie w czasie jazdy ....
Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
:
no właśnie ja już od godziny latałem więc się rozgrzał
pierwszy raz w ogóle trachło i sie zdziwiłem, bo takiego dźwięku jeszcze nie uświadczyłem.
pierwszy raz w ogóle trachło i sie zdziwiłem, bo takiego dźwięku jeszcze nie uświadczyłem.
:
czasami tez tak mam i nie ma czym sie przejmowac, tak sie dzieje nawet w nowych sprzetach, poczytaj troche prasy motocyklowej(SM,Motocykl)
metalbeast napisał/a: |
no właśnie ja już od godziny latałem więc się rozgrzał
pierwszy raz w ogóle trachło i sie zdziwiłem, bo takiego dźwięku jeszcze nie uświadczyłem. |
:
dzięki. Znaczy mocno się nie przejąłem, bo już wcześneij coś na ten temat czytałem. Ale w sumie stało się pierwszy raz
Dość nieprzyjemne.
Dość nieprzyjemne.
: Zmiana biegu bez sprzęgła
Chciałam się dowiedzieć, czy ktoś z Was stosuje zminę biegów (głównie do góry) bez użycia klamki sprzęgła?
Naczytałam się o tym wiele i zastanawia mnie, jak GS reaguje na takie "zmiany"?
Jakieś doświadczenia? A może ktoś jest już tak PRO że i w dół z przegazówką nie używa sprzęgła?
Naczytałam się o tym wiele i zastanawia mnie, jak GS reaguje na takie "zmiany"?
Jakieś doświadczenia? A może ktoś jest już tak PRO że i w dół z przegazówką nie używa sprzęgła?
:
Jedno przeczy drugiemu, przegazówka/międzygaz ma na celu wyrównanie prędkości obrotowej silnika względem prędkości obrotowej tylnego koła. Co nie znaczy, że nie można zmienić biegu w dół bez sprzęgła bo można i można nawet wyrównać obroty ale to nie będzie żadna przegazówka bo jej się nie da zrobić bez rozłączenia silnika i napędu /czyli użycia sprzęgła/.
Co do zmiany w górę to najlepiej wychodzi to przy wysokich obrotach, przydatne np. podczas wyprzedzania, minimalne odjęcia gazu i bieg w góre, jeśli obroty są odpowiednie to nawet nie czuć momentu zmiany biegu i jakiegokolwiek spadku obrotów oraz przyspieszenia. Oczywiście z "preloadingiem", a nie na pałe.
Osobiście używam sprzęgła i w czasie normalnej jazdy nie widzę sensu robić inaczej.
Irys napisał/a: |
A może ktoś jest już tak PRO że i w dół z przegazówką nie używa sprzęgła? |
Jedno przeczy drugiemu, przegazówka/międzygaz ma na celu wyrównanie prędkości obrotowej silnika względem prędkości obrotowej tylnego koła. Co nie znaczy, że nie można zmienić biegu w dół bez sprzęgła bo można i można nawet wyrównać obroty ale to nie będzie żadna przegazówka bo jej się nie da zrobić bez rozłączenia silnika i napędu /czyli użycia sprzęgła/.
Co do zmiany w górę to najlepiej wychodzi to przy wysokich obrotach, przydatne np. podczas wyprzedzania, minimalne odjęcia gazu i bieg w góre, jeśli obroty są odpowiednie to nawet nie czuć momentu zmiany biegu i jakiegokolwiek spadku obrotów oraz przyspieszenia. Oczywiście z "preloadingiem", a nie na pałe.
Osobiście używam sprzęgła i w czasie normalnej jazdy nie widzę sensu robić inaczej.
:
Ja zawsze zmieniam ze sprzeglem.
:
Może to głupie pytanie ale co te słowo znaczy? Nie znam jakoś tego terminu.
tmi napisał/a: |
Oczywiście z "preloadingiem", a nie... |
Może to głupie pytanie ale co te słowo znaczy? Nie znam jakoś tego terminu.
Prędkość - Bogiem,
Turbo - Nałogiem,
Nitro -Zabawą,
Prowadzenie - podstawą...
Turbo - Nałogiem,
Nitro -Zabawą,
Prowadzenie - podstawą...
:
Ja w mojej Cezecie mam pół automat wiec klamki sprzęgła używam tylko przy ruszaniu (ale na upartego można ruszyć bez wciskania ).
:
prawie jak quickshifter
a co do zmiany bez sprzegła to zawsze mozna zmienic w dół i w góre w zasadzie niezaleznie od obrotów. of kors przy pewnych zakresach to wychodzi delikaniej
Cytat: |
Ja w mojej Cezecie mam pół automat |
prawie jak quickshifter
a co do zmiany bez sprzegła to zawsze mozna zmienic w dół i w góre w zasadzie niezaleznie od obrotów. of kors przy pewnych zakresach to wychodzi delikaniej
: Obroty
Mam takie pytanko może zabrzmi głupio ale wolę się upewnić Czy jest jakaś określona liczba obrotów przy których powinno się zmieniać biegi albo na jakich obrotach powinno się jechać?? ( wiem można jechać na duzych ale chodzi mi o normalne spalanie ) Bo wiem że przy autach ma to jakieś znaczenie...
:
jezdzisz z obrotami na jakich CI pasuje, motocykl jest wysokoobrotowy wiec mozesz jezdzic z dosc wysokimi i spalac duzo benzyny miec dobre przyspieszenie itp albo turlac sie krajoznawczo, kecic do 5-6 tysiecy i spalac srednio 4 litry PB ale wtedy mieszac musisz biegami by zwawo przyspieszyc.
:
No i poniżej 2k staraj się nie jeździć
:
Odpowiedz do tematu
No dobra to 15 dostane tablice i zobaczymy jak to wszystko działa