Odpowiedz do tematu
:
Widziałem jakiś czas temu, idealna symbioza odrobiny szczęścia i umiejętności, ja po czymś takim chyba musiałbym spodnie wymienić...
:
wiadomo, że wiadomo.. jeszcze fajniej
Podkopnik napisał/a: |
Na fimiku to wygląda fajnie ale wiadomo jak jest naprawdę |
wiadomo, że wiadomo.. jeszcze fajniej
pozdrawiam- Juli(an)
:
jak ktoś zapieprza na drodze to musi sie liczyc z tym ze ktoś wyjedzie z boku, był przygotowany i wiedział co i jak zrobic, stad wszystko skonczyło sie dobrze i zapieprzał spokojnie dalej
:
Pół żartem, pół serio.
http://www.youtube.com/wa...feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ts40pHF4I5I
http://www.youtube.com/wa...feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ts40pHF4I5I
:
http://www.youtube.com/wa...feature=related taki bajer dlatego fajnie jest umiec sie zlozyc
______________________________________________________
SBK Superpole: https://www.youtube.com/watch?v=H93kPnDQEqA
______________________________________________________
SBK Superpole: https://www.youtube.com/watch?v=H93kPnDQEqA
______________________________________________________
:
Pytanie do bardziej doświadczonych: Słaba opona, czy raczej za dużo gazu?
Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
Z tego co zaobserwowałem to on gazu wcale nie ruszał...
:
Uważam, że to nie jest wina gazu... gdyby tak pooglądać więcej filmików, to wielu motocyklistów wykłada się w tym samym miejscu w praktycznie identyczny sposób. Ja bym się skupił bardziej na oponach i rodzaju nawierzchni. Wszyscy śmigają na oponach szosowych które jednak nie są oponami tak miękkimi jak torowe a sama nawierzchnia nie jest raczej przystosowana na tego typu zabawy.
Na swoją logikę tłumaczę to sobie tak, że jest tam klimat bardziej ciepły i asfalt jest z twardszej mieszanki tak, aby się nie roztapiał a gumy uniwersalne nie koniecznie kleją się tak jak powinny
Jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi
Na swoją logikę tłumaczę to sobie tak, że jest tam klimat bardziej ciepły i asfalt jest z twardszej mieszanki tak, aby się nie roztapiał a gumy uniwersalne nie koniecznie kleją się tak jak powinny
Jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi
:
No tak, na Mulholland ciagle rozstawiona jest ekipa filmowcow nagrywajacych przypadkowych kolesi ktorzy tam sie wywalaja. Zakrety tam sa bardzo trudne a nawierzchnia tragiczna, przez co trzeba mieć sprawną maszyne i naprawde porzadnego skilla zeby tam wjechac. Nawet skutery tam wypadaja z zakretow: http://www.youtube.com/watch?v=GgKoXzbw13E
sziwu napisał/a: |
gdyby tak pooglądać więcej filmików, to wielu motocyklistów wykłada się w tym samym miejscu w praktycznie identyczny sposób. |
No tak, na Mulholland ciagle rozstawiona jest ekipa filmowcow nagrywajacych przypadkowych kolesi ktorzy tam sie wywalaja. Zakrety tam sa bardzo trudne a nawierzchnia tragiczna, przez co trzeba mieć sprawną maszyne i naprawde porzadnego skilla zeby tam wjechac. Nawet skutery tam wypadaja z zakretow: http://www.youtube.com/watch?v=GgKoXzbw13E
Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
:
Odpowiedz do tematu
Ten akurat za bardzo się złożył, przytarł boczkiem i poderwało tylne koło... szlif gotowy. Pomijam już fakt, że bałbym się tak ryzykować jadąc w klapkach