Stuki na wolnych obrotach? |
Autor |
Wiadomość |
ling24 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 15 Mar, 2009 Stuki na wolnych obrotach?
|
|
|
pale go i akumulator jak zwykle dętka muszę kupic nowy ale jeszcze dzisiaj, stukot podczas rozruchu no to kable i prąd z akumulatora z auta ,zapalił ale jak ssanie wyłączyłem słyszę metaliczny stukot w silniku co sie mogło stać tak jak by sworzeń czy coś ,co sie mogło stać????? bo jestem przerażony
dodam jaszcze ze ten stukot jest taki metaliczny jakby metal o metal uderzał (głuchy by go usłyszał ,moto ma normalną moc) |
|
|
|
|
Leon84 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 15 Mar, 2009
|
|
|
Ustal najpierw skąd dokłdnie dochodzi ten stukot.
Przysłuchaj się głowicy i dołowi silnika.
Stukać może wiele rzeczy i tak na odległość ciężko cokolwiek powiedzieć. |
Ostatnio zmieniony przez Leon84 Nie 15 Mar, 2009, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
ling24 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 15 Mar, 2009
|
|
|
tak jakby z cylindra już się przysłuchiwałem |
|
|
|
|
dominikjsr [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 15 Mar, 2009
|
|
|
A kiedy ostatnio były regulowane luzy na zaworach morze to zawory |
|
|
|
|
ling24 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 15 Mar, 2009
|
|
|
no od czasu jak go kupiłem to zrobiłem 1500km (wiec nie wiem) ale tego włogule nie było tylko dziś po zapaleniu tak zaczoł mocno!!! stukac a jak zwiększam obroty stuki cichną |
|
|
|
|
dominikjsr [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 15 Mar, 2009
|
|
|
Ja mam u siebie coś takiego ze jak motor stoi na wolnych obrotach to właśnie taki stuk jest raz na jakiś czas przy większych obrotach niema, w następna sobotę mam rezerwacje u mechanika na regulacje zaworów i ogólne sprawdzenie moto wiec jak sie czegoś dowiem to dam znać. |
|
|
|
|
ling24 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 15 Mar, 2009
|
|
|
no to super bo zeby tak nagle tak mocno |
|
|
|
|
Majic
Model GSa: GS 500E
Wiek: 41 Dołączył: 11 Lut 2008 Pochwał: 1 Posty: 589 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 15 Mar, 2009
|
|
|
Nie, żebym był złośliwy, ale coś zacytuje z tematu "Spalanie / Vmax"...
ling24 napisał/a: | 180 to szybko osiągnoł nie vmax, mysle ze 200 jak nie więcej pokaze ma 14,500km przejechane silnik żyleta ale musze na autostrade wyskoczyc . |
|
_________________ Prowadzący G.G.G. (Gieesową Grupę Geriatryczną). |
|
|
|
|
ling24 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 15 Mar, 2009
|
|
|
no kupiłem go to miał 13000km ja zrobiłem 1600km a tylko parę razy widział 10000ob/min a to nie dużo przecież niema to nic wspólnego chodzi tak samo tylko te stuki więc o co kaman? dziś po zapaleniu!!!! tak zaczoł mocno!!! stukac a jak zwiększam obroty stuki cichną |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Nie 15 Mar, 2009
|
|
|
Rozmawiałem ze swoim mechanikiem z Boostera i diagnoza dziwnych dźwięków dotyczyła szklanek. Stwierdził że jeżeli luz nie jest duży (akceptowalny) to nie ma sensu tego ruszać.
U mnie raz na jakiś czas słychać terkot dlatego mechanik miał sprawdzić czy nie jest to przypadkiem łańcuszek rozrządu.
spójrz na ten temat:
http://forum.gs500.pl/vie...231594fca#30583 |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
ling24 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 15 Mar, 2009
|
|
|
dobra jeszcze raz się przysłuchiwałem ciężko powiedzieć może i ze silnika jak myślicie może to rozrusznik? gdzie on jest? znalazłem to na necie:
cytat:
Witam ... być może odgrzewam już dosyć stary kotlet, ale w końcu po sezonie i i kilku przejściach udało się usunąć wyżej wspomniane dolegliwości. Ogólnie sprawa wygląda tak że do końca sezonu Virago jakoś przejeździło, a po dokładnej regulacji poziomu paliwa nawet bez większych problemów odpalało. Niestety pod koniec sezonu stukanie w silniku było na tyle uciążliwe, że koniecznie należało motorek oddać do serwisu. Podejrzenie niestety padło na uszkodzoną panewkę wału , z uwagi na charakterystyczny, metaliczny stukot . Po oddaniu motorku do serwisu obdukcja fachmajstra starej daty, po samym zapaleniu silnika wykluczyła taką ewentualność, młodzi mechanicy obstawiali również panewki. Powodem dolegliwości był jednak rozrusznik , a właściwie wałki sprzęgiełka i współpracująca z nimi zębatka. Wałeczki wyglądem przypominały już sześcian natomiast jeśli chodzi o zębatkę (oprócz tego że popękała) to bieżnia byłą nierównomiernie zużyta przez co wałek w pewnych zakresach obrotów wpadał w rezonans , i generował metaliczny stukot. Co ciekawsze , dźwięk tak dziwnie się rozchodził, że dobiegał z tylnej części silnika , a nie z wyżej wspomnianej zębatki .
Odgrzewam kotleta, ponieważ informacja być może kiedyś, komuś się przyda, jak to pozory potrafią zmylić człowieka ...
-------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
|
|
Liver Sausage [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 15 Mar, 2009
|
|
|
Ale czemu miałbyś słyszeć rozrusznik jak już moto chodzi? |
|
|
|
|
ling24 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 15 Mar, 2009
|
|
|
bo to dziwne ze po zapaleniu dziś moto tak chodzi a z rozrusznikiem miałem problem stuki podczas zapalania (słaby akumulator) i po zapaleniu juz stuka i stuka w silniku ,nikt mi nie pomoże???????????????????????????wczoraj chodził normalnie. |
|
|
|
|
mr0zd [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 15 Mar, 2009
|
|
|
Jeżeli rozrusznik by nawalał to by było słuchać nieprzyjemne dźwięki przy rozruchu, a nie podczas chodzenia.... Może daj mu pochodzić dłużej? |
|
|
|
|
ling24 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 15 Mar, 2009
|
|
|
ja tak jezdziłem ze 30km zrobiłem 2x na kopcu byłem
dziwne jest to ze po zapaleniu juz tak chodził ani obrotów dużych, olej stan,moc normalna tylko mocny stukot zauważyłem ze jak schodzi z obrotów to nie słychać do 1300ob/min |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|