WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Po wszystkich zabiegach nie pali
Autor Wiadomość
Breżniew 



Wiek: 51
Dołączył: 30 Lip 2007
Pochwał: 1
Posty: 1268
Skąd: Olecko
Wysłany: Nie 15 Lut, 2009   

Jeśli wolno schodzi z obrotów to gdzieś masz nieszczelność i ciągnie fałszywe powietrze lub masz zle ustawione śruby składu mieszanki wolnych obrotów.

http://fiche.ronayers.com...roup/CARBURETOR
Oringi o ktorych pisze to 26, kapturki 14. bez nich silnik będzie zle palił.
_________________
Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
 
 
 
kozuch88
[Usunięty]

Wysłany: Pon 16 Lut, 2009   

wczoraj ponownie rozebrałem gaźniki okazało się że w prawym korpusie jest uszkodzony jakiś kanał wymieniłem ten korpus założyłem, zalałem gaźniki motocykl odpalił jak by nigdy nic. Te dwie małe śruby wkręcone o 2.5, silnik rozgrzałem i zaczynam regulować ale jak dla mnie nie było żadnej różnicy na każdym położeniu śrub mieszanki. Motocykl cały czas chodził tak samo i wolno rozchodzi z obrotów. A jak już przestałem ruszać cokolwiek wskoczył na na bardzo wysokie obroty. Breżniew po tym jak napisałeś o tych o ringach zwróciłem na to szczególną uwagę są całe i kapturki też. I króćce gaźnikowe były wymienione w serwisie w ostatnim sezonie. A może być tak że łapie lewe powietrze między gaźnikami a air-boxem i dla tego wolno schodzi. (zaznaczam że wciąż nie mam wyregulowanych śrub mieszanki) dzięki za zainteresowanie
 
 
Breżniew 



Wiek: 51
Dołączył: 30 Lip 2007
Pochwał: 1
Posty: 1268
Skąd: Olecko
Wysłany: Pon 16 Lut, 2009   

Spróbuj wykręcić śruby o 3-3,5 obrotu. Iglice jak masz ustawione? Warto spróbować na 4 rowek od góry. Wydechu nie przerabiałeś czasem?
_________________
Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
 
 
 
kozuch88
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Lut, 2009   

Pytanie z mojej strony śruby składu maja być wkręcone czy wykręcone do wstępnej regulacji. Iglice mam na 2 rowek od góry. a co do wydechu to nic nie robiłem z nim, fakt ma delikatny przedmuch bokiem ale tak miał od poczatku
 
 
Breżniew 



Wiek: 51
Dołączył: 30 Lip 2007
Pochwał: 1
Posty: 1268
Skąd: Olecko
Wysłany: Wto 17 Lut, 2009   

Śruby składu najpierw wkręcasz do lekkiego oporu a następnie wykręcasz o 3 obr. Iglice są za nisko co znacznie zuboża mieszankę w zakresie srednich obrotow. Zapnij na 4 rowek liczony od góry.
_________________
Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
 
 
 
kozuch88
[Usunięty]

Wysłany: Sro 18 Lut, 2009   

Cytat:
Śruby składu najpierw wkręcasz do lekkiego oporu a następnie wykręcasz o 3 obr
No to teraz juz dla mnie jest wszystko jasne.
Cytat:
Iglice są za nisko co znacznie zuboża mieszankę w zakresie średnich obrotów. Zapnij na 4 rowek liczony od góry

Tak kupiłem gaźnik a w gaźniku który był oryginalnie w motocyklu moim który był serwisowany przez poprzednią właścicielkę, to właśnie iglice były ustawione na 4 rowek od góry. Opowiedz mi proszę coś o tych iglicach
 
 
Breżniew 



Wiek: 51
Dołączył: 30 Lip 2007
Pochwał: 1
Posty: 1268
Skąd: Olecko
Wysłany: Czw 19 Lut, 2009   

Wysokość zapięcia iglicy wpływa na skład mieszanki w zakresie średnich obrotow. Proponuje pobrać z FTP forum książkę Gaźniki Motocyklowe oraz serwisówkę oraz plik o odblokowaniu Drosslung.
_________________
Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
 
 
 
kozuch88
[Usunięty]

Wysłany: Czw 19 Lut, 2009   

Jesteś wielki. dzieki wielkie za pomoc

[ Dodano: Czw 19 Lut, 2009 ]
książka o gaźnikach nie działa <uszkodzona>
odblokowanie ktoś założył hasło na plik
serwisówke na całe szczęście mam bo aż bał bym się spojrzeć
 
 
splawik
[Usunięty]

Wysłany: Nie 08 Mar, 2009   

Wracając Do węży To z gaźnika(z miejsca z numerem 6) Powinien wychodzić wężyk i iść nad airbox i tam być sobie luzem?
 
 
Breżniew 



Wiek: 51
Dołączył: 30 Lip 2007
Pochwał: 1
Posty: 1268
Skąd: Olecko
Wysłany: Pon 09 Mar, 2009   

Tak. Jest to odpowietrzenie komór pływakowych. Wąż powinien iść górą nad airbox a potem w dól. Nie może byc zaślepiony.
_________________
Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
 
 
 
st3fan
[Usunięty]

Wysłany: Sro 19 Sie, 2009   Nie pali i zalewa świece...

Podepnę się pod temat, mimo że mój problem nie dotyczy gaźników. Opiszę co robiłem, może coś doradzicie, bo po złożeniu silnik nie pali.
W poniedziałek wziąłem się za regulację zaworów. Rozkręciłem pokrywę, ale że silnik był jeszcze ciepły to przy okazji wykręciłem gaźniki, wyczyściłem i ustawiłem. Jak silnik ostygł, wyregulowałem zawory - przy regulacji zaworów miałem wyciągnięte gaźniki. Pech chciał, że akurat w sklepie wcisnęli mi jedną płytkę o średnicy 29 mm zamiast 29.5mm. Założyłem pokrywę, dokręciłem zawory, popodpinałem wszystko jak należy, ustawiłem kranik na PRI na jakąś minutę, potem ssanie i odpalił od strzału. Niestety z prawej strony było słychać co jakiś czas, że coś się tam delikatnie tłucze, więc pomyślałem, że to ta płytka. W każdym razie na tym etapie odpalał od strzału. No, ale musiałem jeszcze wymienić płytkę, więc ściągnąłem znów pokrywę, zamieniłem płytkę na 29,5mm, założyłem pokrywę i przy próbie odpalanie nie chciał wystartować silnik.
Przy drugim rozkręcaniu gaźniki były podpięte, a w komorach pływakowych na pewno było paliwo. Nie wyciągnąłem świec, więc przy ustawianiu krzywek wydaje mi się, że coś tam na nie poleciało. Po wykręceniu świec okazało się, że są mokre. I tutaj to już kompletna kaplica...
Wypaliłem je, przeczyściłem szczotką drucianą (a jak się potem dowiedziałem od znajomego nie powinienem tego był robić), założyłem z powrotem i dalej kapota. Nie pali, a świece po próbie odpalenia znów zalane. I tak w kółko... sprawdzałem, czy jest iskra na świecach - jest. Pytanie więc, jak go odpalić po zalaniu świec? Albo ile razy można zalać świece - ponoć też po kilkukrotnym zalaniu potem mogą być problemy - prawda to? Myślę, żeby jutro skoczyć do sklepu po świeże i dopiero spróbować zastartować ponownie.
Aha, nie wiem czy przy okazji nie zdechł trochę aku, więc dla pewności podpiąłem go kabelkami przy kolejnych próbach odpalania do mojego Bravolota.
 
 
Leon84
[Usunięty]

Wysłany: Czw 20 Sie, 2009   

Drogi Stefanie.
Prawdopodobnie twoje świece nadają się na złom.
NGK są wrażliwe na zalania ....siadają bardzo szybko.
Do tego potraktowałeś je ostrą szczota.... :kwasny:
Nawet jeśli mają iskrę to nie znaczy,że pojawia się ona pod kompresją.
Kup nowe świece...silnik powinien zaskoczyć.
Wcześniej odkręć stare świece i pozwól zalanym cylindrom na osuszenie się przez odparowanie benzyny.
 
 
st3fan
[Usunięty]

Wysłany: Czw 20 Sie, 2009   

Tak mi też poradził znajomy. Już dzwoniłem do Pitstopu o nowe świece... będę miał po południu. Założę i mam nadzieję, że ruszy... :kwasny:

[ Dodano: Pią 21 Sie, 2009 ]
Przejrzałem wczoraj temat i jak zwykle błahostka - jakoś szmata która była pod klockiem podwyższającym bak zasłoniła wlot powietrza do filtra... :wstyd:
Nowe świece już kupiłem więc po prostu je założę.
 
 
sezrg 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lis 2007
Pochwał: 17
Posty: 821
Skąd: swarzędz/poznan
Wysłany: Pon 12 Kwi, 2010   

to ja mam tez problem.
mój rf600 chodził elegancko do czasu jak zalałem gówniane paliwo najprawdopodobniej wymieszane z ropą.z lewego żródła.
od tej pory kopcil z rury ale pomyslałem ze ropa sie spala i troszke dymi.wyjezdzilem te wache gównianą zalałem normalną z orlenu i jezdziłem.po jakimś czasie sprzet zaczoł zachowywac sie jakby nie miał mocy.jakby dostawał za duzo paliwa wiec zaczełem robić synchro bo byćmoze od tej gównianej wachy coś sie stało z gaznikami.zrobiłem synchro.na wakuometrach rewelacja ale nadal przy przygazówce delikatnej dymi na niebiesko.za duzo paliwa wiec rozkrecilem sróby mieszanki na 2 obroty i gitara prawie bo nadal coprawda mniej ale nadal niebieski dym z rury.zostawielm na noc dzis przychodze a moto ni chu... nie chce odpalić.wiec wkurzylem sie i gazniki na glebe do czyszczenia i sprawdzenia.były brudne w srodku wiec wyczysciłem składam i nic tylko masakryczne pierdolnięcia w rure i w gaznik jeden az kapturek z krudźca od synchro wyleciał na 2 metry w góre.
jestem pewien na 100% ze oringi pod krudźcami są całe i nie wypadły mi ani nic.dysze sprawdzone czy czasem nie zatkane i sa git.zaworek ten storzkowy tez git ogólnie wszystko git ale nie odpala i strzela tak jak wyżej pisałem.
moje pytanie
co moze być nie tak?
wyczyściłem własnie jeszcze raz kazniki sprawdziłem jeszcze raz i odkreciłem sróbe mieszanki( oznaczona na zdięciu) o 3 obroty i ide montowąć i zobaczmy co bedzie.
jakby kts miał jakies pomysły to pisac pisac i pisać :)
[img][/img]
_________________
keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
 
 
 
Breżniew 



Wiek: 51
Dołączył: 30 Lip 2007
Pochwał: 1
Posty: 1268
Skąd: Olecko
Wysłany: Pon 12 Kwi, 2010   

Może fajki świec zamieniłeś miejscami?

Kiedyś miałem przypadek w firmie gdzie koleś w dostawczaku mieszał ropę z benzyna by mieć benzynę do prywatnego auta. Długo tak nie pojeździł, bo zawory powypalało. 2 wydechowe miały pęknięcia grzybka po przegrzaniu.
Jeśli możesz to zmierz kompresję w swoim silniku.
_________________
Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.