Po wszystkich zabiegach nie pali |
Autor |
Wiadomość |
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Nie 15 Lut, 2009
|
|
|
Jeśli wolno schodzi z obrotów to gdzieś masz nieszczelność i ciągnie fałszywe powietrze lub masz zle ustawione śruby składu mieszanki wolnych obrotów.
http://fiche.ronayers.com...roup/CARBURETOR
Oringi o ktorych pisze to 26, kapturki 14. bez nich silnik będzie zle palił. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
kozuch88 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 16 Lut, 2009
|
|
|
wczoraj ponownie rozebrałem gaźniki okazało się że w prawym korpusie jest uszkodzony jakiś kanał wymieniłem ten korpus założyłem, zalałem gaźniki motocykl odpalił jak by nigdy nic. Te dwie małe śruby wkręcone o 2.5, silnik rozgrzałem i zaczynam regulować ale jak dla mnie nie było żadnej różnicy na każdym położeniu śrub mieszanki. Motocykl cały czas chodził tak samo i wolno rozchodzi z obrotów. A jak już przestałem ruszać cokolwiek wskoczył na na bardzo wysokie obroty. Breżniew po tym jak napisałeś o tych o ringach zwróciłem na to szczególną uwagę są całe i kapturki też. I króćce gaźnikowe były wymienione w serwisie w ostatnim sezonie. A może być tak że łapie lewe powietrze między gaźnikami a air-boxem i dla tego wolno schodzi. (zaznaczam że wciąż nie mam wyregulowanych śrub mieszanki) dzięki za zainteresowanie |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Pon 16 Lut, 2009
|
|
|
Spróbuj wykręcić śruby o 3-3,5 obrotu. Iglice jak masz ustawione? Warto spróbować na 4 rowek od góry. Wydechu nie przerabiałeś czasem? |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
kozuch88 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 17 Lut, 2009
|
|
|
Pytanie z mojej strony śruby składu maja być wkręcone czy wykręcone do wstępnej regulacji. Iglice mam na 2 rowek od góry. a co do wydechu to nic nie robiłem z nim, fakt ma delikatny przedmuch bokiem ale tak miał od poczatku |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Wto 17 Lut, 2009
|
|
|
Śruby składu najpierw wkręcasz do lekkiego oporu a następnie wykręcasz o 3 obr. Iglice są za nisko co znacznie zuboża mieszankę w zakresie srednich obrotow. Zapnij na 4 rowek liczony od góry. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
kozuch88 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 18 Lut, 2009
|
|
|
Cytat: | Śruby składu najpierw wkręcasz do lekkiego oporu a następnie wykręcasz o 3 obr | No to teraz juz dla mnie jest wszystko jasne.
Cytat: | Iglice są za nisko co znacznie zuboża mieszankę w zakresie średnich obrotów. Zapnij na 4 rowek liczony od góry |
Tak kupiłem gaźnik a w gaźniku który był oryginalnie w motocyklu moim który był serwisowany przez poprzednią właścicielkę, to właśnie iglice były ustawione na 4 rowek od góry. Opowiedz mi proszę coś o tych iglicach |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Czw 19 Lut, 2009
|
|
|
Wysokość zapięcia iglicy wpływa na skład mieszanki w zakresie średnich obrotow. Proponuje pobrać z FTP forum książkę Gaźniki Motocyklowe oraz serwisówkę oraz plik o odblokowaniu Drosslung. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
kozuch88 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 19 Lut, 2009
|
|
|
Jesteś wielki. dzieki wielkie za pomoc
[ Dodano: Czw 19 Lut, 2009 ]
książka o gaźnikach nie działa <uszkodzona>
odblokowanie ktoś założył hasło na plik
serwisówke na całe szczęście mam bo aż bał bym się spojrzeć |
|
|
|
|
splawik [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 08 Mar, 2009
|
|
|
Wracając Do węży To z gaźnika(z miejsca z numerem 6) Powinien wychodzić wężyk i iść nad airbox i tam być sobie luzem? |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Pon 09 Mar, 2009
|
|
|
Tak. Jest to odpowietrzenie komór pływakowych. Wąż powinien iść górą nad airbox a potem w dól. Nie może byc zaślepiony. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
st3fan [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 19 Sie, 2009 Nie pali i zalewa świece...
|
|
|
Podepnę się pod temat, mimo że mój problem nie dotyczy gaźników. Opiszę co robiłem, może coś doradzicie, bo po złożeniu silnik nie pali.
W poniedziałek wziąłem się za regulację zaworów. Rozkręciłem pokrywę, ale że silnik był jeszcze ciepły to przy okazji wykręciłem gaźniki, wyczyściłem i ustawiłem. Jak silnik ostygł, wyregulowałem zawory - przy regulacji zaworów miałem wyciągnięte gaźniki. Pech chciał, że akurat w sklepie wcisnęli mi jedną płytkę o średnicy 29 mm zamiast 29.5mm. Założyłem pokrywę, dokręciłem zawory, popodpinałem wszystko jak należy, ustawiłem kranik na PRI na jakąś minutę, potem ssanie i odpalił od strzału. Niestety z prawej strony było słychać co jakiś czas, że coś się tam delikatnie tłucze, więc pomyślałem, że to ta płytka. W każdym razie na tym etapie odpalał od strzału. No, ale musiałem jeszcze wymienić płytkę, więc ściągnąłem znów pokrywę, zamieniłem płytkę na 29,5mm, założyłem pokrywę i przy próbie odpalanie nie chciał wystartować silnik.
Przy drugim rozkręcaniu gaźniki były podpięte, a w komorach pływakowych na pewno było paliwo. Nie wyciągnąłem świec, więc przy ustawianiu krzywek wydaje mi się, że coś tam na nie poleciało. Po wykręceniu świec okazało się, że są mokre. I tutaj to już kompletna kaplica...
Wypaliłem je, przeczyściłem szczotką drucianą (a jak się potem dowiedziałem od znajomego nie powinienem tego był robić), założyłem z powrotem i dalej kapota. Nie pali, a świece po próbie odpalenia znów zalane. I tak w kółko... sprawdzałem, czy jest iskra na świecach - jest. Pytanie więc, jak go odpalić po zalaniu świec? Albo ile razy można zalać świece - ponoć też po kilkukrotnym zalaniu potem mogą być problemy - prawda to? Myślę, żeby jutro skoczyć do sklepu po świeże i dopiero spróbować zastartować ponownie.
Aha, nie wiem czy przy okazji nie zdechł trochę aku, więc dla pewności podpiąłem go kabelkami przy kolejnych próbach odpalania do mojego Bravolota. |
|
|
|
|
Leon84 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 20 Sie, 2009
|
|
|
Drogi Stefanie.
Prawdopodobnie twoje świece nadają się na złom.
NGK są wrażliwe na zalania ....siadają bardzo szybko.
Do tego potraktowałeś je ostrą szczota....
Nawet jeśli mają iskrę to nie znaczy,że pojawia się ona pod kompresją.
Kup nowe świece...silnik powinien zaskoczyć.
Wcześniej odkręć stare świece i pozwól zalanym cylindrom na osuszenie się przez odparowanie benzyny. |
|
|
|
|
st3fan [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 20 Sie, 2009
|
|
|
Tak mi też poradził znajomy. Już dzwoniłem do Pitstopu o nowe świece... będę miał po południu. Założę i mam nadzieję, że ruszy...
[ Dodano: Pią 21 Sie, 2009 ]
Przejrzałem wczoraj temat i jak zwykle błahostka - jakoś szmata która była pod klockiem podwyższającym bak zasłoniła wlot powietrza do filtra...
Nowe świece już kupiłem więc po prostu je założę. |
|
|
|
|
sezrg
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 15 Lis 2007 Pochwał: 17 Posty: 821 Skąd: swarzędz/poznan
|
Wysłany: Pon 12 Kwi, 2010
|
|
|
to ja mam tez problem.
mój rf600 chodził elegancko do czasu jak zalałem gówniane paliwo najprawdopodobniej wymieszane z ropą.z lewego żródła.
od tej pory kopcil z rury ale pomyslałem ze ropa sie spala i troszke dymi.wyjezdzilem te wache gównianą zalałem normalną z orlenu i jezdziłem.po jakimś czasie sprzet zaczoł zachowywac sie jakby nie miał mocy.jakby dostawał za duzo paliwa wiec zaczełem robić synchro bo byćmoze od tej gównianej wachy coś sie stało z gaznikami.zrobiłem synchro.na wakuometrach rewelacja ale nadal przy przygazówce delikatnej dymi na niebiesko.za duzo paliwa wiec rozkrecilem sróby mieszanki na 2 obroty i gitara prawie bo nadal coprawda mniej ale nadal niebieski dym z rury.zostawielm na noc dzis przychodze a moto ni chu... nie chce odpalić.wiec wkurzylem sie i gazniki na glebe do czyszczenia i sprawdzenia.były brudne w srodku wiec wyczysciłem składam i nic tylko masakryczne pierdolnięcia w rure i w gaznik jeden az kapturek z krudźca od synchro wyleciał na 2 metry w góre.
jestem pewien na 100% ze oringi pod krudźcami są całe i nie wypadły mi ani nic.dysze sprawdzone czy czasem nie zatkane i sa git.zaworek ten storzkowy tez git ogólnie wszystko git ale nie odpala i strzela tak jak wyżej pisałem.
moje pytanie
co moze być nie tak?
wyczyściłem własnie jeszcze raz kazniki sprawdziłem jeszcze raz i odkreciłem sróbe mieszanki( oznaczona na zdięciu) o 3 obroty i ide montowąć i zobaczmy co bedzie.
jakby kts miał jakies pomysły to pisac pisac i pisać
[img][/img] |
_________________ keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
|
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Pon 12 Kwi, 2010
|
|
|
Może fajki świec zamieniłeś miejscami?
Kiedyś miałem przypadek w firmie gdzie koleś w dostawczaku mieszał ropę z benzyna by mieć benzynę do prywatnego auta. Długo tak nie pojeździł, bo zawory powypalało. 2 wydechowe miały pęknięcia grzybka po przegrzaniu.
Jeśli możesz to zmierz kompresję w swoim silniku. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|