Gaznik |
Autor |
Wiadomość |
paavo91 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 08 Sty, 2011
|
|
|
A możliwe, że po zawiesił mi się zaworek iglicowy i poziom paliwa za duży? |
|
|
|
|
AdamSsS [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 08 Sty, 2011
|
|
|
jest to mozliwe ale i tak nie powinno ci sie saczyc z pod uszczelki jedynie przez przelewowy
P.S. sorki za brak polskich znakow ale pisze a wiednia a kolega ma lapka niemieckiego . |
|
|
|
|
LukSwi [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 02 Kwi, 2011
|
|
|
witam
zauważyłem że cieknie mi z pod jednej uszczelki z gaźnika, chciałem odkręcić ale poprzedni właściciel zrypał śróbkę na krzyżaka i nie mam pojęcia jak to ruszyć macie jakieś pomysły koleś taki sprytny był że nawet tam uszczelek nie dał ani w jednym ani w drugim gaźniku.... |
|
|
|
|
AdamSsS [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 02 Kwi, 2011
|
|
|
hmm tamz bytni nie ma jak podejść szczypcami ani kombinerkami . Albo weź wiertło 8mm i rozwierć aż uleci łeb śruby a poetm wykręcisz resztę albo przyspawaj do niej pręt i wykręć . Ale lepije zastosuj rozwiercanie . |
|
|
|
|
Pawlus
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 06 Sie 2009 Pochwał: 1 Posty: 278 Skąd: Oława
|
Wysłany: Sob 02 Kwi, 2011
|
|
|
A główka tej śrubki wystaje czy nie? Jesli tak to spróbuj szczypcami złapać i wykręcić, jeśli nie to wziąć o odpowiednich rozmiarach śrubokręt, najlepiej ślusarski i młotek i spróbować uderzyć tak żeby gwint popuścił a potem jakoś dociskajac śrubokręt wykręcać.. można też naciąć jakoś główkę, żeby płaski śrubokręt wszedł, albo spiłowac delikanie z boku pod jakiś klucz płaski jesli jest tam miejsce... Najlepiej jakbyś zrobił fotkę jak to wygląda, bo od tego dużo zależy. W ostateczności pozostaje rozwiercanie śruby. |
_________________ GS 500E '95 -> GSX-R 600 K3
---
GR |
|
|
|
|
LukSwi [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 02 Kwi, 2011
|
|
|
w sumie jutro spróbuje ale trochę ciężko będzie po przewierceniu to odkręcić ale trudno się mówi trzeba próbować |
|
|
|
|
przemek_posp [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 03 Kwi, 2011
|
|
|
Jak masz dostęp do dremelka to spróbuj naciąć główkę śruby i odkręcić płaskim śrubokrętem. |
|
|
|
|
LukSwi [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 03 Kwi, 2011
|
|
|
Do dremelka niestety nie mam dostępu, ale myślę że dobrym sposobem było by naciąć ta śrubkę nawet brzeszczotem hehe i spróbować płaskim śrubokrętem w sumie odkręce gaźnik i zrobie fotke, najgorsze że każda śrubka jest w takim stanie |
|
|
|
|
KebabNaGrubym [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 29 Sie, 2011 o-ring gaźnika
|
|
|
Witam. Może ktoś z was wie jakie ma dokładne wymiary (katalogowe) mały o-ring pod plastikową kopułka gaźnika (na rysunku nr 14), oraz gdzie mogę dostać albo z czego mogę sam wykonać gumowy kapturek, który jest nakładany na plastikową końcówkę do której wpina się wężyki od wakuometrów (na rysunku też nr 14)?
117vh1d.jpg
|
|
Plik ściągnięto 898 raz(y) 79,22 KB |
|
|
|
|
|
tomaszek [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 29 Sie, 2011
|
|
|
W ta sobote kupowalem 2 oringi ktore sa w komorze plywakowej i dostalem je w sklepie z czesciami do maszyn rolniczych, w motoryzacyjnym nie mieli takowych. Czy taki malutki jak Ciebie akurat interesuje beda mieli w takim sklepie to nie wiem ale jezeli masz taki sklep w poblizu to warto sie tam wybrac |
|
|
|
|
kempes
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 23 Wrz 2008 Pochwał: 30 Posty: 1746 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 30 Sie, 2011
|
|
|
Wymiary oringu to 4x1,5. Co do kapturków to nie mam pojęcia, ale na twoim miejscu poszukałbym na allegro gsa na części i kupił oryginalne (byle w dobrym stanie) bo one muszą być bardzo szczelne. Jak będzie ci tamtędy łapać lewe powietrze to silnik nie będzie pracował tak jak powinien. |
_________________ Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E. |
|
|
|
|
sezrg
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 15 Lis 2007 Pochwał: 17 Posty: 821 Skąd: swarzędz/poznan
|
Wysłany: Wto 30 Sie, 2011
|
|
|
KebabNaGrubym napisał/a: | plastikową końcówkę do której wpina się wężyki od wakuometrów |
możesz to zastąpić kapturkiem od odpowietrznika zacisków chamulcowych.albo samoc hodu byle jakiego albo od swojej suzi |
_________________ keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
|
|
|
|
|
KebabNaGrubym [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 30 Sie, 2011
|
|
|
Dzięki za odpowiedź. Oring bez większego problemu udało mi się kupić, na wszelki wypadek kupiłem 4szt za 1zł. Ale nie mam pomysłu na ten kapturek |
|
|
|
|
sezrg
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 15 Lis 2007 Pochwał: 17 Posty: 821 Skąd: swarzędz/poznan
|
Wysłany: Sro 31 Sie, 2011
|
|
|
patrz post wyżej |
_________________ keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
|
|
|
|
|
Chrupq
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 06 Wrz 2011 Pochwał: 1 Posty: 406 Skąd: Chwaszczyno k. Gdyni
|
Wysłany: Sob 17 Mar, 2012
|
|
|
Czy ma ktoś kopię tej książki o gaźnikach? Link przekierowywał do megaupload, a ono jak wiadomo zostało ubite... |
_________________ "You can't buy happiness, but You can buy a bike, and that's pretty close" |
|
|
|
|
|