Gaznik |
Autor |
Wiadomość |
gtszudi [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 19 Cze, 2009
|
|
|
wyczyscilem kranik srube wkrecilem jak byla i nie pomaga ? |
|
|
|
|
Leon84 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 19 Cze, 2009
|
|
|
No to carburatory do roboty
[ Dodano: Pią 19 Cze, 2009 ]
gtszudi napisał/a: | strasznie dlugo schodzi z obrotow i inaczej silnik pracuje |
Kompletnie rozregulowane przepustnice lub gdzieś zasysa lewe powietrze. |
|
|
|
|
gtszudi [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 22 Cze, 2009
|
|
|
po zdjeciu zbiornika , a wlasciwie jego odchyleniu zobaczylem ze przewod idacy od gaznikow do zbiornika byl zalamany i odlaczony , po podlaczeniu dziala malyna |
|
|
|
|
Leon84 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 22 Cze, 2009
|
|
|
Czyli drobnostka |
|
|
|
|
pawelekk24 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 06 Sie, 2009
|
|
|
witam gdzie ma isc podcisnienie do gaznika jak sciagnelem zbiornik okazalo sie ze ktos podlaczyl pod dekielek do synchronizacji gaznikow |
|
|
|
|
metalbeast [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 30 Wrz, 2009
|
|
|
w temacie o rozrządzie wspomniałem o moich gaźnikach, które różnią się konkretnie od tych ktore kolega ma u siebie.
jak widzicie mają dużo różnych rurek, do tego jakaś bańka na wężyku, nie ma jej na zdjęciu, ale widać wężyk od niej w prawym dolnym rogu i miejsce mocowania na ramie (rurka) w polowie foto, prawa strona.
Do tego dochodzi jeszcze jakiś filterek (lewy gorny rog), ktory w środku ma gąbeczke. Miedzy pokrywkami gaźników są jakieś przewody i za nic nie idzie znaleść króćców do synchro. Ktoś mi wyjaśni te różnice i czemu one służą?? dodam jeszcze że ma dwa czujniki elektryczne, których u kumpla nie ma (w serwisówce na rok 98 też nie). |
|
|
|
|
Irek [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 30 Wrz, 2009
|
|
|
W życiu nie widziałem i nie wiedziałem, żeby gs miał taki gaźnik. |
|
|
|
|
maruder07
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 15 Sie 2009 Pochwał: 4 Posty: 613 Skąd: Michałowo
|
Wysłany: Sro 30 Wrz, 2009
|
|
|
A to gaźniki od Gs są? |
_________________ Prędkość - Bogiem,
Turbo - Nałogiem,
Nitro -Zabawą,
Prowadzenie - podstawą... |
|
|
|
|
metalbeast [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 30 Wrz, 2009
|
|
|
no najwidoczniej są, skoro mój GS takie ma do tego inni impulsator i inne cewki czy kto tam wie co to jest - takie dwa czarne pudełka zamontowane pod boczkami, podłączane przez taki szeroki wtyk. Do czego to, nie wiem, ale cześć kabli idzie właśnie do gaźników i tych wszystkich czujników, co tam są.
Jak mam zrobić synchro tego ustrojstwa?? u kumpla poprostu są dwa krućce z zaślepkami, a tu ani śladu po nich, poza tym pokrywki są metalowe. |
|
|
|
|
metalbeast [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 01 Paź, 2009
|
|
|
szukałem pół dnia (bo i tak nic do roboty nie było) i znalazłem:
http://fiche.ronayers.com...URETOR_MODEL_K4
to są gaźniki, jak i cała reszta układu łącznie z impulsatorem itd. od GS500F K4
ale dalej nie wiem jak je regulować |
|
|
|
|
yogi136 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 26 Paź, 2009
|
|
|
Witam.
Ma takie pytanko, nie wiecie czy uszczelki z komory pływakowej w roczniku 97. są takie same jak 89.??
pzdr. |
|
|
|
|
Kwaku [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 11 Sie, 2010 Gaznik, czy tu czegos nie brakuje ?
|
|
|
Witam, bawie sie dzisiaj linkami ( glosnie chodzi o ssanie bo albo ktos dal za krotka albo gdzies jest naciagnieta... tak czy siak mniejsza o to )
zerkam sobie na gaznik i czy tu nie powinna byc jeszcze jedna rurka ?
w lewym gazniku jest i prowadzi do kranika
prawy nie ma nic.
Moze tak ma byc ? sa poprostu polaczone od srodka i paliwo sie przelewa rownomiernie ?
z gory dzieki za informacje
prawy brak 2.JPG znowu prawy |
|
Plik ściągnięto 388 raz(y) 249,37 KB |
prawy brak.JPG prawy |
|
Plik ściągnięto 319 raz(y) 192,45 KB |
lewy.JPG tu jest widok lewego |
|
Plik ściągnięto 195 raz(y) 163,9 KB |
gora.JPG widok z gory |
|
Plik ściągnięto 383 raz(y) 231,88 KB |
|
|
|
|
|
jacek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 42 Dołączył: 14 Wrz 2008 Pochwał: 1 Posty: 723 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sro 11 Sie, 2010
|
|
|
Rurka jest tylko do lewego gaźnika bo tam masz kranik ciśnieniowy i tylko po to ona jest. Gaźniki sie nie różnia odlewem korpusu wiec lewy i prawy jest taki sam. |
|
|
|
|
Kwaku [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 11 Sie, 2010
|
|
|
dzieki za odp. zaraz bedzie pomogl
czyli jest tak jak sie domyslalem z tym odlewem i rurkami pomiedzy gaznikami.
a powiedz mi jeszcze jak powinna byc mocowana guma baku
ktos kto poprzednio skrecal wydaje mi sie ze dal zle bo gumki lataly ....
na foto 1 widac jak chce dac teraz i nie wiem czy tak byc powinno ? nie pasuje mi wtedy tylko po co taka duza podkladka jest na srubie....
wczesniej bak+blaszka stykaly sie razem i wydaje mi sie ze wpadalo w lekkie wibracje... gumka na srubie nic nie trzymala
EDIt, kurtde cos mi sie wydaje ze moje rozumowanie tutaj bedzie bledne ... ale moze ktos powie na 100% jak byc powinno
o to sie rozchodzi.JPG
|
|
Plik ściągnięto 124 raz(y) 209,3 KB |
2.JPG
|
|
Plik ściągnięto 151 raz(y) 88,19 KB |
1.JPG tak dac ? |
|
Plik ściągnięto 145 raz(y) 207,56 KB |
|
|
|
|
|
jacek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 42 Dołączył: 14 Wrz 2008 Pochwał: 1 Posty: 723 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sro 11 Sie, 2010
|
|
|
u mnie też było źle i nie mam tych gum. wiem jedynie ze cały uchwyt baku powinnien być "zawieszony" na tych gumowych elementach by sie moc lekko odchylać. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|