Gaznik |
Autor |
Wiadomość |
KATANA
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 06 Gru 2009 Pochwał: 58 Posty: 963 Skąd: KĘTRZYN
|
Wysłany: Sro 07 Sie, 2013
|
|
|
Być może iglice zaworków nie są w stanie wytrzymać (ze względu na swój stan), tego ciśnienia baku pełnego paliwa.
Jeżeli paliwo się leje to i tak trzeba gaźniki zdemontować, i sprawdzić ich ogólny stan/umyć itp. Przede wszystkim należy skontrolować zaworki iglicowe pływaków/pływaki, i w razie jeśli stożek będzie nadmiernie wytarty, to należy je wymienić na nowy zestaw- najlepiej wraz z gniazdami (komplet). Być może jest to tylko kwestia tego, że jakiś paproch się dostał do zaworka paliwowego przez co nie domyka się do końca, i paliwo się przelewa. W każdym razie należy najpierw rozebrać gaźniki zweryfikować/wymienić zużyte części, następnie ustawić/wyregulować, i będzie działać.
Obszerną pomoc w temacie gaźników/ich obsługi/ustawień/regulacji, znajdziesz w spisie działu Mechanika: http://forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=8400 |
|
|
|
|
simin
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2011 Pochwał: 53 Posty: 2016 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro 07 Sie, 2013
|
|
|
Kranik jak rozumiem był na Pri - to już wiesz dlaczego go tak nie zostawiać
Ja powiem tak: Miałem ostatnio sytuację że pływak mi się zawiesił i leciało z airboxa jak silnik chodził.
Ponieważ wcześniej nic takiego nie miałem, a moto na serwis trafiło na wymianę opon - więc gaźniki ruszane nie były - postanowiłem spróbować doprowadził pływak / zaworek iglicowy do normalnej pozycji bez rozbierania czegokolwiek
W celu tym zacisnąłem wężyki z baku żeby nie podawały paliwa i odpaliłem silnik.
Zgodnie z moim rozumieniem kwestii pływaków i zaworków - gdy paliwo jest podawane pływak jest cały czas w górze, natomiast gdy paliwa brakuje - pływak pójdzie na dół.
Idea zaciśnięcia wężyków była taka: Paliwa będzie brakowało, pływak pójdzie na dół, zaworek się mocniej otworzy - a gdy paliwo puszczę z powrotem może pływak i zaworek pójdą w górę już w prawidłowej pozycji i przestanie zalewać prawy garnek.
Plan powiódł się w 100% i po 5-10 minutach miałem problem z głowy
To było taki mechaniczny restart pływaków |
|
|
|
|
brys4
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 28 Maj 2010 Posty: 3 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: Pon 02 Wrz, 2013
|
|
|
witam, czy mogłby ktos zamiescic zdjecie polaczen podciesnienia gaznikow z 2004 roku bo ostatnio tam zagladalem i sa tylko dwa wezyki a na filmie regulacji gaznikow jest tego o wiele wiecej i chcialbym porobic to tak jak powinno byc. Dzieki:D |
|
|
|
|
brys4
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 28 Maj 2010 Posty: 3 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: Czw 05 Wrz, 2013
|
|
|
to jak panie i panowie, nikt mi nie pomoże? |
|
|
|
|
simin
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2011 Pochwał: 53 Posty: 2016 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 05 Wrz, 2013
|
|
|
To może ty zamieść jak wygląda to u ciebie, i powiemy gdzie co brakuje... Bo osobiście nie chce mi się zdejmować baku żeby fotkę cyknąć |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|