Sruby z boku glowicy |
Autor |
Wiadomość |
Pawlo7721 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 08 Paź, 2012 Śruby z boku glowicy
|
|
|
Witam
nie mogę nigdzie znależć do czego slużą śruby z boku glowicy przy silnikach po 2004r. Śruby po dwie na każdy cylinder jedna wieksza druga mniejsza obie na klucz imbusowy. Przy starszych silnikach te miejsca są zaślepione... wie ktos może do czego one służą? |
|
|
|
|
kempes
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 23 Wrz 2008 Pochwał: 30 Posty: 1746 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 08 Paź, 2012
|
|
|
Może wrzuć jakieś zdjęcie. Chodzi o punkty na 3 licząc od góry żeberku? Miałem GS'a z '93 i faktycznie miałem te punkty zaślepione dlatego zawsze myślałem, że to pozostałość po procesie odlewania. Nie zwróciłem nigdy uwagi, że w nowszych GS'ach są tam gwintowane otwory.
Myślę, że to po prostu jakieś punkty technologiczne (np. po odlewaniu albo po punktach mocowania elementu na taśmie produkcyjnej) i dla nas nie mają większego znaczenia. Przynajmniej teraz nie przychodzi mi do głowy po co mogą być.
Zaznaczam, że to jednak tylko moje domysły. |
_________________ Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E. |
|
|
|
|
KATANA
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 06 Gru 2009 Pochwał: 58 Posty: 963 Skąd: KĘTRZYN
|
Wysłany: Pon 08 Paź, 2012
|
|
|
Odkręć jedną....dwie, i zobacz co tam jest. |
|
|
|
|
Pawlo7721 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 09 Paź, 2012
|
|
|
oto śruby o które mi chodzi
120923_110907.jpg
|
|
Plik ściągnięto 90 raz(y) 71,51 KB |
|
|
|
|
|
KATANA
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 06 Gru 2009 Pochwał: 58 Posty: 963 Skąd: KĘTRZYN
|
Wysłany: Wto 09 Paź, 2012
|
|
|
Mogą to być zaślepki po odwiertach kanałów olejowych. U mnie też tak jest, tyle że na stałe-zamiast tych śrubek. Patrząc w schemat magistrali olejowej "mojego" silnika, faktycznie w tym miejscu są kanały olejowe. |
|
|
|
|
Pawlo7721 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 09 Paź, 2012
|
|
|
W sumie to mogą byc jakies zaslepki ale, dlaczego śrubki? Myslałem ze moze to do czegoś słuzy no wiecie o co mi chodzi Narazie nie mam odwagi ich wykrecać,choc przyznam ze ciekawi mnie to niesamowicie |
|
|
|
|
KATANA
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 06 Gru 2009 Pochwał: 58 Posty: 963 Skąd: KĘTRZYN
|
Wysłany: Wto 09 Paź, 2012
|
|
|
A ile to sprawdzić. Czasami można wykorzystać te śrubki, do szybszego odpowietrzenia układu olejowego. Ogólnie śrubki te są krótkie- są wkręcone tylko w głowice, więc żadnej biedy nie zrobisz, wykręcając dla sprawdzenia jedną z nich. Tylko uważaj z siłą dokręcenia. |
|
|
|
|
Set3
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 60 Dołączył: 14 Paź 2010 Pochwał: 28 Posty: 682 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: Sro 10 Paź, 2012
|
|
|
W innych wersjach F jest chłodnica oleju. Może tu są podłączenia do tej chłodnicy. W starszych wersjach tzn z owiewkami nie było tych chłodnic. W nowszych są. To gdzieś je trzeba chyba podłączyć. Z kolei w normalnej wersji bez owiewek ich nie ma. |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
http://netbiker.pl/
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|