Bez ssania gasnie - problem z obrotami |
Autor |
Wiadomość |
kieran09 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 14 Cze, 2010
|
|
|
mazurek1500 napisał/a: | Po rozgrzaniu silnika znów spróbowałem włączyć to nieszczęsne ssanie i moto zaczęło się dławić |
jak włączasz ssanie na rozgrzanym silniku to silnik zawsze ci sie bedzie dławił bo ma za bardzo wzbogaconą mieszanke. |
|
|
|
|
mazurek1500 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 14 Cze, 2010
|
|
|
Bak jest pełniutki pod sam koreczek. Spróbuje to z tym PRI, ale gdyby to było to chyba bym w ogóle nie odpalił prawda? Jakieś pomysły dlaczego tak się dzieję proszę piszcie:) |
|
|
|
|
miro7005 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 04 Paź, 2012
|
|
|
Ja bym stawiał na linkę ssania |
|
|
|
|
sezrg
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 15 Lis 2007 Pochwał: 17 Posty: 821 Skąd: swarzędz/poznan
|
Wysłany: Czw 04 Paź, 2012
|
|
|
Kieran dobrze gada. Skoro silnik jest cieply to nie uzywa sie ssania.Ssanie jest tylko i wylacznie nq zimnym silniku.np z rana. Sam kolego pomysl.czy na cieplym silniku auto tez chodzi na ssaniu?
Ssanie na zimym
Pri po dlugim nieodpalani
Res rezerwa
On na cieplym |
_________________ keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
|
|
|
|
|
affectpct [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 04 Paź, 2012
|
|
|
na ciepłym silniku jak dasz ssanie i się dławi i zgaśnie to dobrze tak ma być
a jak jest kłopot z odpalaniem że musisz mu gazu dodać i troche pokręcić to może np. zalane gaźniki czyli nieszczelny kranik a przewód od odprowadzania nadmiaru benzyny jest suchy czy lekko mokry? |
|
|
|
|
szymonsso [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 04 Paź, 2012
|
|
|
ostatnio sam się kłopotałem z padaniem moto na wolnych obrotach(właściwie musiałem jeździć na ssaniu albo trzymać wyższe obroty) pomogło wyczyszczenie gaźników no i regulacja, póki co od tygodnia jeżdżę bezproblemowo |
|
|
|
|
pawell12344
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 19 Lut 2011 Pochwał: 1 Posty: 92 Skąd: ok.Zawiercia/SI
|
Wysłany: Czw 04 Paź, 2012
|
|
|
A ja myślę żemazurek1500, już bardzo, bardzo, dawno temu poradził sobie z tym problemem |
|
|
|
|
miziel [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 07 Paź, 2012
|
|
|
Ktoś tu chyba chce złotą łopatę dostać |
|
|
|
|
Mathieu [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 09 Paź, 2012
|
|
|
miziel napisał/a: | Ktoś tu chyba chce złotą łopatę dostać |
|
|
|
|
|
Turos [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 09 Paź, 2012
|
|
|
mazurek1500 napisał/a: | Bak jest pełniutki pod sam koreczek. Spróbuje to z tym PRI, ale gdyby to było to chyba bym w ogóle nie odpalił prawda? Jakieś pomysły dlaczego tak się dzieję proszę piszcie:) |
No no conajmniej pudło gwarantowane może ranking zrobimy jakiś na forum
seseseses |
|
|
|
|
wymiatacz [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 11 Paź, 2012
|
|
|
Ja też mam problem ale troche innego typu a mianowicie.
temp 20-30 st - muśniecie startera bez ssania i gada jak najęta... moto na dworze ale pod werandą za domem
temp 10-12 st - przyciśnięcie startera + lekkie ssanie gada... moto na dworze ale pod werandą za domem
temp 6-10 st + pora deszczowa, wilgotno, moto na dworze ale pod werandą za domem- rozrusznik kręci ale nie ma takiej możliwości żeby odpalił...
Świece suche, kolor świec ok, paliwo jest, synchronizacja i luzy + pełny przegląd silnika robiony 6 miesięcy temu, filtr powietrza wymieniony 4 miechy temu, akumulator naładowany.
Ale mam jeden pomysł :
Nie wiadomo ile mają fajki + przewody zapłonowe + cewki zapłonowe.. może jest jakieś przebicie czy coś. Jak je wymienię to może to coś da ? a jak wymienie i będzie to samo ? |
|
|
|
|
sezrg
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 15 Lis 2007 Pochwał: 17 Posty: 821 Skąd: swarzędz/poznan
|
Wysłany: Czw 11 Paź, 2012
|
|
|
wymiatacz napisał/a: | Ale mam jeden pomysł :
Nie wiadomo ile mają fajki + przewody zapłonowe + cewki zapłonowe.. może jest jakieś przebicie czy coś. Jak je wymienię to może to coś da ? a jak wymienie i będzie to samo ? |
2 cewki i 2 kable do wymiany naraz? niesądze.
wymiatacz napisał/a: | temp 6-10 st + pora deszczowa, wilgotno, moto na dworze ale pod werandą za domem- rozrusznik kręci ale nie ma takiej możliwości żeby odpalił... |
na ssaniu czy bez? |
_________________ keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
|
|
|
|
|
wymiatacz [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 11 Paź, 2012
|
|
|
Na pełnym ssaniu... |
|
|
|
|
kempes
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 23 Wrz 2008 Pochwał: 30 Posty: 1746 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw 11 Paź, 2012
|
|
|
Jeżeli dasz ssanie na max, a moto nie będzie chciało odpalić to wykręć świece i zobacz czy dochodzi paliwo (świece powinny być mokre). Jeśli dochodzi to załóż na świece fajki i sprawdź czy jest dobra, mocna iskra. Skoro wcześniej nie było z odpalaniem problemów, a teraz gdy jest chłodno i wilgotno pojawiły się to obstawiam coś z elektryką. Coś może nie stykać, może kable WN, albo fajki mają przebicie, może świece już wymagają wymiany. |
_________________ Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E. |
|
|
|
|
sezrg
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 15 Lis 2007 Pochwał: 17 Posty: 821 Skąd: swarzędz/poznan
|
Wysłany: Czw 11 Paź, 2012
|
|
|
a wez przy takiej niskiej temperaturze do ssania dozuc jeszcze manetke.delikatnie odkrec manete i sprobuj wtedy |
_________________ keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
|
|
|
|
|
|