paliwo w oleju?
Odpowiedz do tematu

Bonzo
[Usunięty]
:
Ja obstawiam że jest coś źle przy zaworku iglicowym. Pisałeś że zaworki wymieniałeś, a może przylgnie mają jakieś uszkodzenia? albo jakiś osad tam jest który nie pozwala się domknąć? Kranik nawet jak na PRI zostawisz to przy sprawnym zaworku iglicowym nie powinna się wacha przelewać.

Wyjmij gaźnik na stół, postaw go w pozycji takiej jak pracuje i podłącz z butelki paliwo. Na bank gdzieś będzie szczać wachą.

:
Siema, wybaczcie za odkop ale stwierdzilem ze lepiej sie tu podpiac niz zakladac nowy temat o podobnym tytule, ale do rzeczy:

Mam GS500E z 1997 roku z ok 33k mil na budziku od kilku dni a sa to moje pierwsze "prawdziwe duze" dwa kolka. Jak to bywa czlowiek uczy sie na swoich bledach i niewiedzy. Problem polega na tym ze jako swiezak prawdopodobnie zostawilem kranik na PRI czego efektem jest bena w oleju - Chyba ze jest tez inna mozliwosc ze podczas wielokrotnych bez owocnych prob odpalenia(aku nie dawal odpowiednio mocnej iskry) jakos to sie wymieszalo, ale odstaje na tym co jest najprawdopodobna przyczyna - pytanie moje polega na tym iz jezeli zapne swieze aku to czy moge go bezpiecznie odpalic i lekko zagrzac w celu spuszczenia zanieczyszczonego oleju?

Pytania dodatkowe: skoro bena w oleju to znaczy ze zaworki przepuszczaja (tak wyczytalem powyzej) w gazniku, to czy musze tylko je wymienic czy cos jeszcze? Lepiej oddac moto do serwisu ? (niemam w poblizu ASO ani zadnego typowo motocyklowego garazu, jedynie samochodowe, mysle ze moze powinni sie bez problemu za to zabrac, a jako ze jestem nie doswiadczony a gazniki bardzo wrazliwe sa to reka mechanika nawet samochodowego wydaje sie byc pewniejsza) tylko ze tu pojawia sie problem iz w sumie to niemoge nim jechac (z prawnego pkt widzenia) a lawety tez niemam, najblizszy serwis samochodowy mam jakies 2mile od siebie wiec na upartego go zapcham, tylko czy jest sens / warto? Czy oprocz oleju filtra i uszczelek nalezaloby wymienic rowniez filtr powietrza i swiece (niewiem kiedy byly wymieniane, ale moto chodzil bezproblemow do czasu awarii akumulatora)
Ostatnie pytanie troche offtopowe to jaka jest roznica miedzy airboxem a tym stozkowym filtrem powietrza

:
Może to nie być wina zaworków. Jeżeli gaźniki są usyfione to mógł się zawiesić pływak tak jak ja to miałem w moim pierwszym GSie.

Kupujesz zestaw naprawczy:
http://www.ebay.co.uk/itm...=item20efb19599

Olej z filtrem:
http://www.ebay.co.uk/itm...=item418a4c0072

Co do rozgrzewania to jeden ci powie, że możesz drugi, że nie... Twoja decyzja. Ja odessałem nadmiar oleju, rozgrzałem lekko i wtedy spuszczałem. Zrobisz jak zechcesz

Bikes are awesome!
:
godofrock90 napisał/a:
Może to nie być wina zaworków. Jeżeli gaźniki są usyfione to mógł się zawiesić pływak tak jak ja to miałem w moim pierwszym GSie.

Kupujesz zestaw naprawczy:
http://www.ebay.co.uk/itm...=item20efb19599

Olej z filtrem:
http://www.ebay.co.uk/itm...=item418a4c0072

Co do rozgrzewania to jeden ci powie, że możesz drugi, że nie... Twoja decyzja. Ja odessałem nadmiar oleju, rozgrzałem lekko i wtedy spuszczałem. Zrobisz jak zechcesz


Ok dzieki, jutro zobacze czy to plywak ale jest to mozliwe poniewaz zauwazylem rdze wewnatrz baku, co prawda kranik w nim a konkretniej filterek nie wygladal ze jest uszkodzony ale przy zlewaniu resztki widac bylo osad. Jak zagada do 20 grudnia to bd wymieniac na lekko rozgrzanym jesli nie to chyba sie wstrzymam i poszukam jakiegos serwisu i ndopiero po ozywieniu bo temp coraz nizsze a olej coraz gestszy

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.