Nie rowne obroty, przerywanie, gasniecie po myciu / deszczu |
Autor |
Wiadomość |
kruk [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 11 Maj, 2010
|
|
|
jarek, Breżniew, przemek_posp, dzięki wielkie za pomoc.
Ożywiłem GS-a, choć nie obyło się bez strat... Ale po kolei. Filtr powietrza był czysty, choć w plastikowym pudełku w którym jest mocowany było kilka kropel wody. Ogólnie wyszło na to, że GS został mocno zalany przez deszcz. W gaźnikach była też woda. Tak jak pisałem wyżej, GS odpalał i po kilku sekundach gasł. Po wymianie świec nic się nie zmieniło. Iskra na świecach była. Dopiero uruchomienie na pych sprawiło, że silnik nie zgasł. Z wydechu wykapało sporo wody i jednocześnie początkowo wypuszczał biały dym (para wodna?). Generalnie jeździ, ale... pali tylko na jeden cylinder. Przy rozruchu słychać jak próbuje drugi zaskoczyć, ale nie daje rady. Na full ssaniu nie jest w stanie wejść wyżej niż 3 tys. obrotów, a przez pierwsze 2-3 minuty to leci ledwo na 1,5 tys. Myślicie że czyszczenie gaźników rozwiąże problem czy coś innego jeszcze może być? |
|
|
|
|
huh [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 12 Maj, 2010
|
|
|
dokladnie ten sam problem mialem w tamtym tygodniu:D jechalem i nagle gs zaczyna umierac, max obroty na ssaniu to ok 3k, z drugiego cylka slychac takie dziwne stukotanie jakby nie umial przepalic mieszanki:D wrocilem do domu, podczepilem wezyk od sprezarki pod lejek od spuszczania benzyny z gaznikow, puszczam powietzre, luzuje srobke od spuszczania, puscilem wiecej powietrza pzrez kilka s dopuki(nie wiem ktoredy) wycieklo troche benzyny. Oplukalem woda, zapalilem gs i chodzi lepiej niz przed zapchaniem:) |
|
|
|
|
kruk [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 12 Maj, 2010
|
|
|
A ja zawiozłem GS-a do serwisu na czyszczenie, regulację i synchronizację gaźników. Przy okazji zamówiłem też regulacje luzów zaworowych. Na "dobry" początek zostałem poinformowany, że oba króćce ssące na gaźnikach są do wymiany. 140 zł za sztukę. Oryginały, tańszych nieoryginalnych zamienników brak na rynku. Do tego nie ma żadnej pewności, że to właśnie one są przyczyną nieprawidłowej pracy mojego GS-a. Może się jeszcze coś innego "urodzić". Nawet boję się myśleć na jakiej kwocie to się zamknie. Także jestem delikatnie mówiąc "lekko" wku*wiony. |
|
|
|
|
Krzys PL
Model GSa: GS 500E
Wiek: 33 Dołączył: 13 Sie 2012 Pochwał: 1 Posty: 37 Skąd: Hemel Hempstead
|
Wysłany: Sob 16 Mar, 2013
|
|
|
Mam problem z swoim gs'em. Otóż jak jest sucho to wszystko działa jak należy, jak pojeżdżę torchę w deszczu(jakieś 15min wystarczy) przestaje mi palić na jeden cylinder na niskich obrotach, jak przygazuje powyżej 3tys obrotów to pali na oba cylindry. Wymieniłem już kable i fajki.
Świece wyglądają tak:
Jutro sprawdzę czy czasem nie mam wody w airboxie i w gaźnikach. |
|
|
|
|
lencol
Model GSa: GS 500E
Wiek: 36 Dołączył: 16 Mar 2011 Pochwał: 4 Posty: 411 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Sob 16 Mar, 2013
|
|
|
Wpływ temperatury pracy świec na ich wygląd:
|
_________________ Kiedyś: Komar 3, Simson S53 Enduro, Suzuki GS 500 E, CB 500 stunt
Obecnie: Jawa 250 353, , Hyosung RX z silnikiem ETZ250, Kawa Z750, Honda XR 400 |
|
|
|
|
kempes
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 23 Wrz 2008 Pochwał: 30 Posty: 1746 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 18 Mar, 2013
|
|
|
Krzys PL, masz zdecydowanie zbyt ubogą mieszankę paliwo-powietrze. Musisz wyregulować gaźniki. Co do problemów z pracą w czasie deszczu to obstawiam elektrykę. Sprawdź i przeczyść wszystkie połączenia, możesz wymienić kable WN i fajki. Koszt mały, a na pewno nie zaszkodzi. |
_________________ Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E. |
|
|
|
|
Krzys PL
Model GSa: GS 500E
Wiek: 33 Dołączył: 13 Sie 2012 Pochwał: 1 Posty: 37 Skąd: Hemel Hempstead
|
Wysłany: Pon 18 Mar, 2013
|
|
|
Gaźniki dam niebawem do regulacji. Ale narazie muszę rozwiązać problem z elektryką, bo trochę popada i nie można jeździć(a mieszkam w Anglii, więc o deszcz nie trudno).
Kable i fajki ostatnio zmieniłem. Dzisiaj wezmę się za czyszczenie. Wczoraj jechałem w deszczu, na początku wszystko ok, do pierwszych świateł, postałem chwile i zgasł, odpaliłem go ale palił na jeden cylinder, ale musiałem jechać dalej i po jakimś czasie zaczął z bólem palić na drugi, jak już dojechałem do domu to już palił normalnie. Jeśli dobrze mi się wydaje to coś mi łapie wilgoć, ale ciepło silnika to suszy i pali normalnie. Czyli coś w okolicy cewek kabli WN i fajek? |
|
|
|
|
KATANA
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 06 Gru 2009 Pochwał: 58 Posty: 963 Skąd: KĘTRZYN
|
Wysłany: Wto 19 Mar, 2013
|
|
|
Zleć również wymianę filtru powietrza, a jeżeli trzeba to także sprawdzenie/regulacje luzów zaworowych. Następnie regulacja gaźników. Jeżeli wymieniłeś stare na nowe przewody WN i fajki, to problem będzie gdzie indziej (pewnie wystarczy mała korekta w regulacji gaźników). Dla mnie świece powinny być ciut bardziej piaskowe. Jakiej wartości cieplnej masz obecne świece zapłonowe? |
|
|
|
|
Krzys PL
Model GSa: GS 500E
Wiek: 33 Dołączył: 13 Sie 2012 Pochwał: 1 Posty: 37 Skąd: Hemel Hempstead
|
Wysłany: Sro 20 Mar, 2013
|
|
|
Filtr założyłem nowy jakieś 5tys mil temu, ostatnio go przedmuchałem. Świece mam standardowe NGK DRP8EA-9. Zawory ogarnę sam, tylko za regulacje gaźników się nie biorę, bo co bym nie regulował to zawsze po regulacji jest gorzej niż przed. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|