Blokada kierownicy w gs500 |
Autor |
Wiadomość |
Koller [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 17 Paź, 2008 Blokada kierownicy w gs500
|
|
|
Witam. Gapa ze mnie i zgubiłem kluczki do mojego gs-a. Kupiłem już zamki od jakieś rozbitej sztuki ale mam pytanie. Gs-ka jest na blokadzie kierownicy. Czy jest możliwość wymiany stacyjki bez uszkadzania tej blokady a potem ponowne użycie blokady w nowej stacyjce. Nie wiem jak wygląda budowa tego mechanizmu i stąd moje pytanie. Z góry dzięki.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
nightmare [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 17 Paź, 2008
|
|
|
Blokade kierownicy miałem okazje rozbierać tylko w samochodzie i niestety trzeba było rozwiercać. Przykręcona była na takie specjalne śruby którym po dokręceniu urywał się łepek. Może w motorach jest inaczej. |
|
|
|
|
dudek3300 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 22 Paź, 2008
|
|
|
Myślę że nie bedzie trzeba rozwiercać, samo odkręcenie stacyjki wystarczy. |
|
|
|
|
retro303 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 22 Paź, 2008
|
|
|
a powiedzcie mi bo jezeli juz temat o tej blokadzie, to czy jezeli ktos zechce ja ominąc np. zapierajac sie noga i szarpiac za kierownice to czy da rade? |
|
|
|
|
mr0zd [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 23 Paź, 2008
|
|
|
Jasne że da |
|
|
|
|
nightmare [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 23 Paź, 2008
|
|
|
Myślę że nie da, ale na blokadę kierownicy są inne, duże prostsze metody. Wbijasz o stacyjki coś na kawał płaskiego żelastwa o dużym ramieniu z drugiej strony i przekręcasz. Wszystko pęka bez używania większej siły. |
|
|
|
|
Yarccom
Wiek: 44 Dołączył: 24 Wrz 2007 Pochwał: 5 Posty: 1934 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 23 Paź, 2008
|
|
|
oj da sie da
wystarczy popatrzec filmik z kradziezy moto
tak samo jak z blokadą kiery w aucie szarpniecie i po blokadzie |
_________________ Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany |
|
|
|
|
Koller [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 02 Lis, 2008
|
|
|
Mam jeszcze pytanie. Za żadne skarby nie mogę odkręcić śrub mocujących połówek kierownicy. Imbusy się gną, pękają a nie ma szans żeby odkręcić. Ma ktoś jakieś doświadczenia z tym związane? Proszę o pomoc. |
|
|
|
|
midd
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lip 2008 Pochwał: 5 Posty: 951 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Nie 02 Lis, 2008
|
|
|
Cytat: | Mam jeszcze pytanie. Za żadne skarby nie mogę odkręcić śrub mocujących połówek kierownicy. Imbusy się gną, pękają a nie ma szans żeby odkręcić. Ma ktoś jakieś doświadczenia z tym związane? Proszę o pomoc |
zaopatrz się przede wszystkim w komplet dobrych imbusów, czyt. takich które są doskonale dopasowane do śruby, do tego WD-40 i powinno pójść, możesz jeszcze spróbować patentów z podgrzewaniem i stukaniem w śruby jak nie da rady
btw. tez miałem okazje wymieniać stacyjkę w mojej suzie ale wydawało mi sie ze stacyjka jest zintegrowana z górna półką i nie da sie wymienić samych zamków?
jeśli chodzi o blokadę to po opuszczeniu lag, blokada puszcza. wiec nie trzeba nic niszczyc. |
_________________ http://www.bikepics.com/members/beer4free/ |
|
|
|
|
Koller [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 02 Lis, 2008
|
|
|
Psiknąłem właśnie wd40 jutro kupie dobry imbus i spróbuje jeszcze raz. Samego wkładu się nie da dorobić ale znalazłem magika klucznika który za 20zł dorobi mi kluczyk na podstawie zamka ale muszę mu tą stacyjkę przynieść. |
|
|
|
|
Jamez [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 13 Maj, 2009 stacyjka- problem z blokadą kierownicy
|
|
|
Cześć,
w mojej maszynce mam coraz większe problemy z zablokowaniem kierownicy - kluczyk bez problemu przekręca się pomiędzy pozycjami on/off, ale już żeby zablokować kierownicę staczam nawet 5 min walki... Widzicie jakieś uzasadnienie takiego problemu? Kierownica jest poprawnie przekręcona, po dłuższej walce w końcu udaje się blokadę 'włączyć'. Wiem że do pozycji Lock kluczyk trzeba lekko wcisnąć, czuć ten ruch w zamku.
Myślałem że może problem dotyczy dorabianego klucza, zacząłem używać oryginału i nadal to samo. Dodam że lekko oliwiłem już zamek i chodzi lżej, ale problem nie ustąpił.
Może macie jakieś pomysły co może być grane? |
|
|
|
|
maly [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 13 Maj, 2009
|
|
|
a smarowałeś tą wypustke od dołu (ze stacyjki) co blokuje kierownice? miałem podobnie ale po nasmarowaniu tego problem zniknął. |
|
|
|
|
Jamez [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 13 Maj, 2009
|
|
|
możesz coś bliżej powiedzieć - o której wypustce mówisz? |
|
|
|
|
maly [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 13 Maj, 2009
|
|
|
hmm nie wiem jak on sie fachowo nazywa...ale mozesz zobaczyc pod stacyjką jest taki kwadratowy (pręt?) wystający jakies ok. 8 cm ktory powoduje ze kierownica sie blokuje... |
|
|
|
|
sakul [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 13 Maj, 2009
|
|
|
Też mam problem z blokowaniem. Kluczyk nie chce po prostu przeskoczyć w pozycje blokady. Też po walce robię to i gdy kluczyk już minie magiczna barierę to gładko idzie. Może coś robię źle... |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|