WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Rezerwa
Autor Wiadomość
metalbeast
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Wrz, 2008   

no Spajdi widzę że sprawę załatwiłeś za mnie. Dzieki. Oczywiście chodziło o __MOTOCYKLE__ czyli wszystkie nowe maszyny. Nie mam styczności z nówkami więc nie wiem jak tam to jest. Przełącznik przy manetce to fajna sprawa :)) ale przyznam że kranik wcale uciążliwy nie jest. Nawet powiem więcej, żałuję że w aucie nie ma takiego, bo bym mógł dokładnie spalanie sprawdzić :) a kanistra wozić nie chce w bagażniku.
Jednak kranik to przydatna rzecz, kiedy się wie jak go używać :]
 
 
Lemon 



Wiek: 39
Dołączył: 06 Lis 2007
Pochwał: 1
Posty: 1214
Skąd: 0-61
Wysłany: Czw 25 Wrz, 2008   

metalbeast napisał/a:
Nawet powiem więcej, żałuję że w aucie nie ma takiego, bo bym mógł dokładnie spalanie sprawdzić

:zdziwko: a komputery pokładowe? wyliczenia srednie, chwilowe itp itd..
a jesli takowego nie ma to chociaż lampka świecąca w przypadku włączenia się rezerwy.. no to to chyba wszystkie maja..
_________________
pozdrawiam- Juli(an)
 
 
Piterek 


Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 193
Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Czw 25 Wrz, 2008   

metalbeast napisał/a:
Nawet powiem więcej, żałuję że w aucie nie ma takiego

Nie ma czego żałować!!!
Kup Trabanta z silnikiem dwusuwowym, tam byl kranik jak w moto :padam:
Jak brakowało paliwa na ON, wysiadałeś z auta, podnosiłeś maskę silnika(tam był zbiornik paliwa) i przełączałeś kranik na rezerwę ;)
_________________
chciałbym umrzeć we śnie jak mój dziadek... a nie jak jego pasażerowie głośno krzycząc :przestraszony: :szok:
__________
Gs500E>Honda Transalp xl600
 
 
Spajdi
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Wrz, 2008   

Hehe Lemon wiele samochodów nie ma kontrolki rezerwy tylko wskaźnik np. Ford Mondeo 93'-00' z wykluczeniem wersji najbogatszej wyposażenia Ghia, Daewoo Tico (jakiś tam krótko produkowany rocznik miał, ale to chyba nie na nasz rynek) moje Tico nie ma kontrolki 98 rok...
Na pewno jeszcze wiele modeli bez kontrolki rezerwy i komputera by się znalazło :padam:

W samochodzie najdokładniejsze wyliczenie spalania to chyba zatankować do pełna aż pistolet wybije przejechać x np. 200-300km i dotankować do pełna - zapisać ile się zrobiło kilometrów, a ile udało się wlać tak kilka razy policzyć średnią i mamy dosyć rzetelny wynik ile nasze autko wciąga paliwka ten stary sposób chyba jest najdokładniejszą metodą sprawdzenia spalania bo np. sprawdzanie po tym ile jest na wskaźniku jest obarczone sporym błędem ;)

Także metal polecam Ci tą metodą sprawdzić sobie kiedyś spalanie w puszce :hyhy:

Pozdro :super:
 
 
Lemon 



Wiek: 39
Dołączył: 06 Lis 2007
Pochwał: 1
Posty: 1214
Skąd: 0-61
Wysłany: Czw 25 Wrz, 2008   

a ja do tego polece http://www.spritmonitor.de/ ;)
_________________
pozdrawiam- Juli(an)
 
 
metalbeast
[Usunięty]

Wysłany: Pią 26 Wrz, 2008   

no własnie miałem pisać że fordy nie mają lampki, a neistety GHIA nie mam... Pożałowali mi chyba wyposazenia ;p Spoko, wiem ile moje auto pali, ale kranik to i tak fajna rzecz. Wyobraźcie sobie - tak jak w moto, można zapomnieć dolać, choć w naszych GSach nie ma wskaźnika ;/ to nawet jeśli by był, kranik robi nam dobrą robotę. Oszczędziło by to niektórym sprintu z kanistrem po paliwo ;]
 
 
Yarccom 



Wiek: 44
Dołączył: 24 Wrz 2007
Pochwał: 5
Posty: 1934
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pią 26 Wrz, 2008   

Ghia escort tez nie ma ...

co do kranika zupełny bezsens po to masz wskażniki w nowszysch moto + lampka rezerwy by nie pierd... sie w czasie jazdy w jakięs chore przełączanie :kwasny:
_________________
Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
 
 
st3fan
[Usunięty]

Wysłany: Pią 26 Wrz, 2008   

No widzę, że temat ostro na boczek poszedł. Tak czy inaczej dowiedziałem się co nie co odnośnie rezerwy i widzę, że to tylko metoda na czuja. Jak pojeżdżę trochę to może będę wiedział o co chodzi. Na razie zrobiłem wczoraj pierwsze 15km po bocznych uliczkach (jeszcze nie mam A) i mi się strasznie podoba. :)
Dzisiaj pewnie zaleję na stacji bak, bo mimo wszystko jeszcze nie chciałbym się przekonywać jak przekręcać kranik w czasie jazdy, albo jak już mi Suzi stanie i odmówi posłuszeństwa. ;)

Lemon napisał/a:
a ja do tego polece http://www.spritmonitor.de/ ;)

Cudze chwalicie, swego nie znacie :P Lemon, zajrzyj na TwojeAUTO.info - może Ci się bardziej spodoba niż ta niemiecka strona...
btw. podpowiem, że na stronę można wejść również z adresu www.TwojeMOTO.info ;)
 
 
k2 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 51
Dołączył: 04 Maj 2008
Pochwał: 1
Posty: 698
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: Pią 26 Wrz, 2008   

Piterek napisał/a:
Kup Trabanta z silnikiem dwusuwowym, tam byl kranik jak w moto :padam:
Jak brakowało paliwa na ON, wysiadałeś z auta, podnosiłeś maskę silnika(tam był zbiornik paliwa) i przełączałeś kranik na rezerwę ;)


Miałem kiedyś Trampka i na 100% kranik był wew. samochodu, nad kolanami pasażera. żeby dowiedzieć się o ilości paliwa w baku trzeba było wyjść, otworzyć maskę i zmierzyć ilość "patyczkiem". - to tak OT .

Co do kraników w nowych motocyklach - to jednak w niektórych montują. Nie służą one jednak do przełączania rezerwa itd. Są jedynie przydatne przy zdejmowaniu baku z moto.
_________________
TDM as unique as you

 
 
 
Piterek 


Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 193
Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Pią 26 Wrz, 2008   

k2 napisał/a:

Miałem kiedyś Trampka i na 100% kranik był wew. samochodu,

wiem, wiem... też miałem Trampka...i to kombi, taki rodzinny samochodzik :padam:
_________________
chciałbym umrzeć we śnie jak mój dziadek... a nie jak jego pasażerowie głośno krzycząc :przestraszony: :szok:
__________
Gs500E>Honda Transalp xl600
 
 
metalbeast
[Usunięty]

Wysłany: Sob 27 Wrz, 2008   

st3fan napisał/a:
czoraj pierwsze 15km po bocznych uliczkach (jeszcze nie mam A) i mi się strasznie podoba. :)
Dzisiaj pewnie zaleję na stacji bak, bo mimo wszystko jeszcze nie chciałbym się przekonywać jak przekręcać kranik w czasie jazdy, albo jak już mi Suzi stanie i odmówi posłuszeństwa



wiem co czujesz :) ja tak samo zaczynałem! pierwsze kilometry... ehh Motocykl jakoś topornie sie prowadził (jeszcze nie umiałem go złożyć :P ) i w ogóle wszystko nowe... Ale kranik mnie zaskoczył lekko. Dobrze że po bocznych drogach jechałem hehe. Sprawa jest prosta - sięgasz lewą ręką pod lewe kolano i dzyndzel w dół :rotfl: a jak nie to sie zatrzymasz, jak ja za pierwszym razem. Drugi raz zabrakło mi paliwa jak trabanta wyprzedzałem :/ wtopa była, bo nie udało mi się sprawnie przełączyć, zwątpiłem i zdechł ;]
 
 
Majic 

Model GSa: GS 500E
Wiek: 41
Dołączył: 11 Lut 2008
Pochwał: 1
Posty: 589
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 27 Wrz, 2008   

metalbeast napisał/a:
Sprawa jest prosta - sięgasz lewą ręką pod lewe kolano i dzyndzel w dół

Chyba dzyndzel w bok, bo w dół to właśnie ON.
_________________
Prowadzący G.G.G. (Gieesową Grupę Geriatryczną).
 
 
 
Lemon 



Wiek: 39
Dołączył: 06 Lis 2007
Pochwał: 1
Posty: 1214
Skąd: 0-61
Wysłany: Sob 27 Wrz, 2008   

Majic napisał/a:
Chyba dzyndzel w bok, bo w dół to właśnie ON.

to chyba w górę, jak w dół jest ON :P
_________________
pozdrawiam- Juli(an)
 
 
Majic 

Model GSa: GS 500E
Wiek: 41
Dołączył: 11 Lut 2008
Pochwał: 1
Posty: 589
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 27 Wrz, 2008   

Lemon napisał/a:
Majic napisał/a:
Chyba dzyndzel w bok, bo w dół to właśnie ON.

to chyba w górę, jak w dół jest ON :P

Na górze jest PRI :P
_________________
Prowadzący G.G.G. (Gieesową Grupę Geriatryczną).
 
 
 
Lemon 



Wiek: 39
Dołączył: 06 Lis 2007
Pochwał: 1
Posty: 1214
Skąd: 0-61
Wysłany: Sob 27 Wrz, 2008   

no to chyba w starych modelach :P

po '01 jest tak.. dół ON, bok PRI, góra RES
:)
_________________
pozdrawiam- Juli(an)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.