Balanser kierownicy ( ciezarek ) |
Autor |
Wiadomość |
andrzej [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 20 Lut, 2009
|
|
|
Witam bardzo proszę o podanie wymiarów zewnętrznych ciężarka kierownicy Bo mam jakieś z alu. |
|
|
|
|
zachary [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 06 Kwi, 2009
|
|
|
metalbeast napisał/a: | Nie masz pewności że w środku jest ołów, a cieżarki nie są dla ozdoby, tylko pełnią konkretną rolę. |
No wlaśnie dopiero dziś zwróciłem uwagę że i ja nie mam zakończeń kierownicy, czyli wspomnianych ciężarków.
Wytłumaczy mi ktoś do czego właściwie służą i jak bardzo się zhańbiłem jeżdząc bez nich? |
|
|
|
|
Lenku [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 06 Kwi, 2009
|
|
|
zachary napisał/a: | metalbeast napisał/a: | Nie masz pewności że w środku jest ołów, a cieżarki nie są dla ozdoby, tylko pełnią konkretną rolę. |
No wlaśnie dopiero dziś zwróciłem uwagę że i ja nie mam zakończeń kierownicy, czyli wspomnianych ciężarków.
Wytłumaczy mi ktoś do czego właściwie służą i jak bardzo się zhańbiłem jeżdząc bez nich? |
Zachary jak jedziesz drogą i mija cie powiedzmy tir to czujesz zawirowania powietrza i może ci się kiwnąć kierownica na boki od strumienia powietrza. Ciężarki dzięki swojej masie po obu stronach kierownicy czynią ją stabilniejszą i bardziej odporną na takie zachowania prostymi słowy mówiąc
Andrzej mogę podac ci wymiary ale wieczorem bo mam suzę teraz u teściów w garażu...
ale do tego czasu ktoś pewnie powinien ci pomóc
a i poza tym jak się wywalisz to może dzięki nim oszczędzisz klamki i parę dupereli... tak na marginesie |
|
|
|
|
Majic
Model GSa: GS 500E
Wiek: 41 Dołączył: 11 Lut 2008 Pochwał: 1 Posty: 589 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 06 Kwi, 2009
|
|
|
Lenku napisał/a: |
Zachary jak jedziesz drogą i mija cie powiedzmy tir to czujesz zawirowania powietrza i może ci się kiwnąć kierownica na boki od strumienia powietrza. Ciężarki dzięki swojej masie po obu stronach kierownicy czynią ją stabilniejszą i bardziej odporną na takie zachowania prostymi słowy mówiąc |
Nie po to one są. Spróbuj przy 70 km/h przekręcić kierownicę :x
One dzięki swojej masie nie wprowadzają aż takich drgań na kiere od podłoża czy silnika. |
_________________ Prowadzący G.G.G. (Gieesową Grupę Geriatryczną). |
|
|
|
|
zachary [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 06 Kwi, 2009
|
|
|
O kurde, dzięki Majic. Co prawda ciagle jeszcze szkole sie na parkingach ale w końcu tą magiczną granicę 60km/h trzeba przekroczyć
Nie spodziewałem się że to takie ważne. Jutro jadę kupić |
|
|
|
|
Jamez [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 29 Cze, 2009
|
|
|
Słuchajcie, bo trochę zakręciłem się: z 1 strony widzę oferty na końcówki z podanym rozmiarem, w innych miejscach "uniwersalne", bez rozmiaru - jak to jest z tym rozmiarem??? |
|
|
|
|
Macieja [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 08 Lip, 2009
|
|
|
nie ma rzeczy uniwersalnych |
|
|
|
|
Arek [Usunięty]
|
|
|
|
|
lukasz0483r [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 19 Wrz, 2009
|
|
|
Też mam taką kierę i wydaje mi się ,że powinieneś zakupić innego rodzaju końcówki:
http://www.moto-akcesoria...roducts_id=7134
Ale być może te, które zakupiłeś też mozna w jakis sposób zamontować. Poczekaj moze ktoś jeszcze się wypowie. |
|
|
|
|
Arek [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 19 Wrz, 2009
|
|
|
z moto-akcesoria.pl chyba też nie będą pasować, sądząc po gwincie to nie wejdą w tę małą szczelinę, a drugiej nie ma w ogolę |
|
|
|
|
RedShadow
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 10 Sty 2009 Pochwał: 10 Posty: 1383 Skąd: Wrocław/Opoczno
|
Wysłany: Nie 20 Wrz, 2009
|
|
|
na pierwszym zdjęciu wyraźnie widać że jak motocykl upadł to złamała się śruba, i siedzi tam w środku a jeśli chodzi o to drugie to chyba masz tak zrobione że bierzesz sam balanser i tylko przykręcasz śrubą bez tych całych mocowań
tylko słyszałem że dobrze jest zabezpieczyć śrubę silikonem żeby nie wykręciła się w wyniku wibracji |
_________________ "– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! " |
|
|
|
|
Arek [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 20 Wrz, 2009
|
|
|
dzięki za info. Złamana śruba pasuje do lekko zdartego prawego dekielka. Nowych końcówek nie zakupię, jak już mam takie, to jakoś postaram się je zamontować domowymi sposobami .
pzdr |
|
|
|
|
Makar00n [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 20 Wrz, 2009
|
|
|
Przepraszam, nie znam się. Po co ogólnie są ciężarki kierownicy? Chyba nie tylko po to, żeby sprawdzić czy ktoś leżał czy nie niwelują drgania kierownicy? |
|
|
|
|
Edek [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 20 Wrz, 2009
|
|
|
Majic napisał/a: |
One dzięki swojej masie nie wprowadzają aż takich drgań na kiere od podłoża czy silnika. |
kilka postów wcześniej |
|
|
|
|
Makar00n [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 20 Wrz, 2009
|
|
|
wybaczcie, myślałem, że kolega założył nowy temat a tam ponad cała strona była wcześniej. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|