bryzga paliwem po gazniku |
Autor |
Wiadomość |
SoSeN [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 28 Lip, 2012 bryzga paliwem po gazniku
|
|
|
Cześć ogólnie człowiek czyta to forum i zaczyna kręcić co mnie pewno zgubiło xD
A mianowicie zauważyłem któregoś pięknego poranka iż kranik mam ustawiony na res - no i wczoraj przełączyłem na on
Objawy - spadek obrotów do ok 1 tyś - czasem nawet gasnie
- co jakiś czas następuje wyciek paliwa po ściance lewego gażnika (patrząc od strony siodła)
(zdjęcie zapożyczone )
oraz wycieka z miejsca na zdjęciu poniżej:
szanownych wróżbitów proszę o skromne porady
Czy jakiś syf mógł się dostać do gaźników przez to ? |
|
|
|
|
tomaszek [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 28 Lip, 2012
|
|
|
to na drugim zdjęciu na moje oko to śrubka do spuszczania paliwa z komory pływakowej.
Przy drugim gaźniku musi być taka sama. Po prostu to dokręć |
|
|
|
|
KATANA
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 06 Gru 2009 Pochwał: 58 Posty: 963 Skąd: KĘTRZYN
|
Wysłany: Sob 28 Lip, 2012
|
|
|
Nie ma co wróżyć.....gaziory na stół . |
|
|
|
|
SoSeN [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 29 Lip, 2012
|
|
|
tomaszek napisał/a: | to na drugim zdjęciu na moje oko to śrubka do spuszczania paliwa z komory pływakowej.
Przy drugim gaźniku musi być taka sama. Po prostu to dokręć |
hmm niestety tam nie ma śruby żadnej - to jakaś rurka jest z której co jakiś czas się ulewa paliwo |
|
|
|
|
Kermit125
Model GSa: GS 500E
Wiek: 31 Dołączył: 15 Wrz 2011 Posty: 62 Skąd: Boska Wola
|
Wysłany: Nie 29 Lip, 2012
|
|
|
To zaznaczone na zdj. to wyjście które ma zamiar odprowadzać zanieczyszczenia i przelane paliwo z airboxów. Naciągnij sobie na to wyjście wężyk i wrzuć pod silnik tak żeby zanieczyszczenia nie spadały na moto. |
|
|
|
|
vespkon [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 29 Lip, 2012
|
|
|
A to nie jest przypadkiem ta rurka, przez którą ma się wylewać nadmiar paliwa, jak zbyt dużo zatankujesz? Sprawdź lepiej gdzie ta rurka ma początek. |
|
|
|
|
Kat [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 29 Lip, 2012
|
|
|
Kermit ma racje, to jest jest otwór który odprowadza syf z airboksa. Musi na nim być kawałek wężyka. |
|
|
|
|
Kermit125
Model GSa: GS 500E
Wiek: 31 Dołączył: 15 Wrz 2011 Posty: 62 Skąd: Boska Wola
|
Wysłany: Nie 29 Lip, 2012
|
|
|
Nie zauważyłem, że tu są dwa zdj. . Zdjęcie na górze to przelew nadmiaru paliwa w w gaźniku. Wyprowadzona z tego wyjścia rurka ma wisieć wolno. Drugie zdjęcie to właśnie to co napisałem wyżej. Jeśli cieknie ci paliwo z łącznika przy gaźniku to musisz je wyjąć, rozłączyć i prawdopodobnie są tam oringi, ale tego nie jestem pewien bo nie rozłączałem tych gaźników. |
|
|
|
|
KATANA
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 06 Gru 2009 Pochwał: 58 Posty: 963 Skąd: KĘTRZYN
|
Wysłany: Nie 29 Lip, 2012
|
|
|
I według tego co pisze SoSeN..... to trzeba wyciągnąć gażniki, do przeglądu, tj. zaworków iglicowych pływaka, i uszczelnień na łączeniach... o-ring. Skoro paliwo wycieka czasami, po ściance lewego gażnika.....aż silnik czasami gaśnie- pisze autor.
Paliwo nie może ot tak, kapać sobie z odpływu airbox-a....chyba że gażnik "puszcza".
'. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|