WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Suzi zdechla... nie pali a bylo tak fajnie - sugestie ?
Autor Wiadomość
salsafreak
[Usunięty]

  Wysłany: Wto 09 Wrz, 2008   Suzi zdechła... nie pali a było tak fajnie - sugestie ?

witam
w sobote położyłem moto na prawą strone, ale to zwykła parkingówka :)
moto postało z godzine i odpaliło - w między czasie zrobiłem jakieś 300 km
dzisiaj planowałem wypad do zielonej góry do kolegi ale suzi ku mojemu zaskoczeniu miała mnie gdzieś... przekręciłem ssanie na max. a moto wbiło się na jakieś 1000 obrotów ledwo ledwo i nie chciało iść dalej - zawsze po jakiś dwóch sekundach wbijało się na ponad 3000 obrotów i tak powoli się rozgrzewała. kręciłem ssaniem bo myślałem że może linka ale w pewnym ustawieniu szło max. do 1500 obrotów. wbiłem 1 bieg i przejechałem się do około osiedla ale strasznie słabo jechała. potem jeszcze próbowałem odpalić ale może raz zagadała ale bez rezultatów. sprawdziłem aku, linke oczywiście rozebrałem, ale jest oki, nawet udało mi się złożyć :D paliwko do pełna prawie - wczoraj troche jeździłem, olej jest, świece były czarne - troche je wyczyściłem i tyle, iskra jest, wydaje mi się że były lekko wilgotne po wkręceniu. ogólnie mówiąc :zly: fuck...
macie może jakieś sugestie ?
dzięki
 
 
salsafreak
[Usunięty]

Wysłany: Wto 09 Wrz, 2008   

byłem jeszcze coś zobaczyć i nadal nie pali, ale jak lekko przy zapalaniu dodałem gazu to zaskoczył - trzymałem chwile gaz na obrotach tak koło 1700-2000 i moto potem samo pochodziło ale zgasło ? ... jakieś podpowiedzi ? :hyhy:
 
 
salsafreak
[Usunięty]

Wysłany: Sro 10 Wrz, 2008   

dzisiaj przewiozłem go do firmy - przynajmniej nie stoi na osiedlu
troche go wytrząsło w przyczepce no i przed opuszczeniem firmy - mam urlop więc szybko chciałem sie z tamtąd urwać - jeszcze raz sprawdziłem czy czasem nie zapali no i zapalił :P
właściwie powoli wskoczył na 3500 i tak się rozgrzewał ale zauważyłem że koło dekla pociekło paliwo z jednego z węży... na dodatek to ten najgrubszy z zamkniętą końcówką w którym na końcu jest jakieś małe nacięcie :kwasny: ... jak miły kolega z forum mi odpisze :padam: :D to będę wiedział czy tam powinna być dziurka ale skąd tam paliwo ? może to efekt gleby - jutro zobacze co się będzie działo i może go rozbiore, chociaż podejrzewam że wyląduje w suzuki :/
 
 
metalbeast
[Usunięty]

Wysłany: Sro 10 Wrz, 2008   

na dziurkę też się złapałem - tak ma raczej być, szukałem tego na forum, bo myslałem że ktoś tam dłubał... To jakiś wąż przelewowy z gaźników (nie wiem, niech powie ktoś zoriętowany). Ale może skoro teraz pali, to może złapał paprocha jakiegoś, podczasz transportu go wytrzęsło, wyrzygał to co mu leżało na bebechach i działa.
bo już po problemie?
 
 
salsafreak
[Usunięty]

Wysłany: Sro 10 Wrz, 2008   

dzięki za tą dziurke ... przynajmniej już teraz wiem :)
a czy po problemie ? jutro się okaże, jak będzie palił to troche nim polatam wokół firmy i zobacze czy wszystko oki - raz pali, raz nie, być może faktycznie coś było zapchane i jest już dobrze - jutro poświęce czas na wizyte w firmie i zdam relacje po powrocie

nara :]
 
 
Spajdi
[Usunięty]

Wysłany: Czw 11 Wrz, 2008   

Kranik Ci musiał przepuścić i paliwo lało się do gaźników, a w gaźnikach puściły Ci zaworki iglicowe lub były zasyfione i dlatego nie trzymają - przerabiałem to, a ten wężyk idzie z airboxa (przewód celowo ma tylko małą dziurkę na końcu, żeby paliwo powoli skapywało na podłoże, a nie lało się ciurkiem, a drugi powód chyba nawet ważniejszy to taki, że ten przewód idzie z airboxa więc jest tylko mała dziurka, żeby nie zasysał nim powietrza poza filtrem przynajmniej tak ja to rozumiem na logike) dlatego teraz sprawdź poziom oleju czy się nie podniósł i czy nie śmierdzi benzyną z oleju bo prawdopodobnie mniejsza bądź większa ilość paliwa przelała Ci się także do silnika...
Jeśli poziom oleju na bagnecie się zwiększył to zalecana jest wymiana oleju bo olej rozcieńczony w benzynie nie do końca będzie spełniał swoje zadanie co się może źle skończyć dla silnika.

Proponuje rozebrać i wyczyścić kranik + gaźniki i sprawdzić stan zaworków iglicowych w gaźnikach są one w komorze pływakowej.

Chyba, że przelało Ci się tylko po wywrotce, aczkolwiek czyszczenie kranika i gaźników i tak proponuję zrobić.

EDIT : teraz jeszcze raz dokładnie przeczytałem Twojego posta z góry i stwierdzam, że na 90% stało Ci się to o czym pisałem u góry... Przelało Ci gaźniki i dlatego moto się zalewa i nie pali, a świece były mokre - miałem to samo. Zrób tak - rozbierz kranik zobacz w jakim jest stanie, szczególnie membrana podciśnienia czy wszystko jest szczelne - sprawdź po czyszczeniu ustawiając kranik w różne pozycje i dmuchając, po konstrukcji kranika powinieneś dojść gdzie jest rezerwa, on, a gdzie zalewanie gdybyś chciał fotki rozebranego kranika albo opis to Ci wrzucę. Następnie najlepiej gdybyś wyciągnął gaźniki, rozebrał i poczyścił, ale jeśli chciałbyś zrobić coś, żeby na krótka metę wszystko działało to rozbiórka kranika, żeby nie puszczał na ON i RES paliwa w tym celu zamknij główny kranik, który jest wkręcony od dołu zbiornika paliwa, rozbierz kranik, poczyść itd. Następnie śrubami spustowymi spuść paliwo z komór pływakowych gaźników, wyczyść dobrze świecie i wygrzej na gazie, poskładaj wszystko na ok. 30-40 sekund ustaw kranik na PRI, żeby w pewnej części napełnić komory pływakowe, przełącz na ON i uruchom motocykl - zapali na 100% jeśli reszta jest OK.

Pozdrawiam ;)
Ostatnio zmieniony przez Spajdi Czw 11 Wrz, 2008, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Moralez_Gs500
[Usunięty]

Wysłany: Czw 11 Wrz, 2008   

Ja miałem taką sytuację gdy postał motor kilka dni bez odpalania na stopce bocznej... kilka kropel po wyprostowaniu przez 2 razy spadło i już więcej nie miałem takiej sytuacji...chociaż też motor nadal tak stawiam :)
 
 
salsafreak
[Usunięty]

Wysłany: Pon 15 Wrz, 2008   

napiszę w skrócie że moto już działa... nawet inaczej :D ...więc dzięki i miłego snu zimowego :P
 
 
Spajdi
[Usunięty]

Wysłany: Pon 15 Wrz, 2008   

Może chociaż byś napisał co było przyczyną i jak sobie z tym poradziłeś ? Po to jest forum... jak masz problem to piszesz i wielkie halo, a jak go rozwiążesz to już olewka ? Opisz rozwiązanie tego problemu może komuś kiedyś się przyda, wszelkie doświadczenia są warte opisania i mogą podnieść wartość forum :looka:

Pozdrawiam
 
 
kaka84
[Usunięty]

Wysłany: Wto 16 Wrz, 2008   

Są też inni którzy mają ten sam problem i są ciekawi jaki byl wynik bo nie chca zakladac nowego temat :zdegustowany: u do tego samego pytania :zdegustowany:
 
 
salsafreak
[Usunięty]

Wysłany: Wto 16 Wrz, 2008   

sorki... :padam:
problem rozwiązał się sam... tzn. moto stało w firmie i jak napisałem wczesniej odpaliło ale coś tak niemrawo. troche stało kilka dni bo nie chciało mi się jeździć do firmy i przy nim grzebać - miałem ciekawsze pomysły :)
wykręciłem świece i odkręciłem korek oleju - w airbox troche waliło paliwem, ale filtr był czysty - końcówka troche wilgotna, stan oleju był raczej niski ale nie poniżej min. ale czuć było paliwko. do gaźników nie zaglądałem, za to odkręciłem pokrywe zaworów tak przy okazji bo coś mi gdzieś brzęczało... przy okazji zobaczyłem jak to wszystko wygląda, a wygląda dobrze :P
kranika też nie ruszałem bo w sierpniu był rozbierany i było ok
doleje oleju bo może jest w nim troche paliwka i wyjeżdze reszte paliwa. potem zaleje świeżym i do pełna bak paliwa i na tym koniec sezonu :(
ogólnie mówiąc moto troche się przewietrzyło a po skręceniu wszystkiego odpaliło ładnie i chwile pokręciłem się po firmie więc jest ok
 
 
Spajdi
[Usunięty]

Wysłany: Wto 16 Wrz, 2008   

No czyli generalnie tak jak myślałem. W zimę w wolnej chwili zrób wszystko co opisałem u góry, żeby Cię GS już niemiło nie zaskoczył nigdy... ;)

Pozdrawiam :ok:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.