Witam wszystkich, wiem, że temat był już przerabiany miliony razy, lecz nigdzie nie mogłem znaleźć potrzebnych mi informacji. Od czasu zakupu motocykla Suzuki GS500E z 1999 roku zmagam się z stukami w silniku spowodowanymi luzem osiowym na wałkach rozrządu. Ostatnio miałem chwilę wolnego czasu i zdjąłem pokrywę zaworów z chęcią pomierzenia luzu. Wyszło mi, że luz na wałkach wynosi +/- 1 milimetr. Zdziwiło mnie to, że fabrycznie już tam są jakieś podkładki kasujące luz a mimo tego wciąż słychać stuki w silniku. Moje pytanie brzmi:
-Czy dołożyć kolejną podkładkę analogicznie w dwóch wałkach?
-Czy lepiej kupić wałki rozrządu od wersji po 2006 roku i umieścić je wraz z dwoma podkładkami o grubości 0.7 mm oraz jedną sprężynującą?
-Czy ktoś z was miał z tym zagwozdkę? Proszę o konkretną odpowiedź która pomoże mi się uporać z tym.

Dla ułatwienia:
Wałki rozrządu montowane w moim motocyklu
https://oem-bike-parts.pl/pl/parts/suzuki/350cc-699cc/gs-500/gs500eu-x/10-cam-shaft-valve
Wałki rozrządu montowane w GS-ce po 2006
https://oem-bike-parts.pl/pl/parts/suzuki/350cc-699cc/gs-500/gs500-k6/camshaft-valve-3449669