Problem z gs rozkladam rece!!
Odpowiedz do tematu

: Problem z gs rozkładam ręce!!
Opisze tutaj problem z gs którego próbuje wskrzesić do życia...
Chodzi o to że palił ale sie dławił itp. A wiec pierwsze co zawory, po sprawdzeniu okazało się że na ssących jest 0,01 i 0,02 wiec ustawiłem luzy na 0,05 i 0,04. Wydechy miał jede 0,06 i 0,17 więc jeden został drugi zmieniłem na 0,05 tak wyszło z płytek które miałem. Gaźnik rozebrany i przeczyszczony. Dyszki wszystkie sprawdzone pod względem przepustowości itp... pływak ustawiony jak w serwisówce. Zaworki iglisowe wraz z gniazadmi wymienione na nowe bo tamte nie trzymały. i co odpalam na ssaniu chodzi. wstakuje na wysokie obroty tak z 5 tysiecy po czym zwalnia i chodzi plusminus 2-3 tysiace. po dodaniu gazu gaśnie... po spuszczeniu ze ssania gaśnie. Rozebrałem jeszcze raz, powymieniałem oringi itp i dalej złożyłem i dalej to samo.. świece nowe jedna jest prawie idealne spalanie druga pod kopcona. Zmniejszyłem delikatnie mieszanke ale dalej dupa. ktoś jakiś pomysł ma może ?? już się powoli poddaje bo mnie szlag trafia... może ktoś ma jakiś gaźnik w domu żeby podrzucił lub wysłał w celu weryfikacji czy to gażnikowa sprawa czy może coś innego... ?? Pomocy..

[ Dodano: Pią 30 Wrz, 2022 ]
dodam, że po podlączeniu waku słupki tylko ruszają się na ssaniu po odłaczeniu ssania jeśli uda utrzymać sie moto na chodzie jest zbyt niskie podcisnienie żeby ruszyć słupki w waku...

:
Może to nie wina gaźników (zakładając że gaźniki są w porządku) może to coś z prądem, podmień na inną cewkę i fajkę albo zamień je miejscami.
Skoro jedna świeca była czarna załóżmy ze była to lewa świeca, to po zmianie cewek powinna być czarna prawa. To pokarze że coś dzieje się z cewką lub fajką.
A może też tak być że i nowa świeca trafiła się trefna.

Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
:
MacGyver napisał/a:
Może to nie wina gaźników (zakładając że gaźniki są w porządku) może to coś z prądem, podmień na inną cewkę i fajkę albo zamień je miejscami.
Skoro jedna świeca była czarna załóżmy ze była to lewa świeca, to po zmianie cewek powinna być czarna prawa. To pokarze że coś dzieje się z cewką lub fajką.
A może też tak być że i nowa świeca trafiła się trefna.


Ale czy świeca dawała by objaw tylko na wolnych obrotach?? coś mi sie wydaje że byłby problem od poczatku?? chodz moge się mylić. Problem polega tez przy odkręceniu manetki bo silnik automatycznie gaśnie.. wiec raczej prąd odpada no chyba ze się myle..

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.