Wymiana uszczelniacza popychacza
Odpowiedz do tematu

: Wymiana uszczelniacza popychacza
Witam!

Mam pytanie i nie znalazłem na nie odpowiedzi na forum.

1. chciałbym wymienić uszczelniacz popychacza ponieważ leci z niego olej,jak to zrobić? ponieważ na uszczelniaczu jest blaszka na 2 śrubki na które nie można nałożyć klucza ponieważ jest na nie zagięty kawałek właśnie tej blaszki zdjęcie nr.1 więc jak to sprytnie odkręcić??

2. Czy podczas wymiany wypłynie tamtędy olej? będę i tak go wymieniał więc nie koliduje mi to.

3. Jak sprytnie wymienić uszczelniacz? jest ciężko go wymienić? nowy założyć na jakiś smar jak to wygląda od strony technicznej?

zdjęcie nr 2 dodałem jak to wygląda ogólnie

:
Hey, patrz tu... 10 stron http://forum.gs500.pl/viewtopic.php?p=79401
P.S. Jeśli masz problem z odgięciem zabezpieczenia śrub to może oddaj to mechanikowi a poza tym ze zdjęcia nie widzę żeby tam coś ciekło, może gdzieś wyżej jest wyciek. To wszystko jest prawdopodobnie ze smaru do łańcucha. No i zastanawia mnie czy tam jest tyle metalowych opiłków ?

GS 500 SF
:
BociekPL,
Dzięki za odpowiedź ale wyczuwam w niej lekki sarkazm do mojego pytania, jestem człowiekiem który woli spytać 2 razy niż coś popsuć.
Po drugie czytałem wątek 10 stronnicowy i z ciekawych rzeczy które dają jakieś rozwiązanie problemu jest pół strony a konkretnie na wszystkie moje pytania nie dostałem odpowiedzi.
Lecz twoją uważam jako konstruktywną i w obecnej chwili to wszystko wyczyscze i będę patrzył co dzieje się dalej
PS. Opiłki są z zużytego łańcucha który zaczął już ocierać o osłonę ale już tego nie robiłem w sezonie bo chciałem jescze pojeździć trochę więc teraz wymieniam łańcuch

:
Jeśli nie wiesz jak coś zrobić to zobacz jak to wygląda - czasem pomaga. https://sklepmoto46.pl/suzuki/diagram/show/10072/125625/015-clutch Interesują Cie elementy od 20 do 23.

1. "na uszczelniaczu jest blaszka na 2 śrubki na które nie można nałożyć klucza ponieważ jest na nie zagięty kawałek właśnie tej blaszki" Młoteczek i płaski śrubokręt, puk puk puk o odgięte.
2. przechyl moto w przeciwną stronę i oprzyj albo niech ktoś Ci podtrzyma moto pok kątem, ewentualnie połóż na opony przewracając na bok (tu może trochę polecieć paliwo)
3. masz pewnie szczypce pierścienia segera więc nimi albo czymś... jest tyle opcji. Ja u siebie zmieniając niczym nie smarowałem z zewnątrz ale do środka daj po założeniu (tam gdzie wchodzi popychacz)

Patrz tu! Chłopak to nawet na GSce robi
https://www.youtube.com/watch?v=G9dEJrgrihs

GS 500 SF
:
Bardzo ci dziękuję że rzeczową odpowiedź :)

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.