Wymiana ledow na zarowki
Odpowiedz do tematu

: Wymiana ledów na żarówki
Witam wszystkich, poprzedni właściciel mojej sv'ki zamontował w niej ledy, ja natomiast chciałbym powrócić do tradycyjnych żarówek, a ponieważ jestem zielony w mechanice a tym bardziej elektronice, może powiecie mi co robić. W sklepie pierwszy raz widzieli taką wtyczke i powiedzieli mi że "nie da się nic zrobić, aby podłączyć zwykle żarówki". Chciałbym znaleźć jakiś kabelek, który z jednej strony będzie miał wejście do tego gniazda, a z drugiej jakieś wejście na żarówkę. Ostatecznie jeśli trzeba będzie to dolutuje jakiś inny kabel, tylko nie wiem jaki. W załączniku zdjęcia tego wynalazku.

Romet rxc 125 -> Suzuki gs500f -> Suzuki sv650s
:
Na moje oko to jest zwykła wtyczka na żarówkę H4. Podjedź na stację benzynową albo wyciągnij z auta na chwilę i wsadź na próbę, powinno działać. Te chińskie ledy w większości nie wymagają większych przeróbek, mają swoje przetwornice ipodchodzą praktycznie plug&play, więc wywalić je to też nie powinien być problem ;)

GS500F '05 => XL1000V '05 + GSX-R750W '92 (ex BociekPL)
:
Rav napisał/a:
Na moje oko to jest zwykła wtyczka na żarówkę H4. Podjedź na stację benzynową albo wyciągnij z auta na chwilę i wsadź na próbę, powinno działać. Te chińskie ledy w większości nie wymagają większych przeróbek, mają swoje przetwornice ipodchodzą praktycznie plug&play, więc wywalić je to też nie powinien być problem ;)


Dzięki wielkie... Jestem idiotą. Nigdy nie wymieniałem żarówek w motocyklu, a Pan w sklepie tak dokładnie mi wytłumaczył że się po prostu NIE DA i pierwszy raz widzi taką wtyczke, że nawet nie wnikałem jak wygląda H4. Swoją drogą, że tacy ludzie pracują w sklepach z elektroniką...

Romet rxc 125 -> Suzuki gs500f -> Suzuki sv650s
:
Zacznij od dodania tego sklepu na czarną listę i omijaj szerokim łukiem. Następnie udaj się do dobrego sklepu i kup dobre żarówki H4.