Thundercat traci prad podczas jazdy.
Odpowiedz do tematu

: Thundercat traci prąd podczas jazdy.
Hej . Jeździłem na niedokręconej klemie plusowej jakies 600-800 km I moto mi przerywało tzn jakby go odcinało i tracił prąd . Na 1-3 sekndy nie reagował na gaz i nagle załapywał. Po dokręceniu klemy zmieniło się tyle że objaw wystepuje na niedogrzanym silniku przez kilkanaście km a potem jest już wszystko ok.
Macie pomysł co może być przyczyną?? Czy może to być regulator??
Dodam, że podpiąłem na stałe miernik i ładowanie jest podczas jazdy 14,3 na postoju przy niskich obrotach jest 12.2-12.8 (nie za niskie)???
Kiedy go odcina łądowanie się nie zmienia jest dalej 14,3.
Nikt nic nie podpowie???

[ Dodano: Wto 25 Sie, 2020 ]
Zastanawiam się teraz czy może to być wina modułu zapłonowego ....

Człowiek to jedyna istota na ziemi która zetnie drzewo zrobi z niego papier i napisze na nim "Ratujcie drzewa"
:
Sprawdź najpierw wszystkie połączenia elektryczne. Może jeszcze coś jest luźne. Jak nie łączyło, mogło gdzieś zaiskrzyć i się przypalić. Przeczyść porządnie klemy i aku. Jeśli chodzi o moduł, jedyna pewna metoda sprawdzenia to wsadzić inny 100% sprawny.

Motocykle wciągają jak woźny ćwiartkę...
:
wolf napisał/a:
wsadzić inny 100% sprawny.

Z tym jest kłopot bo w necie używki które też mogą różnie być ale sprawdzę a nie mam nikogo znajomego z kotem kto mógłby podmienić :) Dzięks
Mam też pomysł żeby na odpalonym moto postukać czymś w ten moduł bo może zimne luty się zrobiły.

Człowiek to jedyna istota na ziemi która zetnie drzewo zrobi z niego papier i napisze na nim "Ratujcie drzewa"
: Re: Thundercat traci prąd podczas jazdy.
Podkopnik napisał/a:
Dodam, że podpiąłem na stałe miernik i ładowanie jest podczas jazdy 14,3 na postoju przy niskich obrotach jest 12.2-12.8 (nie za niskie)???


Na wolnych za niskie zdecydowanie. Sprawdź napięcie na wyjściu z alternatora (przed regulatorem) i za regulatorem. Sam regulator napięcia teoretycznie można sprawdzić czy jest sprawny ale nawet w serwisówkach jest napisane, że 100% pewności można mieć po podmiance na sprawny. Moduł zapłonowy raczej bym obstawiał na samym końcu. Zobacz czy w aku jest jeszcze woda, ewentualnie uzupełnij i ładuj małym prądem (10% pojemności przez 10-12 godz.).

Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
Moto wstawiłem do mechanika. Nigdy bym nie doszedł co to jest bo winny okazał się fabryczny alarm :przestraszony:

Człowiek to jedyna istota na ziemi która zetnie drzewo zrobi z niego papier i napisze na nim "Ratujcie drzewa"
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.