Synchronizacja gaznikow, problemy.
Odpowiedz do tematu

nnemo
[Usunięty]
: Synchronizacja gaźników, problemy.
Witam wszystkich forumowiczów! Piszę nowy post ponieważ nie znalazłem już otwartego z podobnym problemem jak mój. Mianowicie GS nie chciał pracować na jeden cylinder po zrobieniu synchronizacji wszystko wróciło do normy, ale tylko na chwilę. Tzn, pojechałem na jazdę próbną na początku było wszystko ok, po przejechaniu około 1,5km, zacząłem mu kręcić aż w pewnym momencie poczułem spadek mocy, który otrzymuje się do tych czas. Nie mam pojęcia co może być tego przyczyną. Macie może jakieś pomysły? Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam :)

:
Przeczytaj regulamin forum, i przywitaj się .

Gs 500 F ------> Bandit 600S
:
nnemo napisał/a:
po zrobieniu synchronizacji wszystko wróciło do normy, ale tylko na chwilę

można by na podstawie tego wywnioskować, że coś nie zostało prawidłowo zrobione podczas synchronizacji i jak się po czasie ułożyło jak powinno to z powrotem jest źle.
Dlatego podczas robienia synchro tak ważne jest aby po każdej nawet delikatnej zmianie nastaw kilkukrotnie przegazować moto aby wszystko się poukładało.

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
:
Tak jak pisze studi , ponowne synchro zrób tylko dokładnie bez pośpiechu.

Gs 500 F ------> Bandit 600S
nnemo
[Usunięty]
:
Ok, zrobię jeszcze raz synchronizację. Jak myślicie czy sposób z "U-rurką" jest miarodajny? Kolejna sprawa to taka, że czuć pod palcem na tym garze, który nie chce dobrze pracować słabszą kompresję czyli zawory trzeba regulować, prawda?

Czy jest możłiwość, że źle podłączyłem rurki od benzyny i po wypaleniu benzyny która była w gaźniku słabo się wkręca przy obciążeniu? Na postoju wydaje się być wszystko w porządku.

:
Nie chcę zakładać nowego tematu, a mam krótkie pytanie: czy wskazania na wakuometrze przy odpietych wężykach kranika będą inne niż przy podpiętych? Zastanawiam się czy mogę podpiąć waku nie odczepiając zbiornika paliwa. Czy te odczyty również będą miarodajne? Pozdrawiam.

:
Wakuometry wpinasz w króćce podciśnienia, jeśli masz wystarczająco długie węże paliwowe to nie ma problemu ale jam masz za krótkie to się będziesz męczył.

GS 500 SF
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.